Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:23

phormicola schreef:
Neroo schreef:
Ja die broek is maat 50, echt heel erg :')
Zit nu op 46, dus gaat prima!

Zitten lekkere dingen bij Bente, thanks voor de tips :D

Ik spring ff in de douche!

Ik had ooit maat 52, nu 36/38. Jij kan het ook!

Jij bent echt wel een voorbeeld!
Net als CCCCC

Echt petje af voor wat jullie gepresteerd hebben!

gea_thora

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:28

Vind het zo handig om te zien wat jullie eten. Vind het alleen zelf nog wel eens lastig om goed op mijn eten te letten.
Ik kan namelijk erg slecht tegen koemelk, tarwe, suiker, varkensvlees én rundvlees.. Dus de bakjes yoghurt met muesli zijn voor mij niet geschikt. Kan ik wel 1 dag per week doen, maar als ik het vaker doe, is mijn buik niet zo blij met mij en andersom ook :P
Toevallig van de week lactosevrije melk geprobeerd, lasagna mee gemaakt en vanochtend havermout.. en tot nu toe nergens last van, dus ik hoop dat dit goed blijft gaan.
Verder eet ik voornamelijk speltbrood en tussendoor veel fruit.
En, ik ben deze week weeer opnieuw begonnen met de Shred. Heb mezelf nu een rotschop gegeven. ik hou het telkens van maandag-vrijdag vol en in et weekend sneuvel ik. Dus nu, hophop! het echt vol zien te houden!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:29

Ik drink voornamelijk water en (groene) thee, soms pak ik een bakje koffie. Thee en koffie drink ik altijd zwart en zonder suiker. Ik moet van mezelf minimaal anderhalve liter water/thee drinken. Pas als ik aan die anderhalve liter zit mag ik van mezelf iets anders pakken, meestal is dat dan een glas cola light.
Nu met deze tempraturen heb ik een kan thee naast me staan, omdat het water dan niet gedronken wordt, maar als het kouder is dan gaat het water er stukken makkelijker in.

@kayleigh: klinkt alsof je lichtelijk verslaafd bent aan zoet/suiker. Leer jezelf gewoon water drinken en als je echt niet zonder kan gebruik dan zoetstof in de thee ipv suiker. Tussen de zoetstoffen zijn ook nog heel veel kwaden. Ik ben daar niet zo in thuis, maar ik weet zeker dat er hier wel iemand is die je kan vertellen welke zoetstof je het beste kan pakken.
Water kan je wat meer smaak aan geven door aanmaak toe te voegen. Een heel klein beetje maar! Net genoeg voor de smaak! En ook daar moet je onderzoek doen, want ook daar zijn heel veel verschillende, de een is beter dan de ander.

Ziet er al goed uit Neroo!

Wauw Phor! Knap hoor. Ik hoop dat ik ook ooit daar op terecht kom....

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:32

Thee heb ik ook echt moeten leren drinken. Vond daar eerst echt niks aan.
Sowieso sinds mijn operatie drink ik geen fris meer. Op stap mee en dan een mixje maar scheelt dat de alcohol de prik dood slaat.
Van koolzuur kan me minimaagje oprekken en dat zie ik niet zitten.

Naast thee en water vind ik crystal clear lekker. Ice tea heeft ook een zere variant zonder prik en de green tea van Ice pak ik ook wel eens als ik eens een wat ander smaakje wil.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:34

Vroeger had ik ook altijd een kilo suiker in mijn thee en in de koffie ging daar ook nog eens een liter melk bij. Tegenwoordig drink ik beide zonder iets en de koffie hoe sterker hoe beter :o
Thee moet wel echt slap zijn. Twee keer soppen en klaar.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:50

Ik houd juist van sterke thee, zit er tenminste beetje smaak aan!
Volgens mij heb ik vandaag te weinig gedronken..
Had niet echt veel rust momenten op stage vandaag.
Koffie drink ik niet meer, want zonder suiker lust ik het niet.

