Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Bedankt Roby, voor wat je onbedoeld en ongewild toch achterlaat bij mensen.
Als ik over mezelf spreek, door jou en dit topic blijkt maar weer hoe fragiel het leven is. Door jouw kracht, levenslust en je visie ga ik steeds meer dingen in het perspectief zien. Leef! Geniet, want je weet het nooit..
Dankjewel Roby, voor wat je hier hebt achtergelaten, op bokt en achter de voordeuren van waarschijnlijk veel meer mensen met mij.
Het is zo oneerlijk, desondanks hoop ik dat dat je een prachtig afscheid mag hebben, van het leven maar ook van alle dierbaren om je heen.
Dikke knuffel voor een prachtig mooi mens
Denise_Storm schreef:Wat fijn dat je een mooie plek hebt! Ik hoop zo dat jouw man en jullie kindjes ooit het topic kunnen terug lezen, want jouw positiviteit in dit topic geeft zo mooi weer hoe jij bent en hoe jij erin staat.
Maar man, wat een verdriet. Ik zie de pijn in de ogen van je man, maar jouw blik straalt rust uit. Mijn ogen... tja, tranen, middenin de supermarkt. Note to myself: jouw topic alleen nog thuis op de bank openen.
Saskia9 schreef:Bedankt Roby, voor wat je onbedoeld en ongewild toch achterlaat bij mensen.
Als ik over mezelf spreek, door jou en dit topic blijkt maar weer hoe fragiel het leven is. Door jouw kracht, levenslust en je visie ga ik steeds meer dingen in het perspectief zien. Leef! Geniet, want je weet het nooit..
Dankjewel Roby, voor wat je hier hebt achtergelaten, op bokt en achter de voordeuren van waarschijnlijk veel meer mensen met mij.
Het is zo oneerlijk, desondanks hoop ik dat dat je een prachtig afscheid mag hebben, van het leven maar ook van alle dierbaren om je heen.
Dikke knuffel voor een prachtig mooi mens