Wat gek Leeslampje...
Fijn dat de Fysio je toch kon helpen Sall.
Bijna opgeknapt sv. Gelukkig. Wel vervelend dat je dan een werk achterstand hebt
Druk druk Suliko. Ik kan dat nog niet helemaal plaatsen, even last minute een 23km trail inschrijven
klinkt nog steeds heel ver.
Ik loop ook graag in de kou hoor. Hoewel ik liever met 15 graden loop, vinden mijn longen het geen probleem.
Even copy paste van insta voor mijn hike gisteren;
Bertrand wilde graag in Fontainhas gaan kijken en haalde mij over om een lange hike te gaan doen die nog op mijn lijstje stond. 1700m+ klimmen en ruim 600m dalen door de vallei heen omhoog.
Ondanks de bewolking was het ronduit prachtig! Veel groener, rauwer en puurder dan wat ik tot nu toe heb gezien van het eiland. Ipv grootste vergezichten, een prachtige, dicht begroeide oase van groen die zich moeilijk laat vangen op een foto.
Na een uurtje of 2 lopen begon het te miezeren en ba een uurtje of 3, toen ik net de meest steile klim gong inzetten over grote glade rotsen, begon het te zeikregenen. De weg was nog lang, het uitzicht 0, net als de bevolking en de aanwezigheid van andere mensen.
Eindelijk boven stond er wind. Veel wind! En wat had ik het vreselijk koud inmiddels in mijn korte broek en shirt die compleet doorweekt waren.
Met behulp van 3 liften en Bertrand die uiteindelijk de berg op was gaan rijden, kwam ik iets wat onderkoeld, terug bij ons huisje.
Blijkbaar schijnt hier ook niet altijd de zon.
Mijn pad:

Wie herkent de bergkam waar ik vandaan kom?

En wat ik tegenkwam! Ik zou alles breken als ik deze route had moeten rennen 
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 23-01-25 13:02, in het totaal 2 keer bewerkt