[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 16:32

Van de tragus nergens last van. Maar de daith in linkeroor die toen tegelijk gezet is. Wat al veel gevoeliger was als de linkse, is nog niet helemaal rustig elke dag.. Niet ontstoken, maar wel gevoelig als ik eraan zit. :(

Dus denk dat deze "herstel-tijd" langer zal zijn!

Afbeelding

Dreamy

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 17:15

Ik heb bij al mijn piercings geen moeite gehad met slapen, thank god! :j
Baal ergens wel dat ik vorig jaar bijna al mijn oorpiercings uit heb gedaan ivm een operatie, die zal ik nu waarschijnlijk niet meer in krijgen denk ik ? :=

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 17:15

Flying_Angel schreef:
Ik heb net afscheid genomen van mijn helix. ;(

Waarom dat? -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 17:32

Bleef ontsteken, bloeden, wild vlees. Had echt dagelijks pijn :\ was er echt helemaal klaar mee.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 18:59

Dreamy schreef:
Baal ergens wel dat ik vorig jaar bijna al mijn oorpiercings uit heb gedaan ivm een operatie, die zal ik nu waarschijnlijk niet meer in krijgen denk ik ? :=

kraakbeen groeit niet helemaal dicht, dus je kan het proberen?

Mijn helix ging er na 14/15 jaar en een paar dagen heel voorzichtig door drukken toch in

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 18:57

Ik heb besloten dat als ik ga verhuizen mijn smiley wil laten repiercen <3

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:35

Afgelopen zondag naar de actiedag van QoR geweest en een tragus piercing laten zetten
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:41

Ik mis nog wel een helix in je oor!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:44

Skessa_ schreef:
Dreamy schreef:

kraakbeen groeit niet helemaal dicht, dus je kan het proberen?

Mijn helix ging er na 14/15 jaar en een paar dagen heel voorzichtig door drukken toch in

Mijn helix heb ik al 10 jaar uit omdat hij niet goed kon genezen (niet gepiercet maar geschoten := ). Maar ik kan er nog steeds goed een oorbel doorheen krijgen :j
Datzelfde geldt trouwens voor mijn navelpiercing die ik al meer dan 11 jaar niet meer draag. Een piercing krijg ik er niet meer in, maar wel een oorbel :+ Gaat nooit meer dicht denk ik haha.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:50

xTiffani schreef:
Femjo: _/-\o_ :')

Pluisje1998: Aah super verleidelijk! Woon alleen niet in de buurt en ben inmiddels toch nog 7 weken in Schotland :')

Wat vinden jullie van 2 oren met piercings?

Ik heb nu een daith en helix in mijn ene oor (+2 oorbel gaatjes) en vind de combi rook en conch echt zó gaaf <3 maar dan niet bij mijn helix en daith..

Aan de ene kant vind ik het ook wel mooi dat maar 1 oor "vol" is en de andere zonder piercings :o zit al 1 jaar in dubio haha

Ik heb piercings in mijn beide oren, rechts een conch en rook en het genezen was echt appeltje eitje! Ook met slapen geen last gehad :D

Afbeelding

In mijn linker heb ik een tragus en 2 helixen onder elkaar.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 15:39

Aah heel mooi <3 <3 dat vind ik echt een goede combi

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 15:47

Domme vraag misschien, maar ik bestel altijd online dus geen idee. Kan ik gewoon bij een piercing shop naar binnen lopen om een sieraad te kopen? Ben mijn helix onderweg verloren..

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 15:54

Saleisha schreef:
Domme vraag misschien, maar ik bestel altijd online dus geen idee. Kan ik gewoon bij een piercing shop naar binnen lopen om een sieraad te kopen? Ben mijn helix onderweg verloren..

