Helaas ben ik van 38 naar 44/46 gegaan ipv anders om

Ik heb gister 10 minuten van level 2 gedaan, en toen was mn internet op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mikkie schreef:Ik heb gisteren voor de eerste keer overgeslagen. Erg he. Nu ik in level drie zit merk ik dat het enthousiasme er een beetje vanaf gaat. Bij level 1 en 2 was ik echt zwaar gemotiveerd, nu moet ik mezelf echt een schop verkopen en als ik dan als een hijgend hert in een of andere totaal-niet-charmant-uitgevoerde-pose sta, dan vraag ik me echt af waar ik mee bezig ben.
Jildau schreef:Voor de mensen die al bijna klaar zijn, ik ben heel benieuwd wat jullie hierna gaan doen?
phormicola schreef:Ik had ooit maat 52, nu 36/38. Jij kan het ook!
Neroo schreef:[ Afbeelding ]
Mijn oude broek die ik bewaard heb van toen ik nog heel zwaar was.
Vond het wel grappig om even te delen
CCCCC schreef:phormicola schreef:Ik had ooit maat 52, nu 36/38. Jij kan het ook!
Echt waar? Nooit achter jou gezocht.. Maar wel super goed zeg!
Ik merk wel dat er hier toch wel een aantal mensen in dit topic 20 kg of meer zijn verloren in het verleden, en die hier precies met hetzelfde doel zitten als ik: Strakker worden! Haha. Werkt voor mij super motiverend!
CCCCC schreef:phormicola schreef:Ik had ooit maat 52, nu 36/38. Jij kan het ook!
Echt waar? Nooit achter jou gezocht.. Maar wel super goed zeg!
Ik merk wel dat er hier toch wel een aantal mensen in dit topic 20 kg of meer zijn verloren in het verleden, en die hier precies met hetzelfde doel zitten als ik: Strakker worden! Haha. Werkt voor mij super motiverend!
Fiffill schreef:Mijn favo combinaties qua brood en beleg zijn deze (qua groenten kun je natuurlijk alles erop doen maar ook 1 of 2 dingen) ik ben dus vega
Zout & peper kun je zelf toevoegen als je dat wilt
Kaas - komkommer - tomaat - sla - paprika - augurk - alfalfa - ei - bieslook
Smeerkaas - tomaat - basilicum - paprika - augurk
Brie - komkommer - tomaat - sla - paprika
Vega paté - paprika - augurk
Sandwichspread
Pindakaas of andere notenpasta - komkommer
Hüttenkäse - bieslook
Avocado - verse citroensap - zout & peper
Wat ook lekker is is brie met granaatappel.
Erg lekker als tosti:
Kaas - pesto - paddenstoelen - paprika
Mozzarella - pesto - tomaat - basilicum
Ik hou veel van kaas en erg veel andere opties zijn er niet of je moet naar zoet beleg grijpen en daar houd ik niet vanMaar probeer wel altijd om niet alleen maar kaas te eten.
MissBonny schreef:Nu dag 2, maar even extra hard mijn best doen! Moet zeggen dat ik de spierpijn onwijs vind meevallen, zou bijna denken dat ik het dan niet goed heb gedaan
moowsy schreef:Fiffill schreef:Mijn favo combinaties qua brood en beleg zijn deze (qua groenten kun je natuurlijk alles erop doen maar ook 1 of 2 dingen) ik ben dus vega
Zout & peper kun je zelf toevoegen als je dat wilt
Kaas - komkommer - tomaat - sla - paprika - augurk - alfalfa - ei - bieslook
Smeerkaas - tomaat - basilicum - paprika - augurk
Brie - komkommer - tomaat - sla - paprika
Vega paté - paprika - augurk
Sandwichspread
Pindakaas of andere notenpasta - komkommer
Hüttenkäse - bieslook
Avocado - verse citroensap - zout & peper
Wat ook lekker is is brie met granaatappel.
Erg lekker als tosti:
Kaas - pesto - paddenstoelen - paprika
Mozzarella - pesto - tomaat - basilicum
Ik hou veel van kaas en erg veel andere opties zijn er niet of je moet naar zoet beleg grijpen en daar houd ik niet vanMaar probeer wel altijd om niet alleen maar kaas te eten.
Bedankt voor de goede (vega)tips!
Wat is alfalfa?
moowsy schreef:MissBonny schreef:Nu dag 2, maar even extra hard mijn best doen! Moet zeggen dat ik de spierpijn onwijs vind meevallen, zou bijna denken dat ik het dan niet goed heb gedaan
Haha, ik vind het ook nog meevallen, alleen met traplopen voel ik het heel erg. Maar ik denk dat het nog wel erger wordt vandaag en morgen.
Succes met dag 2!