[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:23

Gelukkig wordt die van mij niet ingekleurd dus er is hoop ;) Alleen de kolibrie maar die is maar klein. Voor de rest bloemen en lijntjes dus misschien overleef ik het wel :D
Waar hebben jullie hem staan op je voet? Ik ga hem evenredig aan mijn voetzool laten zetten aan de buitenkant. Net onder je enkel zeg maar en dan in de richting van mijn tenen (heel duidelijk...)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:32

Ik heb er 2 op m'n voet en kan helaas wel beamen dat het vrij zeer doet.
Heb er op de plek die auk benoemd, dus vrij langs de voetzool, en eentje echt "om het bot van de enkel" heen (in een boogje eronder).

En inderdaad, het inkleuren.. wauw := Dat was echt niet prettig. Heb niet gehuild hoor, maar moest zeker wel even ergens in bijten. Maarja, beide enkels/voeten zijn nu dus al voorzien, dus daar hoef ik ook nooit meer iets op te zetten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:54

Mijn voet zou ik ook niet zo heel snel aan beginnen :')

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:01

Oh dear....

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:05

Maar! Ik ben nog steeds super superblij met het resultaat en krijg er veel complimenten over. En met open schoenen staat het erg mooi. :j

Dan is de pijn even doorbijten. Ik vind de voet een hele mooie plek voor tattoos bij vrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:08

Oh absoluut, maar de pijn is op alle plekken doorbijten :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:10

Het ging hier over pijnstillers, mijn laatste 2 tatoeages heb ik laten zetten terwijl ik morfine gebruik (niet specifiek voor de tattoos hoor!). Ik had niet het idee dat dat me heeft geholpen. De plek van de tattoo zal eerder meer of minder pijn doen. Degene op mijn rug deed op een gegeven moment zo zeer dat ik in trance ging, maar gaf nauwelijks napijn en die op mijn bovenbeen ging op enkele stukjes wel door merg en been (eerst lijntjes, dan schaduw en daarna kleur op een vierkante centimeter wil je wel voelen), maar viel me eigenlijk hard mee. Maar ik heb me bij die plaat wel verbaasd over hoe lang het beurs bleef voelen. Als ik hier soms lees dat er tussen sessies 2 weken inzitten, dan vind ik dat erg vlot nav die laatste ervaring. Maar ook dat gevoel zal per persoon, plaats en moment vast kunnen verschillen. :)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:29

bij mij deden de lijntjes zetten juist meer pijn dan het inkleuren, nou is pijn niet echt het goede woord maar de lijntjes vond ik het meest irritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:10

Aranel schreef:
Maar! Ik ben nog steeds super superblij met het resultaat en krijg er veel complimenten over. En met open schoenen staat het erg mooi. :j

Dan is de pijn even doorbijten. Ik vind de voet een hele mooie plek voor tattoos bij vrouwen.

Idem. Daarom kies ik toch voor mijn voet. Daarnaast kan je voet niet veel veranderen qua omvang (you never know :)) ) en is het makkelijk te verbergen als je hem voor jezelf wil houden zeg maar. Heb er zin in! Jammer genoeg wel een financiële tegenvaller gehad dus hoop snel het geld gespaard te kunnen hebben.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:15

De planning bij mijn sleeve is dat ik dus na 2 weken weer ga . Maar ik weet nog niet of ik dat wel ga trekken .
Mijn buurvrouw zei dat ze toch niet op dezelfde plek weer tatoeëren omdat daar al wat zit en dat klopt ook wel,maar ik vrees dat het hele armgebied dan nog pijnlijk is.
Even afwachten dus hoe ik me dan voel.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:23

Ik vond mijn enkel Veel beter te doen dan mn ribben. Zelfs t bij laten werken dat Nog geen 5 minuten duurde vond ik hel haha. Bij mn enkel heb ik dik een uur gezeten en dat was echt goed uit te houden, behalve dat mn voet koud werd en begon te slapen :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:24

Iemand ervaring met tattoo shops in Groningen? Welke raden jullie aan of juist niet?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 00:25

Tinkerloos schreef:
De planning bij mijn sleeve is dat ik dus na 2 weken weer ga . Maar ik weet nog niet of ik dat wel ga trekken .
Mijn buurvrouw zei dat ze toch niet op dezelfde plek weer tatoeëren omdat daar al wat zit en dat klopt ook wel,maar ik vrees dat het hele armgebied dan nog pijnlijk is.
Even afwachten dus hoe ik me dan voel.

