Ik neig naar de bovenste en dan de paarse shimmer van de onderste in de buitenste hoek als smokey.
Yonker
Geplaatst: 31-12-14 19:35
Vind die eerste iets meer Yv.... die onderste is zo heftig
Uhm nee wij hebben 2 (of 1, ligt eraan of een vriend van me ziek thuisblijft of toch meegaat) mensen die rijden... waar kom jij vandaan als ik vragen mag? Wij gaan ook pas laat denk ik..... wou eigelijk 12 uur daar zijn maar denk dat we dan nog gewoon hier zijn
Mijn broer gaat met z'n vrienden heen met de bus en terug met de trein
Niniane
Geplaatst: 31-12-14 20:40
Ik kom uit Helmond maar het gaat al niet meer door. Kon gratis kaartjes krijgen van een vriendin maar aangezien het voor ons qua vervoer haast niet te doen is, heeft ze besloten om ze alsnog te verkopen wat wel te begrijpen is. Nu pakken we gewoon de fiets en trekken hier de stad in.
Denk dat er voor 12 uur ook niet veel te doen is daar want iedereen die ik ken die erheen gaat, gaat pas na twaalven.
Heb een soort van foto van Salem, het is moeilijk de kleur vast te leggen, maar hij is zo mooi. Wicked is ook mooi, maar moeilijk egaal dekkend te krijgen. Maar het is sowieso wennen om zo aan te brengen
Ziet er mooi uit ondanks dat hij denk ik niet helemaal goed overkomt doordat de foto een beetje geel is. Jij hebt altijd van die opvallendere kleuren, leuk!
Ik ben uiteindelijk voor een look gegaan met een los pigment van kiko met veel glitters in een licht bronzen kleur met een winged eyeliner, wing is een beetje lang geworden maar ach.
Gelukkig nieuw jaar allemaal! En gefeliciteerd xNavatu
Hvelreki
Geplaatst: 01-01-15 12:35
Gelukkige verjaardag xNavatu!
En iedereen gelukkig nieuwjaar en het allerbeste gewenst voor 2015!
Ik ben dus voor club gegaan gisteravond. Onder een zwarte basis (want dan komt het groen zo mooi uit), uitgeblend met een matte donkerbruine kleur en in de binnenste ooghoek een witte highlighter
Hoi!! Ik kom even binnenvallen. Onbegrijpelijk dat ik nog nooit hier heb gereageerd aangezien ik grooot beautylover ben. Ik ben gek op lipsticks van MAC (vooral de matte varianten) en heb gehuild toen ik Fashion revival door mijn handen heb laten slippen. Oogschaduws e.d gebruik ik juist weer veel budget merken van, ben de laatste tijd gek op mijn make up revolution pallette. Foundations is altijd een crime bij mij, ik wil daar het liefste niet te veel geld aan uitgeven maar met mijn super witte huid is bijna nooit een fatsoenlijke drugstore foundation te vinden. Concealer gebruik ik wel graag van MAC aangezien ik gigantische donkere kringen heb en ik er dan nog een beetje fatsoenlijk uit zie.
En ik weet niet goed of het bij dit topic hoort, maar ik ben gek op de verzorgingsproducten van Lush. Hoop dat ik nog welkom ben hihi
Ga zo even een aantal pagina's terug lezen, ik zag wat over limecrime voorbij komen waar ik heeeel nieuwsgierig naar ben.
Iedereen gelukkig nieuwjaar en een fijne verjaardag xNavatu!