Morgen mag ik brood met zoet beleg, ben dan op mijn stage ^^
Kijk al de hele week uit naar de hagelslag haha.
Maar morgen ga ik ook 's avonds naar de bios, zaterdag ga ik uit en zondag een familie borrel.
Eens kijken wat ik mezelf ga gunnen, want ik ben bijv gek op popcorn, mixdrankjes en lekkere hapjes.

Ik voel ook m'n onderste ribben. Voelt licht gekneusd, wat je ook wel eens hebt als je lang veel hebt gehoest. Van welke buikspieren komt dit dan? (Level 3)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:07

Hihi dag 12 en zelfs geen centimeter eraf :')

Geeft niet, ik ben echt al strakker en fitter, en moet nog 4 weken ongeveer.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:44

Vandaag dag 10 gedaan. Morgen eerste keer level 2, ik ben benieuwd!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 02:16

Succes motje11!

Kijkt iemand hier Losing it with Jillian?

Jeetje, ik zit de eerste aflevering te kijken, echt ontzettend heftig met dat overleden zoontje.. pff :\

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:53

Wooow Neroo! Wat een super resultaat al!

Ik heb dit weekend ook een lastig weekend. Ik spreek dan vantrvore. Vaak met mezelf af wat ik mag nemen. Dan ben ik niet alleen maar bezig met mag niet mag niet. Maar kan ik me echt verheugen op hetgeen ik wel ga nemen.

Ik drink doordeweeks ook alleen groene thee, water en zwarte koffie zonder suiker en dan s avonds 1 glas cola light. In het weekend neem ik meer cola light.

Zoo ik ga zo dag 22 aanpakken. Maar eerst meten.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:09

Goed bezig zeg, Nero! Wauw!

Pff, ik voel me echt een watje. Ik fitness toch minimaal 1 keer in de week en tennis normaal ook, maar ik heb spierpijn na dag 1. :+ Vanavond uit eten om 19.00, denk dat ik voor die tijd nog even snel dag 2 ga doen. Snel uit het werk en dan meteen onder douche en richting restaurant...

Ga denk ik ook nog maar 2 gewichtjes extra kopen, Kruidvat had alleen gewichtjes van 0,5 kilo. Dat is echt weinig als ik jullie zo hoor haha. :Y)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:11

zo jullie gaan echt hard

wat en goede maten lijstjes zeg :)
nero ja goed bezig

ik kom zelf ook van maat 54 nu 42a 44 alleen nu willen de laaste 5 kilo er gewoon totaal niet af
baal ik vreselijk van dus geloof dat ik vanaf vandaag echt alle tussen doortjes af ga schaffen hopelijk helpt het dan

ik hoop eind dit jaar of begin volgend jaar eindelijk genoeg gespaard te hebben voor me buikwand operatie ( invb tweeling zwangerschap 40 weken )
koop nu vaak 1 broek maat groter wegens dat

maar hoop dat ik voor die tijd mischien nog wel tussen de 5 of 10 kilo kwijt kan

ga vanavond opnieuw met 30 day shred beginen begin weer op dag 1

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:34

ik ga zo aan dag 5 beginnen.
Ben ondanks dat ik niet anders ben gaan eten. toch al een 1kg minder :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:39

Bzoem schreef:
Ik voel ook m'n onderste ribben. Voelt licht gekneusd, wat je ook wel eens hebt als je lang veel hebt gehoest. Van welke buikspieren komt dit dan? (Level 3)

Heb ik ook gehad de eerste paar dagen, geen idee waardoor het komt.

Vraagje voor de mensen die echt grote hoeveelheden zijn kwijtgeraakt: Hoe hebben jullie dat aangepakt? Mijn moeder wil graag afvallen (valt onder de grotere maten) en ik wil haar graag helpen, maar heb geen idee hoe te beginnen. Denk erover om met haar morgen een eind te gaan wandelen (rustig opbouwen, denk dat de knieën het niet leuk zullen vinden als ik haar direct jumping jacks laat doen :)) ). Maar: alle begin is moeilijk en voor haar is opgeven zó gemakkelijk. Diëtist loopt ze bij maar heeft ze weinig vertrouwen in, die kwam ook aan dat ze 4x in de week pasta moest eten.... :?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:45

