ik wilde toch maar even mijn vraag stellen hier. Ik ben vorige week maandag weer begonnen met de pil, na deze 3 jaar niet geslikt te hebben. Ik ben begonnen met slikken op de 1e dag van mijn menstruatie.
Normaal gesproken ben ik 4 tot 5 dagen ongesteld. Alleen nu heb ik nog steeds last van bruine vloeiing! Best vervelend!
Helaas is mijn huisarts op vakantie, als ze terug is ga ik bij haar langs om sowieso te praten over misschien andere opties van anticonceptie,
maar ik wilde hier vragen of iemand iets weet om dit vloeien te stoppen? Het komt niet zo heel erg uit namelijk!
Ik dacht dat zodra ik de pil zou slikken, dat het dan daarna over was. Maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt
Heeft je huisarts geen vervanger waar je heen kan? En ik denk dat het wel redelijk normaal is dat je nog wat vloeit, aangezien je pas weer net begonnen bent en je lichaam tijd nodig heeft om er aan te wennen 
kan zijn dat je er gewoon niet tegen kan, dat heeft ook een naam maar kan er niet op komen. 
Ik ben toen over gegaan op de Yasmin en die beviel super! Inmiddels heb ik een Mirena spiraal en die vind ik zelfs nog fijner
Mijn lichaam is hier net aan gewend, krijgen we weer wat anders, echt handig hoor. En ik heb nu nog drie pilletjes van mijn 'oude' pil, en daarna moet ik dus door gaan met de nieuwe. Ik kan namelijk geen stopweek doen, maar ben benieuwd of het wel goed gaat. Echt vreselijk irritant dit
ik ben dus de verkeerde kant op gaan slikken. Op vrijdag heb ik een nieuwe strip gepakt en netjes op de goede dag verder gegaan.