Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dees schreef:Wauw.... zojuist gebeld door de huisarts. Het is Ja. Op voorwaarde dat we periodiek bijeenkomen.
Onverwacht. Maar wel fijn.
Ik had een print meegenomen van de infomail die ik Zembla had toegezonden. Die tekst heeft ze over de streep getrokken.
Zonnetje81 schreef:Ik heb woensdag een gesprek ingepland om over afbouwen, microdoseren/stoppen te praten. Ben benieuwd wat hij zegt want als hij wil dat ik stop stap ik over naar getwellis.
Ibbel schreef:En dan zíjn het mensen die iedere dag naar de Mac gaan of Hema-worsten naar binnen werken, wat dan nog. Als je die min of meer gezond kunt houden/krijgen met Ozempic, dan is dat gewoon alsnog winst voor de gezondheidszorg.
Citaat:We zeggen ook niet tegen longkankerpatienten: je krijgt je chemo niet, je had gewoon nooit moeten gaan roken.
Triest dat. Ibbel schreef:En vergeet de winst op ander vlak niet. Iedereen die geen diabetes of hart- en vaatziektes ontwikkelt en iedereen die geen gastric bypass hoeft. Dat scheelt ook een slok op een borrel qua zorgkosten én belasting/druk op de zorg qua mankracht.
Dees schreef:Wauw.... zojuist gebeld door de huisarts. Het is Ja. Op voorwaarde dat we periodiek bijeenkomen.
Onverwacht. Maar wel fijn.
Ik had een print meegenomen van de infomail die ik Zembla had toegezonden. Die tekst heeft ze over de streep getrokken.
Dees schreef:Ik heb lang nagedacht over de Zembla uitzending. Ik vind het eigenlijk wel goed belicht vanuit verschillende hoeken.