Jeetje jullie hebben hard gekletst! Ik had weer veel bij te lezen. Ik heb veel gelezen over eten en calorieen. Eigenlijk ben ik daar niet zo mee bezig. Ik probeer eigenlijk altijd wel op mijn eten te letten en gezond (en vers) te eten. Maar ik houd niet precies bij wat ik binnen krijg. Dat vind ik ook minder belangrijk, het gaat mij vooral om een goede conditie en een strakker lijf (met name mijn bovenbenen).
Gisteravond dag 3 level 1 gedaan, vlak daarvoor nog paard gereden, dus merkte wel dat het zwaarder was. Wel volgehouden, het meeste op de Nathalie manier. Dus wel weer een goed gevoel aan over gehouden.

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:47

Volkorenpasta zeker? Wat eet ze nu dan? Als het nu bijvoorbeeld aardappelen of witte rijst is, is dat toch niet zo'n gek advies?
Qua beweging, ik zou me daar toch niet goed aan durven wagen zonder professioneel advies, inderdaad wat je zegt ivm kans op blessures. Anders eerst eens beginnen met dagelijks half uurtje wandelen? Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar ze is, maar daar zal toch niet veel mee mis kunnen gaan, als jullie het in haar eigen tempo doen? Maar goed, dat weet ik eigenlijk ook niet. En dan ondertussen wat info vergaren over hoe je dat verder op kan bouwen? Wel super goed van haar dat ze wil afvallen en goed van jou dat jij haar wil helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:53

Winged schreef:
Vraagje voor de mensen die echt grote hoeveelheden zijn kwijtgeraakt: Hoe hebben jullie dat aangepakt? Mijn moeder wil graag afvallen (valt onder de grotere maten) en ik wil haar graag helpen, maar heb geen idee hoe te beginnen. Denk erover om met haar morgen een eind te gaan wandelen (rustig opbouwen, denk dat de knieën het niet leuk zullen vinden als ik haar direct jumping jacks laat doen :)) ). Maar: alle begin is moeilijk en voor haar is opgeven zó gemakkelijk. Diëtist loopt ze bij maar heeft ze weinig vertrouwen in, die kwam ook aan dat ze 4x in de week pasta moest eten.... :?

Wandelen is goed en wat denk je van zwemmen? Juist voor dikke mensen is dat super goed om mee te beginnen. Waneer je in het water bent is dat minder belastend voor je gewrichten. En het is ook nog eens leuk om te doen ook, tenminste dat vind ik. :P

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:54

Ik wil er ook aan beginnen want het is heel hard nodig. :( Ik ben al een aantal keer in de sportschool geweest maar dat is niet voor mij weggelegd. De 2e keer lag ik hyperventilerend op de vloer daar. %) De filmpjes van moeten overgeven of flauwvallen zijn mij dus niet onbekend. Thuis trainen is sowieso voor mij een betere optie. Ik moet het rustig kunnen opbouwen aangezien ik paniekaanvallen en hyperventilatie heb.

Ik heb nu een aantal keren de filmpjes en reacties van jullie hier bekeken en het geeft me wel een drive om het te gaan doen. Ik moet echt echt cm's en kg's kwijt. Ik denk dat ik maandag start aangezien ik een druk weekend heb. Ik heb alleen geen gewichtjes dus ik doe het even zonder.

~~}> ~~}>

Taar_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:58

Oef, gisteravond dag 2 van level 1 gedaan, flink door de benen gezakt, en na afloop voelde ik dat ik bovenbeenspieren heb!!! :( Na warme douche en even lekker zitten ging het al beter. En dat half uurtje is zo om...... op naar dag 3.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:04

Burl en visitor bedankt, zal haar ook de optie zwemmen geven.

wbt de pasta moet ik even naar kijken, ga vanavond naar huis dus kan ik er wel even met haar induiken. Hoop zo dat het gaat lukken, begint nu gewoon ongezond te worden. Of zou er ergens een Nederlandse Jillian zijn? :)) (sorry mom ~~}> )

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:08

Wow Neroo! Wat een verschil! Wat is eigenlijk je doel?

