Overal al een hele tijd mist ,daar wordt je inderdaad niet blij van.
Hier hetzelfde,maar vandaag sneeuwde het. Vandaag weer op pad geweest met een vriendin en haar hond en dat was weer gezellig. Niet veel te zien Maar Nala had ik onder sneeuw in het ijs gevonden,dus daar stonden die 2 te graven
Toffe foto's Lizard. Mooie wandelingen weer gemaakt.
Shaddy ook toffe foto's.
Axel ook weer leuke foto's gepost.
Bootsie had zon!
X2305 ,leuke foto's. Jammer van de loslopende honden.
Athelas,ook weer gave foto's. Zijn de paden daar een beetje te lopen?
Ijshaar is gaaf! Leuk die foto's daarvan.
Goof
Geplaatst: 21-01-25 20:31
Bootsiebob schreef:
Goof lekker 5,5 km, honden zijn altijd een goede stok achter de deur om te gaan wandelen. Morgenochtend loop ik weer met twee honden
Ja, ik kom gelukkig altijd wel buiten Veel plezier morgen.
Ah, Nala heeft een dikke laag om te graven. Flink pak sneeuw.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-01-25 20:32
Hahahahaha Nala de verschrikkelijke sneeuwhond Wat een pak ligt er bij jou! Lekker gewandeld samen
Ik zag sneeuwhond Nala. Flink pak weer bij jullie noordje.
Lekker nog even een rondje buiten gaucho.
Ik was gisteren naar kantoor en in de avond naar bioscoop dus weinig beweging gehad. Hopelijk vandaag een rondje maar komt best wat regen zag ik.
X2305
Geplaatst: 22-01-25 08:46
Ik heb mijn pauze ook maar vervroegd voor de regen… dan kan ik toch even 40 minuutjes in het bos wandelen vandaag. Gisteren ook een drukke kantoordag met weinig beweging.
Toch mooie foto's hoor, Gaucho En een mooi plaatje van Faringo Ook vanmorgen maar gelijk op pad gegaan, voor de regen straks komt, deze keer weer een route gevolgd (sporen van de Tweede Wereldoorlog in Markelo, ong 7km) Veel foto's deze keer
Ja die vlek zag ik ook vandaag. Noemden ze die vroeger niet 'de zon'? Hij was er maar erg kort, nu is het weer grijs en grauw.
Jij hebt 2 mooie wandelingen achter de rug Shaddy. Mooi die van gisteren met de geschiedenis van de oorlog.
Ik heb net m'n lunchrondje gelopen, geen foto's gemaakt.
Goof
Geplaatst: 23-01-25 13:20
Faringo schreef:
Jij hebt 2 mooie wandelingen achter de rug Shaddy. Mooi die van gisteren met de geschiedenis van de oorlog.
Ja, eens. Interessant.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-01-25 16:33
Shaddy heel leuk die geschiedenis. Mooie wandeling.
Haha Goof dat is idd niet goed hoor
Ik had een heel flauw zonnetje. Ik heb niet lekker gewandeld, zat met iets in mijn hoofd. Kan ik normaal wel loslaten tijdens het lopen maar lukte nu niet
Ik zag ook zo'n vanmorgen in de auto op weg naar werk... nu weer regen, dus lil ging in de ankers Shaddy mooi stukje geschiedenis he rot SusanH, sommige dingen blijven spoken, sterkte
axel_1997
Geplaatst: 23-01-25 20:10
Faringo schreef:
Ja die vlek zag ik ook vandaag. Noemden ze die vroeger niet 'de zon'? Hij was er maar erg kort, nu is het weer grijs en grauw.
Nee ik weet bijna zeker dat ze dat ding de maan noemen.