Ik snapte het ook al niet dat ze het kon, maar ik ging net de paarden voeren en zag de eekhoorn in de boom zitten, met Nala tegen de boom aanstaan. Blijkbaar was het een jonkie (maakt het niet minder erg )
Ik had gisteren een belangrijke presentatie op school. Dus ik vond dat ik vandaag een dag vrij mocht hebben. Vanmorgen naar het tuincentrum geweest. Daarna een bijzondere plant gezaaid, zuurdesembrood gemaakt (dat gaat morgen in de oven) en naar het Rozendaalse Zand gefietst. Daar heb ik een uitstekende suggestie van een paar voetsporen gevolgd en een eind op blote voeten gelopen. En wat een prachtig weer. Zachte wind, milde zon. Op de afwezigheid van water na was het gewoon een dag aan het strand. Ik heb ook nog een koekoek gehoord. Of was het een Oostenrijker die een klok in het bos had gehangen?
pien_2010
Geplaatst: 23-05-23 20:31
Klinkt als een leuk programma Axel en leuke foto's. Ik heb zowel gisteren als vandaag mijn zuurdesembrood gebakken. Heerlijk. Bijzonder dat jij het ook maakt!
Ik heb de gele route gelopen. Kwam 2 zwarte spechten tegen, echt prachtig. Verder heel veel sporen, maar geen wild gezien.
BeFunny
Geplaatst: 24-05-23 14:03
jojoleinee schreef:
Ik ben ook even in het bos geweest hoor.. Meteen allemaal muggenbulten van zo'n 5 cm breed en lang
Geen dazen?
Iig niet leuk.
jojoleinee
Geplaatst: 24-05-23 14:44
Waarschijnlijk Lizard, ik heb er ook pilletjes voor, maar die doen niet zoveel Dazen heb ik niet zo'n last van Befunny, daar is mn moeder dan weer allergisch voor