[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:21

DaniBanani schreef:
Mooie tattoo zeg, die is echt netjes gezet! :j
Suzan, ik heb een tattoo op (de bovenkant van) mijn voet, wat wil je weten?

Nou was benieuwd of dat nou moeilijker was om te zetten, door de dunne huid en omdat daar alles veel dichter op de huid zit, kwa
botjes enzo. Of het dan niet veel gevoeliger is?
Mag ik vragen hoe die eruit ziet ? :) En wat je ervoor hebt betaald?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:36

Gerbenfroh schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Na 7 uur mijn eigen ontwerp uitwerken en vervolgens 4 uur pijn doorstaan (geen kik! Ze waren onder de indruk, haha) staat de tweede, mijn kompas/mandala. "Laat dromen en verbeelding je kompas zijn". :)
Ik en mijn backpack reizen al jaren de hele wereld over. Reizen is mijn passie, vandaar het kompas. De betekenis van een mandala vind ik prachtig en komt ook terug in mijn reizen, en de combinatie van deze twee is Laura. :D Ik ben dolblij!

WAUW, wat een ontzettend mooie tattoo en mooi ontwerp!
Echt prachtig! <3

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:41

Ukkiee schreef:
Als ik op mijn schouder laat tattoëren, moet ik daar dan in het begin veel rekening mee houden met kleding? Bijv vanwege pijn of irritatie of inderdaad vervagingen?

c_alsemgeest schreef:
Op de grafsteen heeft hij in het latijn "et angeli cadunt" laten zetten, wat betekend "zelfs engelen kunnen vallen".

Mag ik vragen of dit door iemand die Latijn spreekt/schrijft is gechecked? Ik schrijf het niet vloeiend hoor, heb het wel op de middelbare school gehad en naar mijn weten betekent dit "en de engelen vallen" en dus niet wat je zelf aangeeft. Kan zijn dat het wel dat betekent, vandaar mijn vraag of je het hebt laten checken ;)

Ja is gecheckt :D m'n man heeft latijn goed onder de knie. Het is ook een gezegde/spreekwoord dus de letterlijke vertaling zal buiten de context wat anders zijn.

Gerbenfroh , die is echt heel mooi :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:57

Gerbenfroh .. echt super mooi!

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:11

SuzanLarissa schreef:
DaniBanani schreef:
Mooie tattoo zeg, die is echt netjes gezet! :j
Suzan, ik heb een tattoo op (de bovenkant van) mijn voet, wat wil je weten?

Nou was benieuwd of dat nou moeilijker was om te zetten, door de dunne huid en omdat daar alles veel dichter op de huid zit, kwa
botjes enzo. Of het dan niet veel gevoeliger is?
Mag ik vragen hoe die eruit ziet ? :) En wat je ervoor hebt betaald?

Ik heb er ook 1 sinds donderdag boven op m'n voet en rond m'n enkel. Vond het reuze meevallen, deed echt niet veel pijn alleen het kruisje met de 'vele' schaduw was een beetje branderig.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:15

Zal dan wel per persoon veel verschillen, want ik zou nog liever m'n voet afhakken dan dat ik er nog iets op laat zetten :+ ik ging echt door de grond...

_Friemel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:48

Moet je eens bevallen, das pas lekker :')

Gerbenfroh prachtig!!! en wat een details zeg wauw!!

Is het al Juli :') vandaag precies nog 2 maandjes :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:51

Gerbenfroh waauuw!!! Prachtig!
Je kast ook. Die heb ik ook. Iets andere opstelling. :P

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:40

ik lees even met jullie mee :)
heb 2 weken geleden een wit hartje op de binnenkant van mijn pols laten zetten.. ben nu op zoek naar een 2e.. en er komen hele gave voorbij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:49

Gerbenfroh schreef:
Hij is gister gezet dus moet nog na genezing een keertje bijgewerkt worden en moet nog wat indalen, dotwork is dan ook net wat mooier en lichter maar oh, ik straal en ben blij en trots op m'n ontwerp <3

Hij vond me heel stoer, ik was de eerste vrouw die 4 uur bleef zitten en nauwelijks een kik gaf haha.

Ik raad iedereen Sailors & Crooks aan in Almelo, heb er zelf ook twee uur voor gereisd (zeg dan maar even via Laura van het kompas want dan krijg ik korting mocht ik nog eens iets willen := ) veel fijner dan de eerste shop in Arnhem ook.

Dat meen je niet, ik moet daar dan maar eens gaan kijken, vind deze stijl nl erg mooi :D

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:06

@Gerbenfroh ; omygod! PRACHTIG !

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:15

Mooie tattoo's komen er weer voorbij!
Zowel de sleeve als het kompas, echt heel gaaf!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:36

Mooi, lijkt wel potlood!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:28

Ik vind het afschuwelijk! :=

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:31

lieveli schreef:
Ik vind het afschuwelijk! :=

Haha, ik eigenlijk ook. :D Hou daar echt niet van. :P

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:14

Waaauww Gerbenfroh!

Hij is echt héél mooi :j Ook helemaal mijn smaak. Mooi hoor! :j

@SuzanLarissa, ik heb er ook een op m'n voet staan.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 3931_n.jpg
Hier was hij net gezet.

