Ik zit een beetje te twijfelen, ik vind het zo veel geld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Hihi, maar dat geldt voor alle plekkies wel een beetje.
Degene die van Kynst nog een tattoo willen, hij heeft nog plekken vrij op de Amsterdam conventie eind van de maand![]()
Hij zoekt nog handpalm-sized voornamelijk zwart met 2 andere kleuren.
Stond op de Conventie Facebook
IrisBikkel schreef:Nagini schreef:Hihi, maar dat geldt voor alle plekkies wel een beetje.
Degene die van Kynst nog een tattoo willen, hij heeft nog plekken vrij op de Amsterdam conventie eind van de maand![]()
Hij zoekt nog handpalm-sized voornamelijk zwart met 2 andere kleuren.
Stond op de Conventie Facebook
Oeh, ik heb een ontwerp dat wel aan zijn eisen voldoet dan! Waar zou ik heen moeten mailen?
En moet je dan entree betalen van de conventie/kaartje kopen (zo ja, waar?) Sorry dat ik zo'n noob ben haha
DidiK schreef:Leuk die tattoo op de pols! Wilde eerst ook iets met m'n vaders naam of een tekst over m'n vader, maar wilde dat toch eigenlijk niet vanwege m'n moeder... Dat vond ik zo sneu als ze dan 'achtergesteld' wordt Missvhien in haar ogen...
Ben benieuwd als ik die tattoo op m'n voet bij ga laten werken! Vond trouwens het schaduwen etc echt veel minder pijn doen dan de rechte lijnen / tekst! En het kruisje zit heel ver naar onder, heeft wel lang nagebrand ...
Wil er ook weer wat bij hebben, maar even rustig aan... Heb er al 2 in 2 weken laten zetten...