Ja hoor!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 16:50

K moet geopereerd worden aan mijn schouder. Nu duurt dat anderhalf uur. Kan ik mijn tongpiercing er zo lang uitlaten? Heb hem al ruim 6 jaar ofzo maar nooit er uit gehaald voor lange tijd. Alleen als k wou wisselen maar dat is niet lang

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 16:58

Sweetgirl1 schreef:
K moet geopereerd worden aan mijn schouder. Nu duurt dat anderhalf uur. Kan ik mijn tongpiercing er zo lang uitlaten? Heb hem al ruim 6 jaar ofzo maar nooit er uit gehaald voor lange tijd. Alleen als k wou wisselen maar dat is niet lang

Mij lukt dat prima met m'n piercings maar ja, iedereen reageert er anders op.

Je kunt er alleen niet onderuit gezien de beademing.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 17:02

Ja hij moet er uit. Zou eigenlijk gewoon een x moeten kijken wst er gebeurd

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 17:32

Sweetgirl1 schreef:

Voor een paar uur kan het wel bij mij, 2x gedaan toen mn verstandskiezen werden getrokken. Maar bij de een trekt ie sneller dicht dan bij de ander

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:28

Hee mensen, ik kom hier maar even binnenvallen :)
Zit eraan te denken om een navelpiercing te nemen. Ben afgelopen week geopereerd en mag 6 weken niet paardrijden dus het leek me een mooie timing als mijn wond dicht is om eens te gaan kijken :')
Ik zag alleen op sommige sites dat de genezing echt super lang kan duren. Vraag me af hoe het dan zit met paardrijden (en paardrijkleding erover etc.). Iemand hier ervaring mee? :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:47

November108 schreef:
Hee mensen, ik kom hier maar even binnenvallen :)
Zit eraan te denken om een navelpiercing te nemen. Ben afgelopen week geopereerd en mag 6 weken niet paardrijden dus het leek me een mooie timing als mijn wond dicht is om eens te gaan kijken :')
Ik zag alleen op sommige sites dat de genezing echt super lang kan duren. Vraag me af hoe het dan zit met paardrijden (en paardrijkleding erover etc.). Iemand hier ervaring mee? :D

Eerste 6 weken (liefst langer eigenlijk, maar 6 weken is volgens het ''boekje'') mag je sowieso geen strakke kleding erover aan doen. Paardrijden kan dus wel, maar dan moet je een broek aan die in elk geval niet over je navel komt :) Heb zelf geen ervaring met navelpiercings dus meer kan ik je ook niet vertellen erover ;)

Ik denk dat ik na mijn verjaardag een forward helix laat zetten. Duurt nog even (juli), maar ik vind hem zo gaaf! Wil hem in mijn linkeroor waar ik nu een tunnel, 2e gaatje, tragus en helix heb :)
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 22-02-19 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:48

Paardrijden kan gewoon. Belangrijk blijft dat je piercing niet in de verdrukking komt. Dus draag een broek die laag genoeg zit, of klap de bovenkant om. ;)

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:01

Bedankt voor jullie snelle antwoorden, zijn die zorgen ook weg :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:30

Ik ga morgen eindelijk bellen voor een afspraak voor een neuspiercing! Ik vind het zo spannend :') :=

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 19:19

Frummels schreef:
Ik ga morgen eindelijk bellen voor een afspraak voor een neuspiercing! Ik vind het zo spannend :') :=

Spannend!!

Ik vond hem een hel om te laten zetten, maar uiteindelijk geen seconde spijt van gehad! Zo'n geweldige piercing! Ook nooit last van gehad verder :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:32

Ik hou mezelf maar voor dat het zo gebeurd is en dat het nooit meer pijn kan doen dan het laatste deel van mijn laatste tattoo na 5,5 uur zitten := :))
Maar ik vind het wel dood eng.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:38

Frummels schreef:
Ik hou mezelf maar voor dat het zo gebeurd is en dat het nooit meer pijn kan doen dan het laatste deel van mijn laatste tattoo na 5,5 uur zitten := :))
Maar ik vind het wel dood eng.

Inderdaad, de pijn is maar kort :j na een paar minuten voelde ik al niks meer :) Veel succes in elk geval!!