Waar hebben jullie hem staan op je voet? Ik ga hem evenredig aan mijn voetzool laten zetten aan de buitenkant. Net onder je enkel zeg maar en dan in de richting van mijn tenen (heel duidelijk...)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Maar! Ik ben nog steeds super superblij met het resultaat en krijg er veel complimenten over. En met open schoenen staat het erg mooi.
Dan is de pijn even doorbijten. Ik vind de voet een hele mooie plek voor tattoos bij vrouwen.
Tinkerloos schreef:De planning bij mijn sleeve is dat ik dus na 2 weken weer ga . Maar ik weet nog niet of ik dat wel ga trekken .
Mijn buurvrouw zei dat ze toch niet op dezelfde plek weer tatoeëren omdat daar al wat zit en dat klopt ook wel,maar ik vrees dat het hele armgebied dan nog pijnlijk is.
Even afwachten dus hoe ik me dan voel.
Aranel schreef:auk schreef:Ik ga binnenkort voor mijn tweede tattoo. Na jaren zoeken heb ik eindelijk het ontwerp gevonden dat ik mooi vind dus nu maar eens een afspraak gaan maken. Hij wordt op mijn voet gezet dus dat zal wel even zeer gaan doen. Iemand ervaringen met tattoo's op je voet?
Jep, prepare for torture![]()
Ik wil je niet bang maken maar bij mij was het echt wel meer dan een beetje irritante pijn.