[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blubblabhoi

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:17

Met pomade!

Wauw die van Juvia zijn ook mooi! Heb vandaag het masquerade palette binnen gekregen en die is ook prachtig <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:19

Ik vandaag ook mn 2de blush binnen gekregen, potverdikkeme <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sola is echt precies wat ik nog zocht erbij <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:10

Kijk net op de Beautybay website en het Nubian 2 palette staat er nu niet meer bij. :oo

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 22:04

Mooi Friemel! Goede Swatches ook! :)

Even tussen neus en lippen door.
Er is veel controversie geweest over de samenwerking van Nikkietutorials x Too Faced Power of Make Up.
De meningen waren erover verdeeld. De kwaliteit zou niet oke zijn volgens sommigen, en volgens andere weer wel waardoor er het idee ontstond dat er wellicht verschillende batches uit zijn gegaan.

Omdat ik weet dat Nikkie 9 maanden haar best heeft gedaan op de Power of Make-up, haar creativiteit en passie erin zit en omdat ik vreselijk nieuwsgierig was, heb ik besloten om de palette alsnog een jaar later zelf te kopen en zelf te beoordelen. Ik heb er een review van gemaakt op mijn (net gestartte) blog.
Als er mensen benieuwd zijn naar wat ik er van vind kun je de review hier bekijken! :)
https://mentjesbeautyandfashion.blog/

Ik ben 100% eerlijk.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 01:18

Jans schreef:
Met is mooier :j geeft je gezicht veel meer vorm

Dat pigment, zo mooi die Juvia <3

Het geeft mij toch ook wel een beetje een goed gevoel dat jullie het iig mooi vinden, mijn ouders vinden het niet mooi en maken er dan ook regelmatig opmerkingen over wat mij vrij onzeker maakt, al voel ik me met toch mooier/zelfverzekerder :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:34

_fairytale schreef:
Jans schreef:
Met is mooier :j geeft je gezicht veel meer vorm

Dat pigment, zo mooi die Juvia <3

Het geeft mij toch ook wel een beetje een goed gevoel dat jullie het iig mooi vinden, mijn ouders vinden het niet mooi en maken er dan ook regelmatig opmerkingen over wat mij vrij onzeker maakt, al voel ik me met toch mooier/zelfverzekerder :)

Ouders zien je het liefst gewoon puur natuur, maar dit is nog steeds heel natuurlijk :j heel netjes zo.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:42

Zijn er meer mensen met het Fortune Favours The Brave palette van Make-up Revolution? Ik ben er al een tijdje helemaal verliefd op en heb hem eindelijk besteld! Cadeautje van vriendlief :D <3 Komt morgen binnen. Ga er uiteraard een review van geven op mijn blog maar ben benieuwd of er meer zijn met dit palette! :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 17:13

Heel mooi je wenkbrauwen zo fairytale! Je gezicht spreekt zo veel meer :j

Ik heb Fortune favours the brave Phoya, ik ben er enorm blij mee! Gebruik hem ook nog steeds super veel!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:00

Ik vind MUR sws fijn! Heb die Modern Renaissance dupe voor mijn moeder gekocht en ze is er heel blij mee.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:14

Wat leuk Melati. Blij om te horen. Ben heel benieuwd. Vind de kleuren in ieder geval echt heel erg mooi en je kunt er veel looks mee maken! :)

Chimello, leuk voor je moeder en voor jou ook dat je moeder dus blijkbaar ook van de make-up is. Heb je meteen goede gesprekstof voor bij de koffie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:10

Ik vind MUR voor oogschaduws ook fijn :j ik heb Unicorns Unite en Welcome to the Pleasuredome :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 12:17

Ik vind mur zelf niet zo bijzonder maar komt wellicht omdat ik persoonlijk liever 'the real deal' heb..
Gister 1e avond van mn opleiding gehad pakket was erg leuk alleen ook erg veel wat ik al heb.. dus nu in twijfel.. gooi ik mijn producten in mn visagie stash en zoja wat doe ik dan met de nieuwe verpakkingen.. hmm

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:18

Vind MUR nogal te gretig als het aankomt op kopiëren van de duurdere merken. Hou daar niet van. Wees dan zelf origineel in plaats van lekker cheap het werk van andere kopiëren

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:53

Afbeelding

Heb mezelf verwend <3
Blush in orgasm en concealer in vanilla.

Echt super bestellen bij de bijenkorf . Blush in orgasm was niet op voorraad maar had ik wel besteld (had ik niet gezien), en komt gewoon tegelijk aan met het andere wat ik besteld had. Terwijl er een levertijd aan zat van 2 tot 4 dagen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 16:07

Tsjah als KVD hier beschikbaar was kocht ik de echte shade & light wel :P

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:02

Ooit als mijn portemonnee het aan kan wil ik de Huda Beauty Desert dusk palette. Die is echt sick! Echt zo mooi! <3 Daar hoef ik geen goede dupre van maar gewoon de real deal... Jammer dat ik niet jarig ben in september :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:55

Huda is niet echt een aanrader om je geld aan uit te geven.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 19:05

Vertel... :oo

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 20:51

Ik heb hem nog maar Marrit heeft hem de deur uit gedaan, creast enorm, met welke primer dan ook,we hebben alles geprobeerd, happen uit je oogleden, de donkere kleuren zijn patchy en blenden moeizaam, en de glitters zijn huilen, pigment is wel fantastisch en fallout minimaal maar is echt een gevalletje gehyped, en daar is ie echt te duur voor. Ik heb hem nog steeds niet weggedaan, krijg het niet over Mn hart dus hij ligt hier mooi te wezen :')

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:30

Joh wat apart. Op youtube reviews van de beautyguru's niks dan lof. Desert dusk ziet er echt sick uit bij de reviews hoe de kleuren varanderen vanuit andere invalshoeken e.d.

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:49

Heeft er iemand ervaring met de Natasha denona eyeshadows?
Ook zeer geliefd onder de beautyguru's
Wel een beetje prijzig maar als er echt een palette komt met kleuren die ik graag gebruik (rosé goud)
Dan wil ik het best een keertje proberen :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:11

Phoya schreef:
Joh wat apart. Op youtube reviews van de beautyguru's niks dan lof. Desert dusk ziet er echt sick uit bij de reviews hoe de kleuren varanderen vanuit andere invalshoeken e.d.

Daarom gehyped. Alle beautygurus zijn vol lof over de huda van mij ook maar de "normale" consument dus absoluut minder

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:52

Phoya schreef:

Jij dacht nog dat zij altijd eerlijk waren? Ah schattig :D :D Nee zonder gekheid, práchtige kleuren, maar echt verdrietig qua kwaliteit helaas.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:57

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:04

Wat jammer zeg. Maar toch als mijn budget het ooit toelaat ga ik het proberen. Over Power of Make up van Nikkietutorials waren ook veel mensen niet tevreden. En ik lieg niet als ik zeg dat ik het een top palette vind, op de highlighter na. Die had wat meer blinding gekund maar verder ben ik er heel blij mee.
De kleuren van Huda Beauty zijn inderdaad heel mooi. Misschien is het gewoon lastig voor de wat minder ervaren make-uppers om mee te werken vanwege de hoge pigmentatie?