Nagellaktopic deel 8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:28

Er zijn er ook genoeg die zeggen dat je acryl zo thuis kunt zetten.

Yonker: welk merk gebruik je?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:32

Daar heb je een punt.
Maar je hebt nu toch de gellak die erbij zat als kleur gebruikt?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:41

Acryl of gellak is wel wat anders he ;)
Sensationails heb ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:25

Oh wacht, ik haal idd 2 verhalen door elkaar, jij hebt wel gewoon alles uit die set gebruikt he?
Hmm, raar hoor.. Misschien net ergens een plekje dat-ie niet goed gepakt heeft en dat er lucht onder is gekomen ofzo? Gok ook wel dat het een beetje oefening nodig heeft voordat iemand het zelf echt netjes kan :). No offense trouwens, is gewoon in het algemeen :P.

Ik mag helemaal niks zeggen, heb net met decals zitten prutsen..
Zitten 10 dingen op een velletje, heb er nog 1 over en welgeteld 4 nagels met een decal :').
Hou het wel bij gewonen nagellak zonder poespas _O-

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:40

Haha waterdecals heb ik op de beurs in Venray geprobeerd. Best leuk om de doen met gradient als achtergrond. Heb daar een speciaal pincetje voor, zo'n ding waar je ook de zijkanten van acryl/gel mee aan kan drukken, hoe heet het nou >;) Daarmee kun je ze heel makkelijk in het water dippen, afhalen en opleggen :-)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:56

Ik baal ook echt ontiegelijk dat ik zo'n kneus ben, want de decals zelf zijn echt prachtig!
Heb pauwen veren, echt héél gaaf!

Maar dat gepriegel... pfff!
Ik had inderdaad een (gewone) pincet gebruikt om ze in het water te leggen en om ze van de achterkant af te krijgen, maar plaatsen op de nagel met die pincet lukt me niet.. iets met b-b-bibberhandjes :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 22:48

Waar heb je die deals van yv?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:12

bornprettystore :).
Gooi maandag artikel online, dan ook foto's. Moet ik morgen ff maken, nu te donker.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:27

Wanneer heb je daar nou weer besteld?? :oo

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:44

Half jaar geleden ofzo :=

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:01

Hoihoi, kom weer even binnenvallen :p. Stage in de usa is druk maar hebben vandaag een meidendagje gehad. Heb gelnagels (french) laten zetten. Vond ze goed gelukt maar bij mijn duimen trekt het een beetje, weten jullie of dat normaal is en nog weg trekt? Bij de rest van mn vingers heb ik er geen last van. Eerste keer dat ik zoiets heb laten doen dus weet niet wat ik moet verwachten :p

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:16

Met tips of sjablonen geplaatst? Ik vermoed een te kleine tip

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:22

Tips :) maar te klein gaat dus trekken? Voel t aan de zijkanten zeg,aar, net alsof er een nagel is ingegroeid. Misschien excessive lijm? Jullie weten t beter denk ik haha.
Ze zeiden dat je t gewoon kan lakken ook, klopt dat?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:27

Gel kan je idd lakken, wel remover zonder aceton gebruiken.
Heb je een foto van je duim?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 02:03

http://img841.imageshack.us/img841/9492/3iz1.jpg
Heb even alleen mn mobielcamera :).
Hoezo zonder aceton trouwens?

(Voel t trouwens goed als ik aan de zijkanten van mijn vinger druk, dan is het t meest pijnlijk. Dus meer tegen mijn huid dan tegen mijn nagel.. Of als ik met mijn duim ergens tegenaan druk)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 02:20

Voelt het als je er niet aankomt, alsof je nagelplaat als het ware omhoog getrokken wordt?
Bij je wijsvinger zie ik naast je french een stukje naturel. Is dit je eigen nagel of de tip?
Als je je duim plat op de rand van de tafel legt, en dan druk op bouwt, wordt het dan erger?
Ik denk echt dat je tips te klein zijn, niet goed dus, en dan raad ik je aan om iig deze zsm te (laten!) verwijderen. Je natuurlijke nagel wordt hier niet blij van.

