Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:16

In Utrecht en Haarlem heb ik ze volgens mij wel eens gezien. Dat zijn sowieso allebei grote filialen (Haarlem zelfs 2 verdiepingen) waar ze, ze volgens mij wel hebben

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:17

In Brabant zitten sowieso geen grote filialen, dus in Brabant vind je ze sowieso niet :P Bij de grotere filialen, zoals in Utrecht of Maastricht daar verkopen ze ook NYX heb ik me laten vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:20

Klopt inderdaad :j

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:26

Ik lees hier nog steeds mee en ik moet even reageren op de stash van Nadine!! Wauwww <3 <3 Gaaf zeg!!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:29

Ja ik heb er ook altijd een hekel aan als je ze op moet smeren ipv een stick. Gaat altijd onder je nagels zitten en dat plakt zo aan je vingers. :=

EOS hebben ze inderdaad bij Douglas.

Suus wat leuk dat je dat zelf maakt!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:48

Hoooi mag ik een vraagje komen stellen?

Op dit moment heb ik wimperextensions, maar aangezien ik er gek van wordt, wil ik ze er afhalen. Nu zit ik alleen met het feit dat mijn wimpers recht vooruit staan en met wimperkruller wel even gekrult zijn, maar zodra er ook maar 1 druppel regen valt, ze weer recht zijn. Iemand ervaring met wimperpermanent????

Sorry dat ik zomaar binnen val!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:48

Ik weet niet hoe jij smeert maar bij mij komt het niet onder mijn nagels hoor, haha. Krijg er idd wel een beetje plakvingers van, maar dat smeer ik wel weer af aan mijn broek of anders aan een servetje. Ik kan juist niet tegen de meeste lipbalsems in stick-variant. Labello is echt funest voor mijn lippen, dan kan ik er nog beter niks op smeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:49

Wimperpermanent ben ik echt ontzettend onbekend mee. Zou het zelf ook niet willen eigenlijk.. Als je over je gekrulde wimpers een goede waterproof mascara aanbrengt, gaan ze dan ook weer recht vooruit staan?
Ik heb namelijk ook hele rechte en vrij korte wimpers van mezelf, maar als ik ze krul en dan een goede laag mascara er overheen doe wilt het altijd wel blijven zitten

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:51

Zelfs dan gaan ze hangen, of ik moet het zooo dik opsmeren dat het net spinnenpoten zijn hahaha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:57

Wimperpermanent weet ik ook niks van.. wist niet eens dat zoiets bestond :+
Heb mn wimpers al lang opgegeven want dat is toch een onredbare zaak, haha. Dun, kort en recht.. ik red mezelf wel met eyeliner :'D

Emmaa_ schreef:
Ik weet niet hoe jij smeert maar bij mij komt het niet onder mijn nagels hoor, haha. Krijg er idd wel een beetje plakvingers van, maar dat smeer ik wel weer af aan mijn broek of anders aan een servetje. Ik kan juist niet tegen de meeste lipbalsems in stick-variant. Labello is echt funest voor mijn lippen, dan kan ik er nog beter niks op smeren

Bij mij gaat het ook onder mn nagels zitten hoor :'D Niet als het potje nieuw en nog hard is, maar wel als ik m al vaker gebruikt heb en je vinger er dus dieper in gaat, en het word nog erger als het een beetje gesmolten achting is wat bij mij heel snel gebeurd :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:58

Yvettee schreef:
Ik lees hier nog steeds mee en ik moet even reageren op de stash van Nadine!! Wauwww <3 <3 Gaaf zeg!!

Haha dat is lang geleden! Reageer je hier nooit?
& theenks :D Ben er ook happy mee :D

.. is het heel erg dat ik nu al weer naar vliegtickets naar Amerika aan het kijken terwijl ik net 1 dag terug ben? :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:59

Welke mascara gebruik je? Met de mascara van Clinique vallen mijn wimpers serieus meteen weer recht. Met de colossal van Maybelline blijven mijn wimpers echt perfect in de krul, zelfs met regen (als ik de waterproof gebruik) verder de waterproof false lash mascara van Max Factor, die doet het bij mij ook goed qua in de krul blijven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:04

Als ik van Maybelline de False Lash Effect gebruik blijven mijn wimpers ook echt netjes gekruld, en dan heb ik niet eens een waterproof. Ik ben wel echt een beetje een trutje, ik loop echt niet door de regen eigenlijk. Als het per ongeluk zo uitkomt kan het niet anders maar ik heb bijna altijd een paraplu bij me en ik fiets sowieso echt zo goed als niet

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:06

Tja geen idee hoe ik het voor elkaar krijg. :o Heb wel lange nagels dus zit er eerder onder dan bij korte(re) nagels.

