Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraBeaux schreef:Bedankt allemaal voor de antwoorden!!! Ik heb zon beetje alle mascaras al probeerd, van kruidvat tot dior, mac en catrice..... De hema werkt het beste, maar zelfs dan krullen ze niet zoals ik wil haha!
Ik heb overigens ook een mega make up collectie, gooi regelmatig van alles weg omdat ik het niet gebruik haha.
Ik breng foudation aan met een kwast of met mn vingers, krijg het alleen nooit netjes onder mn ogen, hoe doen jullie dit?
Lumea schreef:Is RT ook in Nederland te koop? Ik heb er eentje gekregen van een vriendin, maar die had dat toen gekocht toen ze ergens in het buitenland was. Zijn echt super fijne kwasten! Dus ben benieuwd of ik die hier ergens in Nederland ook kan schaken
MightyJoe schreef:Lumea schreef:Is RT ook in Nederland te koop? Ik heb er eentje gekregen van een vriendin, maar die had dat toen gekocht toen ze ergens in het buitenland was. Zijn echt super fijne kwasten! Dus ben benieuwd of ik die hier ergens in Nederland ook kan schaken
In Groningen bij het winkeltje naast de Skins.. Volgens mij verder niet in NL. Of via internet