JuliaMaria: FOTO'S! !! Van allemaal! Ben vooral benieuwd naar dat oog.
Aranel
Geplaatst: 12-01-15 18:51
Ik vond de genezing op mijn voet zooo vreemd! Alsof er drilpudding op mijn voet lag wat deel was van mijn huid en drilde bij iedere stap Ja ik weet dat het idioot klinkt maar zo voelde het, haha.
Juliamarie: Ik ben ook erg benieuwd naar foto's!
__Sannne
Geplaatst: 12-01-15 19:32
__Sannne schreef:
Iemand ervaring met tattoo shops in Groningen? Welke raden jullie aan of juist niet?
Hahaha erg he. Mijne is ook donderdag gezet, maar nog geen jeuk te bekennen.
quera
Geplaatst: 13-01-15 09:41
Vind t niet mijn smaak sorry
Ik had met mijn kuit bijna geen jeuk, meer enorme spierpijn. Ben benieuwd volgende maand.
WilmaBoy
Geplaatst: 13-01-15 10:07
Paard had ik inderdaad ook met zijn hoofd de andere richting opgezet, maar goed, ieder zijn ding.
de mijne staat nu meer als een week. De derde nacht was hel met de jeuk. Verder valt het heel goed mee. Ondertussen is alles mooi aan het vervellen. Ben al aan het aftellen naar de volgende sessie.. 24/01 gaan we verder en zou hij ook af moeten zijn..
deze kwam ik tegen op internet (gezien we over die tattoos op voeten bezig zijn). Wat denken jullie hievan?
Anoniem
Geplaatst: 13-01-15 10:14
Ik vind het een heel leuk idee! Maar zie er eigenlijk geen hartslag in?
Zoiets op die voeten vind ik mooi. Maar wel zonde dat het er onderop staat. Volgens mij wordt het daar snel lelijk?
minikatje
Geplaatst: 13-01-15 10:22
WilmaBoy schreef:
Dank je? Ben ook best tevreden met het resultaat tot hier
Dat is supergaaf uitgevallen!
Zijn er hier trouwens nog meer mensen met geometrische tattoo's?
De achtergrond van mijn tattoo zal 'geometrisch' zijn. Tot nu toe dus nog niet, maar komt er aan! (de rest grafisch met watercolour en allerlei technieken )
Onder de voeten vind ik wel gaaf, maar denk idd dat hij snel lelijk zal worden, vooral met die mate van detail. De hartslag (?) met paardenhoofd is ook niet mijn smaak.
Resfeber
Geplaatst: 13-01-15 17:27
Nu we het er toch over hebben. Deze van Cara vind ik ook nog steeds ontzetten leuk.
Emmaa_ schreef:
Ik heb geometrische tattoos
Welke heb je nog meer naast je ollie?
Laatst bijgewerkt door Resfeber op 13-01-15 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er nog over na zitten denken om hem in te kleuren als ik in een land geweest ben, maar vind hem eigenlijk precies goed zoals hij er nu op staat haha. Dankjulliewel!