Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:hier ook schildklier problemen maar mijn huisarts vind het niet erg genoeg om medicijnen te geven..
ItsMe2 schreef:Ik ben opzoek naar een hobby die ik ‘s avonds thuis kan doen. Dingen die af vallen zijn: handwerken & lezen. Wat wel in mij op komt is: kleuren voor volwassenen (heb kleurboeken, potloden en stiften in huis), schilderen op nummer (ook al vaker gedaan) of diamond painting.
Heeft iemand van jullie nog andere leuke ideeen?
magda_90 schreef:Gamen?moet je natuurlijk wel al het eea hebben.
Wat verstaan jullie onder een cracker? Er is discussie over de boodschappenlijst die ik gekregen heb.
Google toont veel soorten en ik weet daardoor niet wat ik moet hebben. Gelukkig kan ik het donderdag wel vragen.
J0anieke schreef:Ik wil me weer graag melden. Zit de laatste weken na terugkomst van mijn vakantie slecht in mijn vel, voel me oververmoeid en heb last van hoofd en rugpijn. Ik ben nog steeds niet van mijn vakantie kilo's af en ik denk dat me dat onbewust meer doet dan ik door heb. Toen ik die kilo's voor mijn vakantie kwijt was voelde ik mij ook veel beter, dus ik wil de knop echt weer even omdraaien naar gezonder eten etc....
Wat betreft eetlust en bodemloze put ken ik het helaas ook... Erg frustrerend.
Renske_W schreef:Ik heb ook de vitalu volkoren crackers maar vind ze niet echt vullend.
Maar ik heb soms het idee dat mijn eetlust een bodemloze put is.