Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkert_tje schreef:Mooi verfijnt ontwerp kimmie.
Ik heb afgelopen donderdag mijn 9de dagsessie gehad.
Nog 1 keer (14 april) en dan ben ik na 10 maanden prikken klaar , dan zitten we bijna op 70 uur.
Ik ben er zo ontzettend blij mee.
Op mijn bovenbeen moet nog 1 grote veer en dan wat nalopen en finetunen dan ben ik mooi voor de zomer klaar.
Nu is mijn rechterbil en een stuk bovenbeen gedaan dus ik hang weer op mijn linkerbil.
Foto’s zijn niet echt bokt geschikt
Captain schreef:Hebben jullie een tattoo van jullie paard? En zo ja, zou je deze willen laten zien?
Ik wil graag iets van mijn paard, maar weet niet zo goed wat..
Mijn vorige paard had een tattoo op zijn tong, dat nummer heb ik op mijn ribben laten zetten.
Mijn huidige paard is gebrandmerkt, en ik dacht het is wel leuk om datzelfde nummer op mijn rechterbil te zetten.
[ [url=m/NF3dkm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar misschien wil ik ook wel iets anders.. Weet het nog niet zo goed. Wil liever geen portret denk ik.. Maar wat dan wel.. Hoefijzers oid vind ik weer te algemeen..
Captain schreef:Hebben jullie een tattoo van jullie paard? En zo ja, zou je deze willen laten zien?
Mijn vorige paard had een tattoo op zijn tong, dat nummer heb ik op mijn ribben laten zetten.
Mijn huidige paard is gebrandmerkt, en ik dacht het is wel leuk om datzelfde nummer op mijn rechterbil te zetten.
Maar misschien wil ik ook wel iets anders.. Weet het nog niet zo goed. Wil liever geen portret denk ik.. Maar wat dan wel.. Hoefijzers oid vind ik weer te algemeen..
Captain schreef:Heeft hij niet ook links een brandmerk van zijn fokker? Dan zou je dat evt. kunnen overwegen.Hebben jullie een tattoo van jullie paard? En zo ja, zou je deze willen laten zien?