Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hiermee ben ik nu nog steeds bezig.
Mandybrandt schreef:@ animalCare9; wat eet je nu dan bijvoorbeeld op een dag? ik ben zelf nog al zoekende wat ik moet doen, koolhydraatarm ofniet enz. want ik heb ook wel eens gelezen dat als je te weinig eet je lichaam in nood gaat opslaan.. dus ben benieuwd wat voor jou werkt
), maar door de week snoep ik absoluut niets meer en in het weekend enkel als we bijvoorbeeld bij vrienden zijn wel eens iets maar dan nog steeds niet veel.
)
) in het weekend ben ik wat 'vrijer' en zeker op evenementen heb ik geen zin om 50.000 kraampjes af te moeten om het 'gezondste' uit te zoeken.. maar dan let ik gewoon aankomende week weer op.
Dat zorgt ervoor dat je spieren beter groeien en je sneller van je spierpijn af bent. Daarnaast geven eiwitten je langer een vol gevoel. Dus 's ochtends bijv. yoghurt, kwark, eiwit met bananenpannenkoeken en/of fruit. Bij de lunch bijv. een ei, smoothie met yoghurt/kwark en fruit, salade met zalm of tonijn en 's avonds ook weer vooral vlees en vis en eventueel als nagerecht weer yoghurt/kwark. Op internet staan een heleboel eiwitrijke recepten. Ik heb pas wat lekkers gemaakt met mie, roerbakgroenten en zalm
Voor mij is het op deze manier zeker geen straf, het is allemaal hartstikke lekker en gezond
Sicayes schreef:Jaa eiwitten! Vergeet ze gewoon te noemen.. maar inderdaad die werken fantastisch. Ik neem meestal na mijn workouts een klein bakje kwark of yoghurt. Misschien zit het tussen mijn oren maar heb het idee dat ik veel sneller herstel van spierpijn (of dat het zelfs uit blijft).
Dan zit er natuurlijk wel verschil ik kwark maar ik eet er 1 met zo min mogelijk suikers en veel eiwitten en die is erg lekker
Anders kan je eventueel ook met een smaakje doen. Van TopVit hebben ze hele goede en lekkere
Ik ben gek op deze!
Ondanks een paar keer zondigen ben ik in 5 dagen zeker een halve tot één kilo afgevallen.
Mandybrandt schreef:Kijk goed bezig deetjeuh! Ik heb me voorgenomen me om de 7 dagen te wegen sta Er nu nl elke dag op schiet ook niet op

.. dan doe ik er een mini beetje stevia doorheen zodat het toch 'iets' heeft. Of wat stukjes fruit. Maar inderdaad die van TopVit zijn ook prima!
Spierpijn had ik vooral gisteren, had toen 50 min gefietst, anderhalf uur gegymt én 30 day shred gedaan. Dat was wel even heftig.