Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kay_CMoll

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:35

Bij mij 30-day-shred level 1 - dag 5 juist voorbij. vandaag dag 6. Ik heb eigenlijk nog nergens last van, behalve inderdaad ook mijn schouders. Als ik m'n haar aan het drogen ben, krijg ik al een kramp, dus die vinden de Work-out minder leuk. :D

De teksten ken ik ook al van buiten, maar het stoort me eigenlijk niet. Tot nu toe vind ik het nog een héél erg leuke work-out. Alleen kijk ik niet zo uit naar level 2, als ik het hier zo lees met al die "plank-oefeningen", maar ik ga gewoon afwachten. Go with the flow! :-) :-)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:40

Ik had juist een hekel aan level 3 :') met die verrotte rockstar jumps.

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:42

Rockstar jumps? Wat zijn dat in godsnaam? :D Ik ken nog maar net jumping-jacks... :D

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:43

Als ik een workout een paar keer heb gedaan dan zet ik het geluid wat zachter en zet ik een lekker knal muziekje erbij op :j!

Ik heb niet heel veel moeite met 'springen', ik vond ze nooit zo vervelend!

Vanavond of morgen ga ik aan level 2 beginnen van de Ripped, gisteren level 1 op de push-ups na helemaal op de zwaarste manier afgemaakt, dus tijd voor wat meer uitdaging!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:15

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:18

Hahahaha, dat moet er enorm grappig uit zien én vermoeiend zijn! :D ik heb geen problemen met springen, dus ik denk ook niet dat ik deze oefeningen erg zal vinden.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:26

Ik kan ze niet zo best, terwijl ik weer geen moeite heb met de jump squats die er net aan vooraf gaan.

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:00

Level 2 was ook absoluut mijn ding niet, dan vond ik level 3 veel leuker om te doen! Al waren de Rockstar jumps daar dan ook weer niet mijn favorieten :p

Ik heb echt een bleih-dagje vandaag.. Slechtste week van de maand is weer van de partij en heeft vandaag echt een slechte invloed op mijn humeur! Misschien dat dag 2 van Body Revolution hier wel tegen helpt, dus ik ga mij maar eens omkleden en wat sporten :D

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:13

Sporten helpt bij mij ALTIJD! Of het nu die week is, of ik voel me rot, sporten helpt me altijd om er weer bovenop te komen. Daarom vind ik 't zo leuk!

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:59

Kay_CMoll schreef:
Sporten helpt bij mij ALTIJD! Of het nu die week is, of ik voel me rot, sporten helpt me altijd om er weer bovenop te komen. Daarom vind ik 't zo leuk!

En het heeft geholpen! :D Ben ik blij om eerlijk gezegd, ik werd gek van mijzelf!

Ik stond bij sommige oefeningen bij workout 2 vandaag wel even vreemd te kijken.. Is er soms nog iemand die body revolution doet/gedaan heeft die dit ook had? Ik voelde me een beetje lomp :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:13

Ik sla vandaag een dagje 30ds over, ben pas bij level één. Maar ik heb ontzettende last van mijn knieen. :( Iemand ervaring mee? Verder voel ik me ook niet zo lekker, maar normaal zou ik dan gewoon gaan sporten.

Wel ga ik wat buikspieroefeningen en zo doen. :j

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:58

Ja, ik kreeg ook last van mn knieeën en bij ripped van mn polsen. Ik doe soms andere oefeningen voor bepaalde plank en cardio oefeningen. Door gaan met kniepijn heeft geen zin iig. Ik heb dus ook een week of 2 rust gehouden (nou ja ben 6w6p gaan doen) om de knie te laten herstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:00

Door wat voor oefeningen heb je die dan vervangen? Want ik wil er wel graag mee doorgaan, maar geen blessures oplopen natuurlijk. := Maar ik fiets dan ook elke dag nog 50 minuten redelijk intensief..

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 06:52

Door andere cardio of buikspieroefeningen uit andere programma's. Uit ripped 6w6p of een level eerder dan shred.
Meestal voor cardio jumpropes, boxing door de knieeen, skating, burpees of jack knives.

