Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frummels schreef:_Dreamer schreef:Ik train eigenlijk ook altijd in croptop/bh en dan een hoge legging, vind het veel fijner. Wel hooggesloten top, ik buk nogal is niet al te tacktisch
En alles strak, losse kleding heb ik al helemaal een hekel aan
[ [url=m/xNMDpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ook zoiets idd! Heb meestal deze topjes en altijd hoge leggings javan de Primark, HM en decathlon. Ik ben te gierig voor die hippe merken, haha
[ [url=m/pJHPbD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ik afgestudeerd ben heb ik veel tijd en sta ik weer iedere dag in de sportschool. Vind het erg leuk om jullie schema’s te zien. Ik houd het vooralsnog eerst vooral bij cardio. Net een uur gestept, kwartier gefietst en kwartier geroeid 
.
Westhof schreef:Hoi, ik ga hier ook meelezen/reagerenNu ik afgestudeerd ben heb ik veel tijd en sta ik weer iedere dag in de sportschool. Vind het erg leuk om jullie schema’s te zien. Ik houd het vooralsnog eerst vooral bij cardio. Net een uur gestept, kwartier gefietst en kwartier geroeid
Wat betreft kleding houd ik het bij een strakke sportbroek en een sportshirtje met mouwen.
ingedebruijn schreef:Mijn ervaring is wel dat cardio ook makkelijker gaat als je de rest van je lichaam ook traint. Ik kreeg snel pijntjes als ik geen kracht combineerde.
Ik moet alleen nog kijken hoe ik dat het beste kan opbouwen.
Ik zou er echt geen puf voor hebben om voor stage/studie naar de sportschool te moeten gaan. Als ik straks een baan heb ga ik ook echt niet meer elke dag. Paardlief wil ook aandacht haha.
en het vooral leuk houden. Natuurlijk moet je een ritme gaan vinden en is het een kwestie van plannen, maar het is vooral belangrijk dat je het ook vol gaat houden.
Sabini schreef:Lang niet gereageerd hier, maar ik kom ff langs met een vraag:
Sporten jullie ook als je flink verkouden / lichtjes ziek bent?

Ohja en mijn man, kat en vrienden willen af en toe ook aandacht haha. Sabini schreef:Ik hoor dus vaak dat het niet verstandig is om te sporten (überhaupt) als je je niet fit voelt. Maar ik neig ernaar om wel een lichte (bijv, uur wandelen met helling of half uur crosstrainer/fietsen) training te doen wanneer ik flink verkouden ben. Dit omdat ik dusdanig vaak verkouden ben (chronisch, joepie, en straks met hooikoorts allemaal nog erger) dat het mijn sportschema flink in de weg zit. Maar trainers/doktoren raden het af. Ik zelf zit te twijfelen om het toch eens te proberen..
met verkoudheid sport ik wel gewoon, tenzij ik echt verkouden ben, maar dan slaap ik ook niet etc.
rustig aan gedaan met haar omdat ze sinds oktober ofzo niet was geweest.