Jeetje die 'tutorial'. Eerder een 'how to not'. En zij moet het uitleggen en haar volgers? Arme meiden die haar na gaan doen. Ze zegt ook echt: "je ziet dat ik wat bruiner ben." mijn god, derke.. Van een contour werkje is het niet de bedoeling dat je bruiner wordt.. Haha mijn handjes jeuken! Leuk dat ze het probeert, maar het vak is niet voor iedereen weggelegd.
Is dat event iets? Ik heb het gevoel dat het ILB event alleen maar over gesponserde 'rotzooi' gaat zoals Nivea en Dove..
Ik vond het vooral enorm grappig dat ze de hele tijd door ging over hoe VIP het evenement wel niet is en hoe rijk de mensen wel niet zijn die dat op de VIP avond lopen
Ik zou voor je laatste optie gaan Suus. Knalt je ooglook meer. Anastasia 50% korting is niet op de wenkbrauw producten trouwens, dat is 10%. Veel plezier daar!
Humbug
Geplaatst: 13-12-15 10:51
In die video is alles is ook verre van subtiel...
Mooie kleuren Suus! Is dat het x9 palette? Ik zou voor nude gaan.
Leuk Suus, veel plezier! Je look is prachtig! (Zoals altijd) Met wie ga je?
Zou Mascha dit expres doen? Dat contouren is echt vreselijk. Ik wil niet weten hoe dikke, modderige plakkaat op d'r gezicht hangt in het echt als je het al zo goed op camera ziet.
Haha had het gelezen op het EL forum Suus. Iemand interesse in Mac Viva Glam 3? Twee keer gedragen maar kan er niet aan wennen. Is te donker voor mij helaas.
Heerlijk vermaak altijd dat topic. Als ik me verveel ga ik nog wel eens daar lezen.
Manon_vdv
Geplaatst: 13-12-15 13:31
Ik reageer hier eigenlijk nooit meer, maar oh, wat is die video van Mascha verschrikkelijk . Ben ik de enige die haar uitspraak van 'glam' echt verschrikkelijk vind?
In het topic stond toch laatst dat de Anastasia liquid lipsticks ook naar Nederland komen in december? Ik kan het echt nergens meer vinden. Weet iemand toevallig nog de bron? Als ik op internet zoek kan ik ook niks vinden... Ik hoop niet dat ik het stiekem gewoon gedroomd heb