Laat dat maar ff dus. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laat dat maar ff dus. 
En ja half jaartje studeren hier!
Ik vind lopen ook heerlijk, maar fietsen niet meer. Moest altijd 20km heen en 20km terug fietsen op de middelbare school. Ben er nu echt helemaal klaar mee haha.
nou moet je bij ons al snel met de auto ergens heen omdat ik in een dorp woon, maar ik moet bekennen dat ik vaak zelfs met de auto naar stal. En stal is zelfs lopend ongeveer maar 10 minuten
echt lui dus haha.
Wel een goede motivatie om gezond de fiets te pakken

Erg fijn tijdens het reizen ook.
Net lijstje heb je! Mijn vriend download de audioboeken altijd voor me. Als je terwijl dingen doet (autorijden, sporten oid) is het wel fijn om een simpele te nemen vind ik; ik luister nu Hex Hall wat een beetje Harry Potter achtig is (young adult fictie ofzo).
Ik schommel wel nog twee dagen na een training, maar dat weet ik inmiddels, dus dan geeft het zo niet
Veel geluk er mee!
Oh en ik heb zonet bikini's geshopt
Ik ben best onzeker over mijn buikje maar ik zag een prachtige met een high waist broekje
daar heb ik echt geen tijd/puf voor. Net lijstje ook!!
mijn nichtje kwam ermee en nu gaan we met 4 nichtjes dat dus doen. Nichtje heeft wel conditie maar ik dus niet qua hardlopen, maar je mag alles ook lopen als je wil. Dus zal wel een afwisseling worden. Heb nog even om te trainen! Maar lijkt me gewoon leuk om lekker door de modder te rollen
Lijkt me wel een erg coole en stoere ervaring! 
45 euro...
Ik denk dat ik het maar bij zelf lezen hou. 
wel fijn dat je nu wat meer lucht hebt! Lijkt me erg naar als je te weinig lucht kan inademen.
ben zo lomp en bang dat ik dan ergens niet overheen kom haha
en leuk een nieuwe bikini! Ik vind dat altijd een ramp, hopelijk is het dit jaar beter 
fijn ook dat je wat meer rust hebt. Volgens mij ben je op de goede weg 
echt heerlijk!
Maanlicht schreef:Snap ik heel goed Kim! Ik heb dat ook een beetje de laatste tijd. Kost ook veel energie om het hele verhaal te vertellen![]()
Ik ben ook wat afwezig geweest afgelopen dagen. Was een behoorlijke chaos hier (schoonzusje bedrogen door haar vriend en die hebben we opgevangen). Ik lees wel alles hier, alleen voor mij kost het op het moment heel veel energie om op iedereen te reageren. Voel ik me soms best schuldig over. Ik negeer jullie dus niet, haha!
Vandaag bij de arbo geweest, ik ben op dit moment nog lang niet in staat om te werken en dat heeft hij kunnen bevestigen. Dit geeft gelukkig een hoop rust.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: twee kleine boterhammen met brie, pakje multivitamine-sap
T: twee maiswafels met ham
L: een boterham met Muhammara, een stukje roggebrood met oude kaas
T: klein koekje, twee maiswafels met ham, handje chips, cup-a-soup mosterd
A: rundertartaar teriyaki met roergebakken witlof, bosuien noodlesT: stukje pure chocolade met cassisgin-tonic