Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik weet niet hoe jij smeert maar bij mij komt het niet onder mijn nagels hoor, haha. Krijg er idd wel een beetje plakvingers van, maar dat smeer ik wel weer af aan mijn broek of anders aan een servetje. Ik kan juist niet tegen de meeste lipbalsems in stick-variant. Labello is echt funest voor mijn lippen, dan kan ik er nog beter niks op smeren
Yvettee schreef:Ik lees hier nog steeds mee en ik moet even reageren op de stash van Nadine!! Wauwww![]()
Gaaf zeg!!
Yvettee schreef:Nadine haha ik heb niet zoveel te melden, maar vind het wel leuk om mee te lezen. Ik heb een mini mini mini stash ghehe. En mijn make up kunsten zijn ook niet zo geweldig. Ofja ik ben nu sinds een week van mascara + eyeliner, naar mascara + oogschaduw overgegaan. Eens wat anders!
Ik zal er dit weekend (heb mijn camera thuis liggen) wel eens een foto van mijn ogen maken, misschien hebben jullie dan nog wel tips voor me (:
En goed teken toch! Betekent in ieder geval dat je er een hele leuke tijd hebt gehad! Of wil je terug om nog meer make up te kopen ghehe