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:23

pff toch beetje brak van gisteren dus vanmorgen niets gedaan, slechte zaak! ik ga vanavond maar even hardlopen denk ik.
en daarna shredden.

de weegschaal laat alleen nog niet zien dat het helpt :( had toch gehoopt wat eraf te hebben.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:49

Spieren wegen meer dan vet! Dat de weegschaal niets zegt, wil niks zeggen over het aantal cm's dat je misschien wel kwijt bent.

Meten is weten ;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:56

F_Orumster schreef:

Holy oliebol xD Dan mag ik voortaan wel buiten gaan sporten anders komt de lamp naar beneden zetten :+

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:34

haha ik ga idd maar eens meten!

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:20

Suuskipje schreef:
Holy oliebol xD Dan mag ik voortaan wel buiten gaan sporten anders komt de lamp naar beneden zetten :+

Haha ik heb echt al overal staan sporten gewoon omdat je voor het ene filmpje veel meer plaats nodig hebt dan de andere :p Op mijn kamer heb ik nog niet geprobeerd, ik vrees dat hier dan ook de lamp op de grond belandt!

Oef ik ben echt helemaal dood en dat van cardio 1, dat belooft voor de andere cardio's!
Mijn conditie blijft echt slecht, korte stukjes cardio geen probleem, maar zo'n volledig filmpje is wel iets anders...

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 17:10

Hahahah ja ik doe het altijd boven op de logeerkamer :)
Beneden hebben we wat terraria staan met rammelende deurtjes :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:35

Goh, ik kom even binnenvallen.
Heb al wat zitten lezen en de zoekfunctie gebruikt, maar dit zijn simpelweg teveel posts, haha.

Ik ben sinds 2 weken wat actiever aan het proberen te worden. Volg een hardloopprogramma van 3-4 dagen in de week en wil eigenlijk de andere dagen ook nog wat doen. So'n thuisvideo lijkt me ideaal.
Wat heb ik nou precies nodig. Iig een yogamatje lijkt me handig, maar daarnaast zijn die dumbels ook nodig aan de filmpjs te zien? Met wat voor gewicht zijn jullie daarbij begonnen? Ik lees vanalles van 0,5kg tot 4 kg, maar wat raden jullie een absolute beginner aan met weinig puf?
Waar halen jullie een goed yogamatje, bij voorkeur niet te duur?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:36

Flesjes water van een halve kilo zijn een prima start gewicht :) Ik heb mijn gewichtjes zelfs pas gekocht aan het einde van de shred, en dan meteen 2 kg. Daarvoor dus flesjes van 0,5 of 1 liter, want in het begin ga je toch snel vooruit :) Veel plezier, en zeker foto's maken!

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 05:04

Ik zelf ben begonnen bij 1,5kg maar eerlijk gezegd vond ik dat in het begin al teveel :p
Nu zijn ze echter soms te licht, dus ik zou eens moeten kijken voor nieuwe, maar ik ben het dus eens met Bhriseis dat flesjes in het begin zeker voldoende zullen zijn! :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:06

Hmmm, dat moet me wel lukken. Vanavond kijken voor een yogamatje en dan kunnen we :)
Hoe zouden jullie het combineren met het hardlopen? Alsnog iedere dag een workout (en dan dus sommige dagen en hardlopen en een workout) of de twee afwisselen? Omdat de gedachte van dit programma natuurlijk is om iedere dag een workout te doen, maar ik eigenlijk na een hardlooptraining aardig stuk ben en ik doordeweeks bang ben niet genoeg tijd te hebben om en hard te lopen, dan rust te nemen en dan nog een ahlf uur dit...
Pff, zoveel verstand als ik van voeding heb, zo weinig van sporten,nhaha

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:55

Het is optimaal om te beginnen met de Jillian filmpjes, en dan pas je cardio te doen. Iets met vetverbranding en dat je je spierpijn er weer uit loopt :Y)