Ik had dat op mijn bovenbeen niet getrokken, maar goed, heb ook een verstoord pijnsysteem, vandaar die morfine. Hopelijk trekt het bij jou sneller bij.. Lijkt me trouwens dat jouw artiest anders ook begrip gaat hebben voor wat uitstel. Zo'n sleeve is niet niks!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 01:36

Dat begrijpt ze zeker !
Ik heb zelf die afspraken zo snel na elkaar gemaakt omdat ik het snel af wil hebben.
En ik heb nog zeker 2 keer 5 uur te gaan.
Ik kijk volgende week even hoe het gaat en als ik denk dat het niet gaat stel ik het nog even uit.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 09:08

Ik had gedroomd dat ik een halve sleeve had laten zetten. Was zo realistisch dat ik vanmorgen even drie keer moest nadenken of het nou een droom was of echt :')

Ik lees teveel mee hier haha.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:03

:')

Kan me voorstellen tinkerloos dat je iets langer zou willen wachten. Mijn standpunt voor het afmaken van de tattoo is dat ik de eerste pijn weer vergeten moet zijn :') Maar goed, mijn tattoo ziet er nu al wel volledig uit, komt enkel iets bij. Bij jou is het echt afmaken, kan me voorstellen dat je niet zo lang met een halve wilt rondlopen.

Ik heb een kleine tattoo op mn enkel, maar die pijn ben ik zeker alweer vergeten (bijna 10 jaar geleden). Is niet heel mooi gezet, was in Groningen door D a To nk. Zou ik niet snel weer naartoe gaan.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:35

Ik denk dat je arm na twee weken nog behoorlijk gevoelig zal zijn... Snap ook dat je het af wilt hebben.

Ik ga zo de shop eens bellen of ze het ontwerp even op de mail wil zetten.. heb gezegd dat artiest behoorlijk vrij mag zijn maar wil het toch wel even zien vtv :o controlfreak...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:53

Heb jij al een aanbetaling gedaan corine1981? Ik moest de vorige keer naar de shop komen om het ontwerp te bekijken en goed te keuren en twee weken daarna kon 'ie pas gezet worden :+
Ik zou ook liever eerst mail contact hebben, tekening via de mail bekijken en dan erheen om te laten zetten!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:43

Zaterdag laten zetten, en vandaag al amper pijn meer :D

Trouwens de pijn van het zetten alweer vergeten :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:45

Toen ze bij mij alleen de lijnen had gedaan was het ook zo gedaan met de pijn .
Maar nu met inkleuren is het nog vrij dik op sommige plekken en overal erg gevoelig.
Niet rood of ontstoken maar gewoon pijnlijk.
Als een schaafwond.
Ik kan wel pijnloos smeren gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:14

Aaarggghhhh de jeuk is hier begonnen |( Op mijn rug merkte ik daar niet zo veel van maar nu is het echt behoorlijke terror...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:22

Aaaah.
Sterkte met niet krabben.
Mijn jeuk moet nog komen.
Ik kijk er niet naar uit . :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:35

Ik zei gister nog vol overtuiging tegen m'n huisgenoot dat de jeuk wel mee zou gaan vallen, want hij stond er immers al sinds donderdag en het jeukte nog niet. En ja hoor, nou zak ik door de grond :')

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:19

Ik ga eens meelezen.....:)

Zelf heb ik een gigantische tattoo van heup tot knie (kleur), een grote naast mijn rechterborst (kleur), een kleintje op mijn sleutelbeen, zijkant onderarm en op mijn beide achillespezen (kleur, van alle tientallen uren die ik in de shop heb doorgebracht waren die twee kleine frummels echt belachelijk pijnlijk, iedere keer dat ik ze bij laat werken kan ik mijn artiest wel schieten :o )

Alles wat ingekleurd is, is in realistische stijl; ietwat eng maar wel vrouwelijk. Zo heb ik naast mijn borst een oog wat er uit ziet alsof het uit mijn huid komt. Best freaky maar hij is zo mooi gezet dat het heel kunstzinnig is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:44

Aranel schreef:
auk schreef:
Ik ga binnenkort voor mijn tweede tattoo. Na jaren zoeken heb ik eindelijk het ontwerp gevonden dat ik mooi vind dus nu maar eens een afspraak gaan maken. Hij wordt op mijn voet gezet dus dat zal wel even zeer gaan doen. Iemand ervaringen met tattoo's op je voet?

Jep, prepare for torture :')
Ik wil je niet bang maken maar bij mij was het echt wel meer dan een beetje irritante pijn.

Ik heb een hele grote uil op mijn voet (over hele voet heen) 2 artiesten waarschuwde mij idd dat het een hel zou worden, 1 daarvan had zelfs haar tattooerder geschopt :')
Ik ben 4 uur getatoeëerd en vond het piece of cake. Ze waren allemaal stom verbaasd _O-

De genezing echter was een hel, mijn voet was echt echt echt enorm.