Dus denk dat deze "herstel-tijd" langer zal zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Ik heb bij al mijn piercings geen moeite gehad met slapen, thank god!
Baal ergens wel dat ik vorig jaar bijna al mijn oorpiercings uit heb gedaan ivm een operatie, die zal ik nu waarschijnlijk niet meer in krijgen denk ik ?
Skessa_ schreef:Dreamy schreef:Ik heb bij al mijn piercings geen moeite gehad met slapen, thank god!
Baal ergens wel dat ik vorig jaar bijna al mijn oorpiercings uit heb gedaan ivm een operatie, die zal ik nu waarschijnlijk niet meer in krijgen denk ik ?
kraakbeen groeit niet helemaal dicht, dus je kan het proberen?
Mijn helix ging er na 14/15 jaar en een paar dagen heel voorzichtig door drukken toch in
xTiffani schreef:Femjo:![]()
![]()
Pluisje1998: Aah super verleidelijk! Woon alleen niet in de buurt en ben inmiddels toch nog 7 weken in Schotland
Wat vinden jullie van 2 oren met piercings?
Ik heb nu een daith en helix in mijn ene oor (+2 oorbel gaatjes) en vind de combi rook en conch echt zó gaafmaar dan niet bij mijn helix en daith..
Aan de ene kant vind ik het ook wel mooi dat maar 1 oor "vol" is en de andere zonder piercingszit al 1 jaar in dubio haha
Sweetgirl1 schreef:K moet geopereerd worden aan mijn schouder. Nu duurt dat anderhalf uur. Kan ik mijn tongpiercing er zo lang uitlaten? Heb hem al ruim 6 jaar ofzo maar nooit er uit gehaald voor lange tijd. Alleen als k wou wisselen maar dat is niet lang
Sweetgirl1 schreef:K moet geopereerd worden aan mijn schouder. Nu duurt dat anderhalf uur. Kan ik mijn tongpiercing er zo lang uitlaten? Heb hem al ruim 6 jaar ofzo maar nooit er uit gehaald voor lange tijd. Alleen als k wou wisselen maar dat is niet lang
November108 schreef:Hee mensen, ik kom hier maar even binnenvallen
Zit eraan te denken om een navelpiercing te nemen. Ben afgelopen week geopereerd en mag 6 weken niet paardrijden dus het leek me een mooie timing als mijn wond dicht is om eens te gaan kijken
Ik zag alleen op sommige sites dat de genezing echt super lang kan duren. Vraag me af hoe het dan zit met paardrijden (en paardrijkleding erover etc.). Iemand hier ervaring mee?