Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luca03 schreef:Hey
Ik ben al even terug thuis van mijn therapie. Zoals jullie misschien weten zit ik in een groepje met nog 7 andere. Laat nou net de pester die mij 2 jaar geleden gepest heeft in mijn groepje zitten.. met de rest kan ik het wel goed vinden. Ik ben opgelucht.
Gruis schreef:Hoi jongens! Even een kort berichtje van mij. Ik heb besloten hier niet meer te veel mee te lezen / te schrijven omdat ik me veel te veel aantrek van hoe het met jullie gaat.
Met mij gaat het de afgelopen dagen voor het eerst écht goed. Maar er zit natuurlijk wel de angst dat het straks weer minder gaat. Ik ga wel door, therapie loopt redelijk en de medicijnen doen ook wel 'iets'. Hopelijk kan ik dit een beetje volhouden zo.
Voor de rest allemaal: erg veel sterkte en kracht toegewenst. Jullie zijn stuk voor stuk prachtige mensen en verdienen een gelukkig leven.
Gruis schreef:Hoi jongens! Even een kort berichtje van mij. Ik heb besloten hier niet meer te veel mee te lezen / te schrijven omdat ik me veel te veel aantrek van hoe het met jullie gaat.
Met mij gaat het de afgelopen dagen voor het eerst écht goed. Maar er zit natuurlijk wel de angst dat het straks weer minder gaat. Ik ga wel door, therapie loopt redelijk en de medicijnen doen ook wel 'iets'. Hopelijk kan ik dit een beetje volhouden zo.
Voor de rest allemaal: erg veel sterkte en kracht toegewenst. Jullie zijn stuk voor stuk prachtige mensen en verdienen een gelukkig leven.
OsMo schreef:Nou Joolien mijn moeder was niet gemakkelijk en uitte ook zeker haar ontevredenheid.
Ik kan mij alleen niet herinneren of mijn vader daar ook tegen in ging.
Mijn vader ging juist de conflicten uit de weg Dus tot ruzie kwam het eigenlijk niet.
Ik was als kind ook veel bij mijn vader.
Bij mijn moeder wist ik eigenlijk nooit wat ik aan haar had.