Mijn vorige potje LF was houdbaar tot februari van dit jaar maar toen was hij er ook aan toe om vervangen te worden. Hij begon ranzig te ruiken.
Ik was er in het begin erg zuinig mee, omdat het zo duur is, maar naarmate de houdbaarheid verstreek ben ik fanatieker geworden. Ik gebruik het voor mijn voeten (voor zover ik daar bij kom), als lip balm, voor droge plekjes enz. Als je het voor je lippen gebruikt zorg dan wel dat je er hygiënisch mee omgaat. Ik lepel een klein beetje uit het potje met een spateltje zodat hij niet vies wordt.
Balen van je nagel Imandra!
Wat kan helpen qua handigheid is om eens wat dagelijkse dingen met je linkerhand te gaan doen. Simpele dingen als tandenpoetsen en dergelijke. Ik heb als kind behoorlijk wat keren mijn rechter arm gebroken en was aangewezen op mijn linker hand. Ik schrijf links nu net zo gemakkelijk als rechts.
Ik had mezelf een koopverbod opgelegd. Dat heeft een week geduurd. Ik geef m'n vriendinnetje de schuld want zij is vanmorgen naar Amerika vertrokken voor familiebezoek en vroeg of ze wat voor me mee moest nemen. Ik heb dus via Ulta een flinke bestelling bij haar zus laten bezorgen.