Bij het gebruiken van remover met aceton kan de gel dof slaan

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 02:31

Als ik er niet aankom voel im t niet, dat stukje is idd mijn eigen nagel en ja dan wordt t erger. Dus zsm terug?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 06:16

IMANDRA schreef:
Als ik er niet aankom voel im t niet, dat stukje is idd mijn eigen nagel en ja dan wordt t erger. Dus zsm terug?

Lijkt iets minder pijnlijk te worden nu.. Met t tegen mijn vingertopje duwen iig..(waar t midden van je vingerafdruk begint druk ik, beetje lastig uitleggen haha)

Ik lees online dat je nagels ook gewoon gevoelig kunnen zijn (tijdens het vijlen waren mijn duimen ook het minst prettig, zelfs een beetje pijnlijk soms. Maar mijn nagels zijn van zichzelf al heel hard, zou t ook daaraan kunnen liggen?). Ze zeggen ook dat t plaatsen 1,5 u duurt maar die van mij waren klaar in 20 min oid.. Ik weet t echt niet meer :(

2 vriendinnen vAn me zijn bij hetzelfde salon geweest maar hebben nergens last van.. Een heeft gel (dus tzelfde) en de ander acrryl, ook beide tips.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 07:21

Ik heb totaal geen ervaring met gel/acryl. Ga je terug?

Ik heb nu al 5 dagen Black Onyx en Maria Luisa op mijn nagels, met als topcoat Glisten & Glow HK Girl.
Nog geen chips of tipwear oid. *\o/*

Mijn Maria Luisa flesje was beschadigd, een chip in het glas. Mocht een nieuw Zoya lakje uitzoeken, is Payton geworden. :D
Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 09:50

Imandra, ik vermoed juist dat de tip op je duim te groot is. Links onder je french line zie ik volgens mij je eigen natuurlijke smile line en die is smaller dan de witte (gezette) french line. Verder herken ik je gevoel precies! Was laatst model voor acryl en mijn duimen waren ook te breed gezet, auwie!

Vind je wijsvinger en middelvinger trouwens erg slecht gezet, aangezien je bij beide vingers je eigen nagel ziet aan de zijkant. Hier lijken dan weer te kleine tips te zijn gebruikt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 10:45

Die nagels zijn ook veel te lang gelaten... En een volledige set in 20 minuten? Toch niet bij een aziaat? Welk merk is er gebruikt?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:24

20 minuten?Jeetje,ik ben echt bijna 2 uur bezig als ik ook tips moet zetten!

Die zoya is mooi zeg!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 12:05

Jawel, in usa is dat vrij normaal :). Witte tip en roze gel/acryl. Ik liep er ook zo weer weg :).

Waaaaaat? Is payton daar wl verkrijgbaar? Grrrr! :P
Die staat bij mij ook al f op mn wish maar nauwelijk te vinden :(

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:33

Corelli schreef:
Imandra, ik vermoed juist dat de tip op je duim te groot is. Links onder je french line zie ik volgens mij je eigen natuurlijke smile line en die is smaller dan de witte (gezette) french line. Verder herken ik je gevoel precies! Was laatst model voor acryl en mijn duimen waren ook te breed gezet, auwie!

Vind je wijsvinger en middelvinger trouwens erg slecht gezet, aangezien je bij beide vingers je eigen nagel ziet aan de zijkant. Hier lijken dan weer te kleine tips te zijn gebruikt

Bah heb ik weer.. :( zaak zelf schijnt goed bekend te staan (maar is idd aziatisch). Bij de twee meiden waar ik mee was komt ook geen nagel aan de zijkant er onder uit. Misschien pech gehad met diegene die ze gezet heeft.

Merk weet ik niet, weet alleen dat de vloeistof (paars) in een doorzichtig potje zat, de gel in een wit en de coating (?) in een zwart nagelakachtig iets..

Na een nacht geslapen te hebben lijkt t gevoelige ook een stuk minder. Maar misschien dat ik sowieso terug ga ivm dat ze slecht gezet zijn..

&wauuw, die payton is vet!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:57

Geen merken op de potjes/flesjes? In dat geval: niet meer terug komen, grote kans op MMA