Phor! Heb je maat 52 gehad! Dat zou ik noooooooooit achter je gezocht hebben. :wow:

Ik las ook iets over 1,5 liter energydrank en 1 liter fanta... Oeiii dat is echt heel slecht! :x

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:14

gea_thora schreef:
Vind het zo handig om te zien wat jullie eten. Vind het alleen zelf nog wel eens lastig om goed op mijn eten te letten.
Ik kan namelijk erg slecht tegen koemelk, tarwe, suiker, varkensvlees én rundvlees.. Dus de bakjes yoghurt met muesli zijn voor mij niet geschikt. Kan ik wel 1 dag per week doen, maar als ik het vaker doe, is mijn buik niet zo blij met mij en andersom ook :P
Toevallig van de week lactosevrije melk geprobeerd, lasagna mee gemaakt en vanochtend havermout.. en tot nu toe nergens last van, dus ik hoop dat dit goed blijft gaan.
Verder eet ik voornamelijk speltbrood en tussendoor veel fruit.
En, ik ben deze week weeer opnieuw begonnen met de Shred. Heb mezelf nu een rotschop gegeven. ik hou het telkens van maandag-vrijdag vol en in et weekend sneuvel ik. Dus nu, hophop! het echt vol zien te houden!

Heb je al eens geitenyoghurt geprobeerd? Ik kan ook niet tegen koemelk ivm eczeem, maar van geitenmelk/-yoghurt heb ik geen last.
En ik eet inderdaad ook speltbrood, ik bak het meestal zelf. Dan heb ik veel minder brood nodig om vol te zitten. Er bestaat ook speltmuesli.

Ondertussen lees ik lekker mee met jullie. Vooral Nerroo en CCCC zijn motiverende voorbeelden +:)+

Ik ben een beetje de tel kwijt met mijn dagen, zit nog op Level 1. Denk dat ik nu wel bij 10 dagen ben, maar ik kan de push ups nog niet helemaal volhouden op z'n Nathalie's :o Wanneer me dat lukt, mag ik door naar Level 2 :j

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:17

Ik heb gisteren voor de eerste keer overgeslagen. Erg he. Nu ik in level drie zit merk ik dat het enthousiasme er een beetje vanaf gaat. Bij level 1 en 2 was ik echt zwaar gemotiveerd, nu moet ik mezelf echt een schop verkopen en als ik dan als een hijgend hert in een of andere totaal-niet-charmant-uitgevoerde-pose sta, dan vraag ik me echt af waar ik mee bezig ben. :o

Nou ja goed, een baaldagje mag, maar straks ga ik mezelf toch echt weer schoppen. Ik heb mezelf ten doel gesteld dat ik op vakantie in IJsland (over 2 weken al) met een gerust hart in mijn bikini moet kunnen ronddobberen zonder me te schamen. Vind dat voor mezelf wel een goede stok achter de deur.

Het afvallen loopt bij mij nu ook echt terug. Was 70,5 toen ik begon en blijf nu een beetje hangen rond de 68. Wil eigenlijk graag naar 64 kg.
Als ik hier dan de verhalen lees van de dames die zoveel kledingmaten kleiner kunnen dragen nu: petje af hoor. Super knap dat jullie dat zo goed vol houden. Ik vind het echt motiverend om jullie verhalen te lezen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:20

Mikkie schreef:
als ik dan als een hijgend hert in een of andere totaal-niet-charmant-uitgevoerde-pose sta, dan vraag ik me echt af waar ik mee bezig ben. :o

Je bent bezig met Fit en Strak worden. Enne, je doet 't voor jezelf, niet voor die persoon die jou bekijkt in die totaal-niet-charmant-uitgevoerde-pose. :D
Hoewel ik liever ook niet shred bij mensen in de buurt. Dus ik doe alles uit het zicht van anderen :o

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:24

Roos_M schreef:
Wow Neroo! Wat een verschil! Wat is eigenlijk je doel?

Phor! Heb je maat 52 gehad! Dat zou ik noooooooooit achter je gezocht hebben. :wow:

Ik las ook iets over 1,5 liter energydrank en 1 liter fanta... Oeiii dat is echt heel slecht! :x

doel is 69 kilo

zit nu op 96
kom van 122 af

:D