Die eekhoorn En wat fijn dat jullie nu ook groen hebben Noordje, werd wel tijd.
Ook lekker hardgelopen Gaucho. Dat is iets wat ik met de ukken niet aandurf. Met onze vorige Ik x pincher deed ik dat wel. Die had energie voor 10 en die liep ook naast de fiets. Maar deze twee trekken dat niet goed.
moonsparkle
Geplaatst: 23-05-23 09:16
Wat leuk een eekhoorntje die zie ik hier eigenlijk nooit.
Bij ons is zon. Ik ben vrij ga zo de mini's in de fietsmand zetten en naar de zegerplas en lekker even rustig sjokken. Vanavond weer naar de loopclub.
gaucho
Geplaatst: 23-05-23 09:26
Hier grijs en veel wind. Maar ben ook al vroeg aan het werk. Vanmiddag/ vanavond naar een evenement van werk in de Bilt. Het is buiten, dus zo nog maar even kijken wat ik qua kleding doe. Panty voelt nu binnen warm, maar denk dat het buiten geen overbodige luxe is.
Ik zie wel pluimoortjes, hebben grijze die ook? Ik vind rode eekhoorntjes het leukst. In Engeland hebben de grijze (die niet inheems zijn) de rode grotendeels verdrongen Heerlijk eindelijk voorjaar Noordje
Loop ze BeFunny. Ik ga ook een klein stukje hardlopen vandaag. Stukje kouder dan gisteren
Een panty is misschien wel een verstandig idee gaucho
Je hondjes blijven schattig en je foto's prachtig.
moonsparkle
Geplaatst: 23-05-23 15:59
Aawww je hondjes kijken ook zo tevreden op die eerste foto ik heb net nog even gelopen in totaal 5.5km
noordje
Geplaatst: 23-05-23 16:17
Triest nieuws hier, Nala kwam net met de eekhoorn binnen lopen Hij/zij was rood. Ik heb hem/haar onder de boom begraven. Wat een k**tekop is het toch ook Hier wel wat gewandeld, maar geen foto's, het was nogal grauw en grijs en we hebben ook flink wat regen gehad.
Leuke foto's Befunny, dat groen knalt er echt uit
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-05-23 16:49
Ow Noordje wat verdrietig. Lastig met jachthonden.
Befunny dat ziet er leuk uit!
pien_2010
Geplaatst: 23-05-23 16:50
Ach dat is balen. Misschien dat de eekhoorn ziek of jong was want normaal vangt een hond niet zo gemakkelijk een eekhoorn. Die zijn nl retesnel en bijten goed van zich af.