Oehh leuk zeg Bonjoy, muchos plezieros.

Ik weeg me elke dag maar laat een slecht humeur niet van mijn gewicht afhangen hoor... Mijn motivatie wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SdaphneS schreef:Hoe gaat het hier met iedereen? Ik lees positieve verhalen, maar ook mensen die in een dipje zitten.
Safiera schreef:SdaphneS schreef:Hoe gaat het hier met iedereen? Ik lees positieve verhalen, maar ook mensen die in een dipje zitten.
Al even niks van me laten horen hier (sorry dames, maar ik lees wel mee).
Zit in een dipje dus, en niet eens zozeer qua afvallen. Heb weer erg last van stemmingswisselingen, moe zijn, drukte in m'n hoofd...![]()
Wat afvallen betreft vind ik het lastig om een goed aantal calorieën per dag te bepalen. Zodat ik wel afval, maar geen spieren afbreek. Ik sport namelijk redelijk intensief (krachttraining en cardio 4-5x p/w en ook nog 1-2 uur wandelen elke dag). Denk dat ik nu eerder te weinig dan te veel binnenkrijg. Al heb ik wel soms uitschieters naar boven qua kcal, zeker als het emo-eten weer toeslaat.
Niet echt een positief bericht van mij dus helaas. Benieuwd hoe het met de rest gaat, en natuurlijk hartelijk welkom aan iedereen die wil meepraten!
ilske schreef:Verder net een account aangemaakt op voedingsmeter.nl! Heb de eetmeter ingevuld voor vandaag. Kwam op te veel vetten en onverzadigde vetten uit. Hoe zou ik dit kunnen veranderen?
Mijn eetlijst:
O; 2 vk crackers. 1 met smeerkaas light en komkommer. 1 met appelstroop en milner light kaas 1 glas melk hv
L; 2 vk boterhammen. 1 met pindakaas, een met smeerkaas. 1 kop thee
T; Appel
A: 1 wrap. met rundergehakt, (veeeel)mexicaanse groente een beetje salsa saus, 1 eetl zure room en een halve geprakte avocado.
T; mandarijn
Ik vind het eigenlijk wel mee vallen met de vettenOke wraps zijn niet het meest gezonde maaltje. Maar goed moet kunnen vind ik..
Citaat:Thanks, het gaf echt een kick om er weer op te klimmenReed wat dat betreft ook zo weer weg, heerlijk! Was ook nog verbaasd over mijn rij-conditie, heb het half uurtje/drie kwartier privéles prima volgehouden zonder gehijg/gepuf/gezweet of rood hoofd- momenten. Fijn, braaf (en groooot) paardje onder m'n kont en gaan! Instructrice was ook heel tevreden, helemaal voor iemand die er zo lang uit is geweest wat betreft rijden. Ben dus helemaal in mijn nopjes en heb de hele tijd met een big smile op het paardje gezeten. Happy me!
![]()