Als je niet meer aan de basisstoffen kunt komen kun je beter besluiten om ervan af te zien. Liever dat je baalt dat een kleur niet meer te koop is dan dat hij opnieuw uitgebracht wordt en het is een teleurstelling.
Ja, ik antwoorde ook eigenlijk op Yonker, waarom zulke populaire lakjes niet meer verkocht worden Maar het is vaak ook de reden dat er een totaal andere versie met dezelfde naam op de markt komt.
Tja snap het wel... dat verkoopt maar echt netjes is het niet. En idd dan kunnen ze beter niet meer maken. Wel jammer dat ze aan sommige ingrediënten niet meer kunnen komen.
Bnet
Geplaatst: 29-04-15 12:10
Dat vind ik inderdaad ook Tazzey, vooral als de verschillen zó groot worden. Een betere formula maar dezelfde kleur vindt niemand erg, maar een totaal andere kleur is wel erg jammer.
Ja krijgt als merk ook niet de beste reputatie daarvan. Ik had OPI Jacques al liggen en een vriendin vond hem prachtig dus ik wilde hem als presentje kopen voor haar maar bij thuiskomst bleek het een totaal andere kleur te zijn. Ik heb hem maar gehouden en voor haar iets anders gekocht.
Je mag het nog wel kopen en gebruiken, maar het mag niet meer verzonden worden als poeder. Dus als het eenmaal in een base zit, mag het wel.
Daarom kunnen indie makers het wel gebruiken, die kopen het gewoon al in een base, maar main stream bedrijven hebben natuurlijk hun eigen base en mogen de poeder niet meer in bulk inkopen. Zijn wel achterdeurtjes op te vinden, maar dat is wel duur.
Oeh, nice Ben heel benieuwd naar de Lacquester lakjes!
Skessa_
Geplaatst: 30-04-15 09:37
Gave lakjes Zoey !!!
Thisle is gaaf he !!!! Ik ging vorig jaar heeeelemaal voor Petal to the metal... toen kwam die binnen... dikke bummer... En Thisle was juist een totale verassing! Zo'n gaaf kleurtje