Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) met een beetje miezerregen (doordat de regen zorgt voor minder stofdeeltjes in de lucht, dus schonere lucht) Ik blijf dat soort dingen interessant vinden
. Er zijn er nog 3 die ik heel graag had willen zien maar met dochtertje doen we het stuk rustiger aan dan we normaal zouden doen.
) maar dat is voor ons geen probleem.
Ik heb toch iets goed bezeerd, want ik haalde vandaag m'n donkere nagellak eraf en de teennagel is aardig blauw. Vandaag had ik een thuiswerkdag, dus ik heb zonder schoenen en pantoffels gelopen. Pijn is nu nagenoeg weg! Met schoenen aan is het nog iets gevoelig. Als het morgen weer wat beter is, ga ik even een kort rustig rondje proberen. En dan de sok wat minder hard aantrekken
Hoe voelen ze ondertussen?
). Alleen bij de vrieskou kan het ook weer te droog zijn en dat kan dan je longen irriteren of je longen moeten wat harder werken om de lucht warm en vochtig te maken. Ik loop ook echt heerlijk in deze temperatuur, maar moet wel vaak even hoesten zodra ik stop met rennen. Kan me voorstellen dat het met astma ook een 'verademing' kan zijn.
Morning! Prachtige omgeving in Soest, lijkt mij leuk om daar te lopen.
klinkt nog steeds heel ver.