[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 17:44

CarinaR schreef:
_sharona_ schreef:
Bedankt allemaal!

Ik wil ook een stukje uit fix you!

Tof, welke tekst wil je laten doen

if you never try you'll never know

Yonker

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 19:14

Thanks voor alle suggesties! ga ff kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 19:16

fotolijstje schreef:
Ik heb een vraagje;
Hoe weet je precies of je echt die tattoo wil.
Ik heb meerdere ideeën, ik wil sowieso een tekst maar wat hoe en waar geen idee.
Het is niet dat ik er echt spijt van ga krijgen omdat de ideeën die ik heb, leuk vind ongeacht getatoeëerd of niet. Alleen hoe weet je nou, dat die precies echt DE tattoo is
Door 8 jaar te wachten voor je met je concept naar een artist gaat. :')

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 21:09

fotolijstje schreef:
Ik heb een vraagje;
Ik heb meerdere ideeën, ik wil sowieso een tekst maar wat hoe en waar geen idee.
Het is niet dat ik er echt spijt van ga krijgen omdat de ideeën die ik heb, leuk vind ongeacht getatoeëerd of niet. Alleen hoe weet je nou, dat die precies echt DE tattoo is

Ik sla schetsen/inspiratie op en kijk of ik het na een half jaar en een jaar nog steeds wil. Het blijft voor de rest van je leven op je huid (tenzij je laat laseren of coveren), dus eventjes wachten kan in mijn ogen ook wel. :D

Ik wilde toen ik 18-19 was iets waarvan ik achteraf héél blij ben dat ik dat niet heb laten zetten. :')

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 23:02

fotolijstje schreef:
Ik heb een vraagje;

Ik heb elke ochtend een foto bekeken zodra ik wakker werd en heel veel verschillende foto’s bekeken. Uiteindelijk sprak 1 foto me aan. In eerste instantie 3. Ik ben toen elke ochtend + avond gaan kijken en toen viel 1 foto me op en wist ik, dit wordt hem.

Ik heb hem vanmorgen laten zetten. Ik wilde hem nog iets anders, daar heeft hij voorbeelden van gemaakt en toen heb ik gekozen.

Hij wordt volgende maand nog verder uitgebreid over mijn ruggengraat naar beneden. Onderste foto is een voorbeeldje. Ik heb gevraagd of hij dus wat voorbeelden in mijn stijl wil sturen zodat ik het op dezelfde manier (door 2x per dag te kijken en te “ kiezen “ op elk moment) kan beoordeel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 23:05

Ik riep trouwens altijd heel hard dat ik geen tattoo wilde, tot m’n 21e ofzo. Daarna heb ik de geboortedatum van mijn paard in Romeinse cijfers laten tatoeëren, dat staat nu 3 jaar. Vorig jaar bedacht ik me dat ik iets op m’n rug wilde.

Nu 9 maanden later heb ik hem dus vanmorgen gezet :D
Volgende maand uitbreiden en als ik op mijn streefgewicht ben (ik wil dan echt heel slank zijn, anders vind ik het niet mooi) wil ik op mijn linker zij op m’n ribben nog een zin getatoeëerd hebben. En ik denk dat ik het dan wel goed vind, haha. Maar wie weet. De zin weet ik al en het lettertype ook. Daar heb ik geen twijfel over gehad

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 12:44

fotolijstje schreef:
Ik heb een vraagje;

Ga naar de tattooshop en kijk, op het moment dat je bijna binnenstapt om een afspraak te maken, hoe je je voelt :D Als je zo'n gevoel hebt van 'ik wil eigenlijk niet', dan weet je dat dit niet de tattoo is. En als je enthousiast word, weet je dat het hen wel is.

Verder wacht ik zelf altijd een paar maanden. Als ik na die maanden het idee nog steeds leuk vind, laat ik de tattoo zetten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 12:57

Ik mag nu weer. :))
Foto volgt!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 16:31

Ahhh ben benieuwd.

Mijnes zijn op gevoel gekozen, deels omdat ik ze mooi vind deels met een betekenis

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 16:16

Hoi dames,
Ik wil even jullie mening :+ ik wil graag mijn rug tattoo verfrissen. Hij is wat flets (kleuren ook wel wat expres toen) geworden maar ik twijfel hoe ik het wil. Ik ga naar de originele artiest.
Ik twijfel tussen de kleuren feller maken, of meer black & grey.. of icm beetje dotwork schaduwen.
Ik twijfel om er wat los bij te voegen omdat ik niet wil dat het heel chaotisch wordt.

