Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Supervixen schreef:Oh ja nog even een vraag. Iemand had hier die heiderun gelopen vanaf Ede.
Ik heb de gpx routes gedownload van 21 en 42km. Waar de route begint, kun je daar normaalgesproken ook parkeren of was dat alleen open voor die wedstrijd?

en had ook nog eens 50% korting erop. Dus helemaal prima...
waarom niet haha.
Dit was de 12e opeenvolgende maand met +100km. Ik ben benieuwd wat het eindtotaal van dit jaar wordt, het is in ieder geval nu al mijn meest productieve hardloop jaar ooit. Vandaag ging het lopen ook echt wel lekker en kwam mijn tempo zelfs ook een klein beetje terug. Hopelijk blijft deze stijgende lijn zich voortzetten en kan ik ook weer iets grotere rondjes gaan pakken. 

Fijn dat er weer een stijgende lijn is, de aanhouder wint!
Dat zijn veel pizza's en schoenen
en de wind komt uit het ZO en vooralsnog geven ze windkracht 4 aan. Heerlijk weer om te open als het droog is, maar fris is het zeker. Zeker op langere afstanden in een lager tempo (mijn zusje gaat mee
). Maar we kleden ons warm en gaan sowieso genieten!
Tot januari liep ik eigenlijk zelden tot nooit verder dan 10km en op werkdagen ging ik nooit verder dan 5. Eigenlijk bizar dat ik 9 maanden later een marathon liep en nu een halve marathon als training loop, zo even tussendoor, als je dat vorig jaar gezegd had dan had ik het niet geloofd