Gnome wat een lieve foto van jullie samen.

Wat raar dat de kraamhulp de speen gewoon bij hem deed. Je zou toch denken dat jullie als ouders daar de regie over hebben. Hidde heeft wel een speen, maar 9 van de 10 keer dat we hem aanbieden spuugt hij hem zelf al uit.
Boris morgen alweer 1 week, tijd gaat snel he? Nog gelopen met de kinderwagen?
Mijn kerel is meer bezig met moederdag dan ik haha. Heb er persoonlijk ook niet zoveel mee, al is deze eerste keer natuurlijk wel heel speciaal.
Echt vreselijk dat kindje bij de politie. Kun je je toch niet voorstellen!
Charlotte, ai dat klinkt pijnlijk die schoppen. Vandaag niet meer gebeurt hoop ik?
Jij gaat het ook gewoon goed doen als mams straks.

Het is zo'n mooi gevoel en je leert echt zo snel. Leuk morgen weer een echo!
Marlis genoten van je laatste dagje oppassen?
Ballard druk dagje gehad! Bloedprikken goed gegaan?
Lisette lekker zo'n rustig dagje.
Kiwi jammer dat de kleine badje niet leuk vindt. Douchen wel toch? Samen is bad is wel fijn na een kotspartij. Jij geeft inderdaad goede tips voor spullen.
Haha ik zie het al voor me dat je grijpt naar je pasgeboren kind. Snap je gevoel ook volledig!
Azmay gefeliciteerd met je verjaardag. Wat fijn dat het uiteten gaan zo goed ging. Heb je er ondanks je vermoeidheid ook van genoten?
Nicje bijzonder he die dikke buik? Wat lief van je vriend!
Melanie goede oplossing een Tubble. Kunnen de kinders alsnog in bad.
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen en de kleintjes. Heerlijk gevoel is het om mama te zijn he?
Hier gaat het ook goed. Hidde heeft vannacht zijn beste slaap tot nu toe gehad. Van 23 tot 4 en daarna van 5 tot 8. Heel blij mee, hopelijk blijft hij dat nu opbouwen.
Gisteren telefoontje van het ziekenhuis gehad en ik mag alles weer doen. Inclusief paardrijden. Tuurlijk moet ik wel naar mijn lijf luisteren, maar ik heb meteen de manege gebeld en stap morgen weer in het zadel. Zoveel zin in!

Kreeg ook de tip om naar een bekkenbodem fysio te gaan, dus dat doe ik ook.
Ons lieve lachebekkie ♡
[ [url=m/4y2TDb.jpg]Afbeelding[/url] ]