Wat zouden jullie doen? Dat er wat moet gebeuren is denk ik duidelijk.

Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 16:36

Ik zou de hele tattoo wat meer opfrissen, dus kleuren en t zwart.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 17:11

Overleggen met de artiest wat het mooiste wordt?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 18:29

Sterre98 schreef:
Ik zou de hele tattoo wat meer opfrissen, dus kleuren en t zwart.

Dit zou ik ook doen, in overleg met de artiest.

Wellicht kan het meer een geheel worden door meer bloemen toe te voegen?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 20:43

Twee jaar terug heb ik een tattoo laten zetten voor de bosbranden in Australië. Hierbij had een artiest iets van 10 plaatjes gemaakt waarop je kon bieden. Ik vond dit super leuk, plaatje uitzoeken, bieden en laten tatoëren :) Weet iemand of er meer shops zijn die zoiets soortgelijks doen? Dus dat je kunt kiezen uit wat verschillende ontwerpen, en daarop kan bieden of er direct een kan kopen.

Ik wilde Googlen maar wist niet echt welke termen ik moest gebruiken. Ik kwam in elk geval nergens op uit :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 21:00

Ik weet niet echt tattoo artiesten die met bieden werken maar wel die werken met flashes. Dat zijn ontwerpen die zij hebben gemaakt en die ze graag bij iemand willen zetten, vaak met vaste prijs. Is dat wat je bedoelt?
De meeste artiesten werken trouwens wel met flashes.
Met de Oekraïne situatie waren er laatst een paar shops die wel met bieden werkten! Zoals Mosel-mosel, maar die flash day is al een tijdje terug geweest.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 21:01

Bij Bram Elstak kun je voor 100 euro een token kopen en deze in een kauwgomballen automaat stoppen. Dan komt er een ontwerp uit en dat gaat de nieuwe tattoo dan worden.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 21:02

Ik geloof dat ze dat 'flash' design/ontwerpen noemen.

Heb wel eens vaker voorbij zien komen dat je dan ontwerpen kon kiezen of bieden.

Maar geen idee of het bij iedereen zo heet.

[edit] Ik zie dat al twee mensen me voor gingen, qua antwoord :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 22:29

Bij blackbear organiseren ze op 2 april een flash day.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 01:24

Dat is wat ik bedoel inderdaad! Bedankt allemaal! *\o/* Nooit geweten dat het een flash heet, maar dan kan ik wat gerichter zoeken :D

L_iek
Oh zoiets lijkt me ook zo leuk! Dat je een ontwerp uit een automaat haalt! Alleen zou ik denk ik te bang zijn dat ik net een ontwerp krijg die ik niet leuk vind _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 07:34

Meeste artiesten hebben volgens mij ook op hun Instagram wel een highlight met hun beschikbare flash, dus zo kan je ook kijken!

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 12:25

Yonker schreef:
Weet iemand een goede artiest met deze stijl in NL?

[ [url=m/0HhqoI.png]Afbeelding[/url] ]

Tattoo66 in Roosendaal!
Ik heb namelijk een afspraak staan voor precies zoiets :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 19:38

Mag ik me hier ook melden? 5 april laat ik mijn eerste tatoeage zetten, toevallig bij de shop die Hedi noemt haha :D

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 01:11

Kimmie25501 schreef:
Mag ik me hier ook melden? 5 april laat ik mijn eerste tatoeage zetten, toevallig bij de shop die Hedi noemt haha :D

Haha wat toevallig!
Ik ben er toevallig beland. Ik woon zelf namelijk in het oosten van Brabant. Mijn schoonfamilie woont in Roosendaal, en mijn schoonouders kennen de ouders van Melvin (de eigenaar van tattoo66). Dus toen ben ik even op zijn pagina gaan kijken en hij is echt zo bizar goed dat ik zeker wist dat ik daar mijn volgende zou laten zetten. Ookal is het een eind rijden haha. Ik heb een afspraak bij Melvin zelf, maart volgend jaar :')
Hij zit helemaal vol. Maar dat heb ik er wel voor over.
Wat ga je laten zetten? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 08:57

Van het oosten van Brabant naar Roosendaal valt wel mee toch? _O-

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 10:58

Hedi, oh wow jeetje! Ik ga zelf bij Anne, zij werkt in de shop, maar heb Melvin de vorige keer daar wel ontmoet, aardige vent!

De artiest gaat een uniek ontwerp voor mij maken op basis van deze:
Afbeelding

Edit: ik hoop dat jullie hem zien, ik niet namelijk. Maar volgens mij had de Bokt Upload ook weer kuren