Je voet doet zeer. Punt. Doet het zo'n zeer dat je er niet meer tegen kunt? Weet ik niet.
De eerste keer was bij mij de voet na zo'n 3 kwartier gewoon ontzettend geïrriteerd en deed dat vooral pijn. Sommige plekjes (zijkant van je voet richting voetzool en bovenop je voet) zijn pijnlijker dan andere plekjes.
Echter, toen mijn tat werd bijgewerkt vorige week of twee weken terug alweer ik durf het niet te zeggen, deed het mij véél meer pijn. Heel erg dat m'n voet leek te branden en moesten we even stoppen omdat ik misselijk werd. :')
Ik zie dat je een tekst wilt, over het algemeen doet dat volgens mij minder zeer, omdat je dan niet hoeft in te kleuren/krassen. (Correct me if I'm wrong folks).
Is het, het waard? ABSOLUUT. Eind van de maand laat ik mijn tweede op m'n ribben zetten. Joepiejee. Gaat dat pijn doen? Vast en zeker, maar ik weet nu al dat het me waard is. :D
Laatst bijgewerkt door Nagini op 13-05-13 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:29

Dat had ik ook, dat het bijwerken veel meer pijn deed! Zat daar echt met klamme trillendje handjes, dat was ook voor 't eerst. :+

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:34

DaniBanani schreef:
Dat had ik ook, dat het bijwerken veel meer pijn deed! Zat daar echt met klamme trillendje handjes, dat was ook voor 't eerst. :+

Oh kijk aan, vond het al zo gek van mezelf :=
Waar zou dat van zijn?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:58

Ik heb een vlinder op mijn voet staan, heb daar de eerste keer 3,5 uur voor gezeten. De eerste 1,5 uur echt totaal geen pijn gehad, naarmate het langer begon te duren werd m'n voet dikker en begon het wel lastig te zijn, maar vond het veel minder pijnlijk dan verwacht :) . Die boven m'n enkel deed meer zeer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 13:43

Nagini schreef:
DaniBanani schreef:

Waar zou dat van zijn?

Veel dunnere huid. Het bloedt ook meer dan soms.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 13:45

Nagini schreef:
DaniBanani schreef:

Waar zou dat van zijn?

Dat had ik ook! Ik heb er één op mijn ribben met vrij grote zwarte vlakken ( http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltfrf ... o1_500.jpg dit is hem) en het zetten op zich deed al pijn maar bijwerken was echt pure hel %) Bij mij was het omdat vooral het puntje van mijn tattoo, dat net op een rib zit, nogal afgevaagd was omdat die net onder mijn beha zit. Die moest dus flink worden ingekleurd en dat deed hij met zo'n dikke naald. Ik word nog misselijk als ik eraan terugdenk :')

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:26

Nagini schreef:
Waaauww Gerbenfroh!

Hij is echt héél mooi :j Ook helemaal mijn smaak. Mooi hoor! :j

@SuzanLarissa, ik heb er ook een op m'n voet staan.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 3931_n.jpg
Hier was hij net gezet.

Je voet doet zeer. Punt. Doet het zo'n zeer dat je er niet meer tegen kunt? Weet ik niet.
De eerste keer was bij mij de voet na zo'n 3 kwartier gewoon ontzettend geïrriteerd en deed dat vooral pijn. Sommige plekjes (zijkant van je voet richting voetzool en bovenop je voet) zijn pijnlijker dan andere plekjes.
Echter, toen mijn tat werd bijgewerkt vorige week of twee weken terug alweer ik durf het niet te zeggen, deed het mij véél meer pijn. Heel erg dat m'n voet leek te branden en moesten we even stoppen omdat ik misselijk werd. :')
Ik zie dat je een tekst wilt, over het algemeen doet dat volgens mij minder zeer, omdat je dan niet hoeft in te kleuren/krassen. (Correct me if I'm wrong folks).
Is het, het waard? ABSOLUUT. Eind van de maand laat ik mijn tweede op m'n ribben zetten. Joepiejee. Gaat dat pijn doen? Vast en zeker, maar ik weet nu al dat het me waard is. :D

Dankjeee , hij komt denk ik meer aan de zijkant en loopt dan zo mee met de vorm van mijn voet.
Maar ga gewoon een keertje langs de shop is zien wat ze voor me kunnen maken :D
Enige wat ik heb is dat ik heel gevoelig ben met dat soort dingen.. Of ik kan er heel goed tegen of
ik ga tegen de vlakte :') zelfs vorig jaar oorbel gaatjes doorprikken trok ik nog maar net :o :')

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 15:26

Mooi Gerbenfroh! :j

Wauw Jolien, mooi gezet! Niet mijn smaak, maar wel mooi..
Als ik zoiets zie denk ik wel even *slik*... die van mij wordt ook ongeveer zo groot... Is toch wel érg groot :=

Voet pijn? Vond het wel meevallen, maar hij is ook vrij klein.
Had op m'n arm richting m'n elleboog dat het begon te kietelen :')

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:40

Ik heb op mijn blog uitgebreid beschreven waar mijn tattoo voor mij voor staat, voor de geïnteresseerden :D

www.whatabouther.nl