Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PeeltjE schreef:Mooie foto’s allemaal![]()
Hier eigenlijk alleen maar een badje in huis omdat het moet met de kraamweek, we hebben hem buiten de kraamweek nooit gebruiktbaby ging altijd mee onder de douche.
Om het afdrogen na de tijd wat prettiger te maken (minder koud) kreeg ik bij de eerste een tip, en die heb ik bij beide kinderen lang gebruikt. Leg een Voedingskussen in de wasbak in de badkamer om een vlak plateau te maken, daarbovenop het aankleed/verschoningskussen en dan mooi in de badkamer afdrogen en aankleden. (Ervanuitgaande dat jullie evt. de badjes in de badkamer hebben staan, dat weet ik natuurlijk niet, en dat het daar warmer is als op de slaapkamer, bij ons namelijk wel) wie weet heeft iemand er wat aan
![]()
Hier verder geen ervaring met een bakfiets.
Azmay schreef:Ik wil toch wel graag een heel bijzondere foto voor mij delen. Het moment dat Nimue bij mij terug werd gelegd na de reanimatie.![]()
Geen schokkende foto overigens, voor mij wel een tranen trekker.Spoiler:
[ [url=m/kYSRRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel het enorm zwaar is nu is het toch ook wel genieten![]()
[ [url=m/T54bTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Azmay schreef:Ik wil toch wel graag een heel bijzondere foto voor mij delen. Het moment dat Nimue bij mij terug werd gelegd na de reanimatie.![]()
Geen schokkende foto overigens, voor mij wel een tranen trekker.Spoiler:
[ [url=m/kYSRRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel het enorm zwaar is nu is het toch ook wel genieten![]()
[ [url=m/T54bTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Och jeetje die kleine pop. Ik heb helemaal gemist dat ze gereanimeerd is. Jeetje wat heftig en kijk dan wat een verschil nu al op je onderste foto
Heel heftig.
Azmay schreef:Ze werd geboren met een apgar van 1, ze ademde niet en weigerde de eerste stoot zuurstof ook. Hartslag was zo goed als weg. Ik hoorde dit alleen want ik lag op bed en ze zijn een kwartier met haar bezig geweest aan de andere kant van de kamer. Erg heftig.
Gnome schreef:Ohh die van ons zit nu nog op 95cc ongeveer. Krijgt 6-7 voedingen per dag, maar die van ons is zowat een maand ouder. Weegt nu ruim 4 kilo.@kiwi ja hij zit geloof ik rond de 360 waar ie 600 zou mogen. Maar dat haalt ie dus niet. We proberen nu naar 90cc te gaan maar vandaag wil ie steeds maar kleine beetjes van rond de 30cc. Vooral in de avond is het lastig om hem wakker te houden met drinken maargoed hij komt wel 20gr per dag aan en dat schijnt weer goed te zijn dus hij zal er wel genoeg aan hebben.