En eet jij ook veel eieren en kipfilet dan als ontbijt en lunch
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deviltjh schreef:Heleen_B:
ik stond erop,
streepjes,
( ik weeg ong 77 kg he, even ter naaste info )
159, 6 kg
WAAATT![]()
zoveel eten heb ik nou ook weer niet gehad in 1 dag,
ofwel??
Calimero_ schreef:Hmm.. Ik heb het idee dat ik nu toch wat te weinig eet. Maar niet een overdreven honger gevoel.
Wat vinden jullie?
O: Schaaltje magere yoghurt met 2 eetlepels haverzemelen
T: Appel
M: 1 Stukje bruinbrood met mager beleg
T: Volkoren koekjes
A: Mager vlees met groenten (geen aardappelen)
T: Thee met zoetstof
SdaphneS schreef:Safiera schreef:![]()
Doe rustig aan dan! Eerst even weer de rust vinden en dan weer het afvallen oppakken.
Misschien zou je een keer naar de diëtiste kunnen gaan? Die kan je dan een goed passend eetschema geven.
Je hebt gelijk, ik wil te snel en te veel tegelijk. Zo lang het niet lekker gaat moet ik niet van mezelf verwachten dat ik én op mijn eten kan letten én kan sporten. Diëtiste zou een optie zijn voor als ik echt niet meer verder kom jaMadeira_ schreef:Safiera,inderdaad eerst maar even rustig aan doen
wollie2004 schreef:Hahaha Deviltjh, stomme weegschaal, een tijd geleden gaf hij bij mij 89 KG aan, toen schrok ik me echt helemaal rot! maar toen ik er vanaf ging en weer erop klopte het gelukkig wel![]()
Ik ben trouwens ook een beetje obsessief met wegen![]()
![]()
Ik had mezelf zo voorgenomen om 2 keer per week te wegen, nu sta ik er al bijna iederen dag op...
Misschien moet ik maar gewoon vanuit de badkamer naar de keuken gaan, al wat in mn mond stoppen en me dan pas gaan aankleden, want voor het aankleden weeg ik meestal! Ja goed idee!!!
Ik mag me dus pas week uhmm ff denken.... zondag ochtend wegen! Zo schoppen jullie me als ik eerder met een getal kom?