Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ChantalSmook schreef:Sakura echt he!! Maar het valt achteraf reuze mee he. Heb je de combi van 3 gedaan? Wij zaten ook in april toen. Echt prachtig vol en inderdaad helemaal doorweekt. Mooiste waterval die ik ooit gezien heb!
Taartje schreef:Vanavond een heerlijke ronde gereden met 7 anderen van start2bike.
Lauraennala schreef:Tja HC, als ik in zo'n gebied rijd als bij jou ben ik al blij als ik boven ben, maakt niet uit hoe
little_birdy schreef:HC vooral jij echt super tof !
Taartje schreef:scooby09 schreef:Hebben jullie ook zo`n leuke start to bike groep Taartje.?
Zaterdag alweer de laatste keer ga het missen.
Lekker stuk in ieder geval zo voor je werk uit.
Ja is echt een hele leuke groep!
Volgen elkaar op Strava en hebben een app groep.
Is dat bij jou ook zo?
Ik moet er nog twee, hoop dat ik er zaterdag bij ben want morgen(vandaag) wordt echt m'n verstandskies getrokken (vorige keer niet gelukt).
Al doen ze bij ons wel een 5e week eraan vast waarin we een tocht van 50 a 60 km kunnen rijden als extraatje.
Ik voel m nu wel zitten hoor, heb echt even een dipje haha Maargoed sleep me wel even door de laatste uurtjes heen, beetje jammer dat ik maar een uurtje kan slapen voor ik naar de kaakchirurg moet..
scooby09 schreef:Ja bij ons ook samen op Strava en een app groep echt gezellig morgen laatste les.
Hoe was je kaak chirurg bezoek vandaag?
Is idd zalig fiets weer hopelijk blijft dat nog even zo.
Lauraennala schreef:Wat lekker dat je vakantie hebt Time2Tri! Veel plezier alvast in Mallorca
Ik ga mij waarschijnlijk inschrijven voor de klimclassic op hemelvaartsdag. 110 km met 1400 hoogtemeters.
Lauraennala schreef:Ik ga mij waarschijnlijk inschrijven voor de klimclassic op hemelvaartsdag. 110 km met 1400 hoogtemeters. Groot deel van de vereniging gaat de 160 doen, maar die heeft 2600 hoogtemetersKlimmen is niet mijn sterkste punt en 160 is ook wel echt ver, dus ik houd het maar bij de 110