Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:23

Bedankt allemaal voor de antwoorden!!! Ik heb zon beetje alle mascaras al probeerd, van kruidvat tot dior, mac en catrice..... De hema werkt het beste, maar zelfs dan krullen ze niet zoals ik wil haha!

Ik heb overigens ook een mega make up collectie, gooi regelmatig van alles weg omdat ik het niet gebruik haha.

Ik breng foudation aan met een kwast of met mn vingers, krijg het alleen nooit netjes onder mn ogen, hoe doen jullie dit?

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:23

Navatu wat was je doen in Miami? :)

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:26

Stage :j Heb er een half jaartje gewoond :D

LauraBeaux schreef:
Bedankt allemaal voor de antwoorden!!! Ik heb zon beetje alle mascaras al probeerd, van kruidvat tot dior, mac en catrice..... De hema werkt het beste, maar zelfs dan krullen ze niet zoals ik wil haha!

Ik heb overigens ook een mega make up collectie, gooi regelmatig van alles weg omdat ik het niet gebruik haha.

Ik breng foudation aan met een kwast of met mn vingers, krijg het alleen nooit netjes onder mn ogen, hoe doen jullie dit?

Heb je die oranje van Covergirl ook al eens geprobeerd? Die vind ik zelf heel fijn en ook best licht.. heb niet het idee dat mn wimpers er zwaarder van worden.
Weet trouwens niet of ze die in NL verkopen..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:26

Zijn er ook replica's van real techniques? Van MAC heb je bijvoorbeeld zo veel nep kwasten in de verkoop..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:27

eerst gebruikte ik mijn vingers, daarna de Expert Face Brush van RT. Maar aangezien mijn huidige foundation van wat mouse-achtige substantie is breng ik hem met mijn vingers aan, met kwast is dit niet te doen.

Er zijn idd replica's van de RT kwasten, vriendin van me heeft een set nepperds via eBay gekocht.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:29

Oh dat is echt heel jammer! Waar kan je dat aan herkennen? Of is het gewoon een kwestie van alleen kopen via een betrouwbare site?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:29

Ja van Real techniques ook.. laatst was een huisgenootje -die niet geïnteresseerd is in make-up maar ze verveelde zich, ik was een weekje weg, en ze was zich aan het verbazen over het mega bedrag dat ik uit make-up had uitgegeven aangezien grotendeels van mn stash in de badkamer lag dus ze ging kijken of ik kon besparen, lol- en die kwam uit op Jounla/joumla (of iets in die richting, idk) maar toen ik gister al mn kwasten aan het wassen was kwam ik erachter dat ik die er al 1 had.. vind ze eigenlijk niet zo heel fijn. Op het begin is ie fijn maar na even gaan ze echt heel erg uitharen, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het uitharende kwasten :+

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:33

Is RT ook in Nederland te koop? Ik heb er eentje gekregen van een vriendin, maar die had dat toen gekocht toen ze ergens in het buitenland was. Zijn echt super fijne kwasten! Dus ben benieuwd of ik die hier ergens in Nederland ook kan schaken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:34

Je krijgt tegenwoordig ook steeds meer kwasten van Etos en Kruidvat eigen merk. Heb er een paar maar ben er echt totaal niet enthousiast over. Van die van de Etos krijg ik gewoon echt een geïrriteerde huid en die van de Kruidvat wil ik niet eens proberen omdat ze echt heel erg hard aanvoelen. Ik heb een kwastenset van Sleek, die vind ik erg fijn. Ik gebruik de poederkwast als blushkwast omdat het best wel een kleine kwast is, en als poederkwast gebruik ik een hele grote fluffy kwast van de Hema. Voor mijn ogen en dergelijke heb ik dus gewoon die Sleek kwasten. Ik gebruik de officiele blushkwast die daarin zit trouwens voor highlighter. Kan daar net wat preciezer mee werken :j
Oh en voor bronzer gebruik ik een vrij kleine kabuki. Ik breng bronzer echt alleen aan in de kuiltjes onder mijn jukbeenderen, dus daar hoef ik geen grote kwast voor te hebben. Ik blend hem evt nog uit met een grotere fluffy kwast van één of ander vaag merk die ik nog ergens in een hoekje vond

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:51

Ik had er ook een van de etos gekocht, maar ik heb hem niet vaak gebruikt. Het deed inderdaad gewoon zeer op mijn gezicht zo hard dat de haren zijn! :(

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:00

Etos heb ik niks van.. trekt me ook niet aan. Heb wel een brush van de primark, grote powder met kort steeltje (de roze op mn stashfoto), die vind ik wel fijn, is ook best zacht.
Maar ik heb nu een hele RT collectie en sigma voor mn ogen dus dat gebruik ik het meest, maar heb ook nog wat overige zooi van allerlei soorten merken haha. Maar vooral RT en Sigma :j

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:04

Lumea schreef:
Is RT ook in Nederland te koop? Ik heb er eentje gekregen van een vriendin, maar die had dat toen gekocht toen ze ergens in het buitenland was. Zijn echt super fijne kwasten! Dus ben benieuwd of ik die hier ergens in Nederland ook kan schaken :D

In Groningen bij het winkeltje naast de Skins.. Volgens mij verder niet in NL. Of via internet

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:06

Ik ga denk ik RT eyeshadow brushes halen, die van mij van de hema zijn overleden. ;(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:18

Ik heb ze bij Iherb.com in Amerika besteld. Maar 8 dollar verzendkosten.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:21

Ja alleen daar heb je creditcard voor nodig toch? Je kan er niet meer met paypal betalen.. ):

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:39

Klopt idd.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:42

Miss leuk om hktopic naast deze te hebben? Lijkt me wel gezellig

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:45

Ja leuk! :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:48

Klinkt goed :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:41

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:30

MightyJoe schreef:
Lumea schreef:

In Groningen bij het winkeltje naast de Skins.. Volgens mij verder niet in NL. Of via internet

Eindhoven :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:53

Ik wil die essence palletes graag swatchen want ze lijken zo leuk! Dus ik las op een blog dat de nieuwe collectie deze week in de winkels komt ik net nog ff snel naar kruidvat gefietst maar helaas nog niks :'(

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 19:40

Hier hetzelfde, dan ga je enkele dagen na de release naar de winkel. Zijn ze er nog steeds niet. En als je dan de dage erna gaat is alles uitverkocht :(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:29

Bij de kruidvat bij mij in de buurt is het al wel, en er was nog niks uitverkocht. Heb het nude palette van essence gekocht en een crushed crystals nagellak van catrice. Ben over beide erg tevreden (:

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:58

__Sannne schreef:
Bij de kruidvat bij mij in de buurt is het al wel, en er was nog niks uitverkocht. Heb het nude palette van essence gekocht en een crushed crystals nagellak van catrice. Ben over beide erg tevreden (:

Zitten die how to make boxjes er ook al tussen? Deze dus:
Afbeelding