Waar loopt het steeds op spaak? Even beginnen bij het begin, heb je goede schoenen, een doel en een realistisch trainingschema?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waar loopt het steeds op spaak?
Doel niet echt, wil gewoon lekker sporten maar heb en het geld en de tijd niet om naar de sportschool te gaan!
Ik zou je wel adviseren een doel te stellen en deze voor je zo congreet mogelijk te maken (bv 5 km in een half uur lopen, met een goed gevoel in bikini over het strand kunnen, die ene leuke spijkerbroek weer passen of meer niet meer s avonds na een drukke dag helemaal dood op de bank liggen met een fles cola). Dit zorgt er namelijk voor dat je jezelf een schop onder je kont kan geven als je even geen zin hebt om op te staan..
Romyv schreef:Waarschijnlijk ga je ongemerkt te hard! Op de loopband zet je dat ding op tempo 8 of 9 km/h, buiten start je zonder dat je het door hebt met 12km/h. Dan ben je na een paar minuten uitgepraat.
Evy is een goede methode om te starten jaIk zou je wel adviseren een doel te stellen en deze voor je zo congreet mogelijk te maken (bv 5 km in een half uur lopen, met een goed gevoel in bikini over het strand kunnen, die ene leuke spijkerbroek weer passen of meer niet meer s avonds na een drukke dag helemaal dood op de bank liggen met een fles cola). Dit zorgt er namelijk voor dat je jezelf een schop onder je kont kan geven als je even geen zin hebt om op te staan..
De zwaarste meters zijn die van de bank naar de voordeur vaak
En mag dan eindelijk van mijzelf nieuwe kleren kopen
Wil proberen om op maandag, woensdag en zaterdag hard te gaan lopen..
)
)

) maar ik denk dat ik nu op de 15-20% zit (gebaseerd de voorbeelden op bodybuild fora etc.) Is op zich goed, maar niet als mijn lichaam zichzelf aan gaat vreten als ik te weinig eet, wat de afgelopen tijd dus wel het geval is geweest. Ik probeer mijn voeding ook zo voedzaam mogelijk te houden, maar heb niet altijd tijd voor havermout bij het ontbijt, dus dan eet ik gewoon drie boterhammen met kaas o.i.d.. Wil ook mn vitamientjes e.d. binnenkrijgen.

Romyv schreef:Hoe is het emotioneel met je, eist het al zn tol of hou je het nog wel vol?

)