Wimperpermanent heb ik ook nog nooit van gehoord := Misschien eens een andere mascara proberen? Bij de ene mascara blijft het bij mij super in de krul zitten en bij een ander is het er ook zo weer af.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:09

L'Oréal werkt bij mij tot nu toe het beste... Maar nog steeds diehard vooruit stekende wimpers

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:10

Nadine haha ik heb niet zoveel te melden, maar vind het wel leuk om mee te lezen. Ik heb een mini mini mini stash ghehe. En mijn make up kunsten zijn ook niet zo geweldig. Ofja ik ben nu sinds een week van mascara + eyeliner, naar mascara + oogschaduw overgegaan. Eens wat anders!
Ik zal er dit weekend (heb mijn camera thuis liggen) wel eens een foto van mijn ogen maken, misschien hebben jullie dan nog wel tips voor me (:

En goed teken toch! Betekent in ieder geval dat je er een hele leuke tijd hebt gehad! Of wil je terug om nog meer make up te kopen ghehe }>

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:11

Mijn wimpers vallen ook altijd plat als ik l'oreal mascara gebruik.. Ik heb het idee dat de mascara zelf te zwaar is voor mijn wimpers, maybelline vind ik zelf het 'lichtst' aanvoelen en daarna max factor. Van de duurdere merken nog geen een gevonden waar mijn wimpers mooi van in de krul blijven zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:11

Misschien wel een leuke vraag, hoe brengen jullie je foundation aan? Ik doe het nu met mijn vingers maar ik zit eraan te denken om een buffer kwast ervoor te kopen. Nou zit er toevallig een mooie grote buffer kwast in het Rose Gold setje van Zoeva wat ik heel graag wil bestellen..

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:13

Ik deed het eerst met m'n vingers, maar ik gebruik nu de Expert Face brush van RT :) Ik gebruik op 't moment de True Match foundation <3

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:15

Ik heb een mascara van Estee Lauder, vind dat mijn wimpers prachtig in de krul blijven zitten. (al heb ik ook wel van mezelf iets wat gekrulde wimpers).

Ik breng mijn foundation aan met een kwastje :) Doe overigens bijna nooit foundation op.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:16

Ik altijd heel wisselend.. Als ik snel moet zijn met een platte spons, flink wat foundation er op en uitsmeren over mijn hele gezicht. Als ik genoeg tijd heb met een kwast, omdat er dan minder product verspild wordt naar mijn idee. Met mijn vingers doe ik alleen rond mijn ogen eigenlijk :)

Ik gebruik er zo'n soort kwast voor, niet precies deze maar wel met dezelfde vorm
Laatst bijgewerkt door Eight op 10-02-14 23:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:17

Ja zo'n soort gebruik ik ook! :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:18

Ik gebruik kwast van hema, en daarna even snel met mijn handen nog erover heen :) foundation is van superlooks, geweldig vind ik die

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:21

Buffer brush van real techniques :j Geweldig ding :D

Yvettee schreef:
Nadine haha ik heb niet zoveel te melden, maar vind het wel leuk om mee te lezen. Ik heb een mini mini mini stash ghehe. En mijn make up kunsten zijn ook niet zo geweldig. Ofja ik ben nu sinds een week van mascara + eyeliner, naar mascara + oogschaduw overgegaan. Eens wat anders!
Ik zal er dit weekend (heb mijn camera thuis liggen) wel eens een foto van mijn ogen maken, misschien hebben jullie dan nog wel tips voor me (:

En goed teken toch! Betekent in ieder geval dat je er een hele leuke tijd hebt gehad! Of wil je terug om nog meer make up te kopen ghehe }>

Yeah show us :D

Haha geweldige tijd! Wilde echt niet weg.. mis mn huisgenootjes nu al!
En ja daarom wil ik ook terug _O- Dat lorac palet is echt gewoon niet verkrijgbaar in NL |(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:22

Ik gebruik momenteel ook de expert face brush :)