3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 18:58

Fijn dat het weer wat beter gaat Aria :(:) Snap precies hoe je je voelt inderdaad. Nou moet ik er wel bij zeggen dat op een "how are you" af en toe na ik niet meer veel contact had met mijn ex toen ik eenmaal in Nederland was, en toen ie een nieuwe vriendin aankondigde al helemaal niet meer. Spreek hem af en toe nog omdat ik daar nog een doos heb staan die hij op gaat sturen, en ik nog steeds mijn deel van de borg wil zodra hij van het appartement af is.

Snap dat het dan heel confronterend is als mensen die dichtbij je staan dan een nieuwe relatie krijgen, hoop dat jij en je beste vriend nog wel close kunnen blijven!

Komt allemaal weer goed :(:) <3

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:13

Dankje Sanne :+:
Geen idee hoeveel we elkaar nog gaan horen. Maar is inderdaad erg anders wanneer er plots een nieuwe vriendin bij komt. Dat lijkt me ook erg moeilijk.

Probleem is dat ik me hier gewoon nooit echt goed gevoeld heb en daardoor is alles 'eng', zeker alles wat niet is wat het was. Vandaar dat ik me lekker op sport en gezond zijn gericht heb, dat was en is gewoon positief en hangt niet van andere mensen af. Maar de zelfzekerheid is er echt af. Ga erg blij zijn mijn vriendinnen terug te hebben, die zijn er keihard voor me geweest deze maanden en dagen.
Ook al af gesproken elke week samen te gaan zwemmen, daar heb ik enorm veel zin in!

__Sannne

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:53

Wat is het stil hier dames!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:11

Fijn Aria dat het langzaamaan weer een beetje beter gaat! Leuk dat je weer dingen kan ondernemen met je vriendinnen :)

Het is inderdaad rustig hier ja! Iedereen is vast lekker weekend aan het vieren :D

Ik heb gewerkt dit weekend en ben de rest van de tijd zo'n beetje op stal geweest :') het was vanmiddag zó lekker! Heb heerlijk kunnen trainen en daarna nog een fijn rondje buiten gestapt, paard blij en ik blij! *\o/*

Lijstje van vandaag:
O1: breaker high proteïn
T: appel
O2: 2 boterhammen met filet american
L: 2 kaiser broodjes kaas/smeerworst. 2 wit broodjes met hagelslag :=
T: stukje droge worst, paaseitjes, Maria koekje
A: patat uit de oven, kipsaté (zelfgemaakt) met pindasaus
T: kopje thee en 3 paaseitjes

Niet een al te best lijstje :') maar wel rond m'n kcal doel haha. Morgen weer netjes!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:48

Beetje druk geweest, ik zal morgen even bijlezen :D

Wel heerlijk gegeten dit weekend, gisteren uit eten en vanavond een foodtruck festival *\o/*

Gisteren wild zwijn, hert en parfait op het menu, vandaag roti, ceviche en wafel met banaan en nutella :9

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:15

sorry even afwezig geweest ivm carnaval en daarna ziek op bed gelegen! ik wilde binnenkomen met een grote bijleespost maar dat gaat niet echt op mijn telefoon haha.
Dus ik ga vanaf nu braaf weer meelezen en op iedereen reageren!

Met carnaval wonderbaarlijk genoeg zelfs afgevallen :') Kijken of dat eraf blijft.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:21

Beetje druk hier..
Morgen eindelijk een dagje vrij :')

Fijn dat het wat beter gaat Aria, leuke dingen met vrienden enz. doen helpt zeker :)
Bij mij hielp sporten ook heel erg toen mijn relatie net over was :o

Oehhh lekker hagelslag Kelly!
Moet soms ook een keer kunnen toch?! :D

Zo dat klinkt wel goed Black_kelpie!

Fijn dat je toch afgevallen bent Inney!
Hoop dat het er af blijft!
Weer helemaal opgeknapt verder?

Heb echt spierpijn gehad van vrijdag..
Ging voor de verandering met collega's sporten na werk.
We gingen benen trainen :')
Nu een stuk beter gelukkig, vanavond zwemmen en de sauna lekker in :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:48

Ik heb in 't weekend en 's avonds nooit tijd om op Bokt te kijken, alleen 's morgens vroeg voor werk en soms tijdens werk. :D

Morgen de nieuwe auto ophalen dus dan hoef ik niet meer zo idioot veel te fietsen elke dag. *\o/* (vind fietsen heerlijk hoor, maar ben daardoor nu wel elke keer heel laat thuis: na 20:00 en dan nog eten etc..)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:15

Leuk nieuwe auto frummels!!

Ik was eerst ook afgevallen na carnaval inney maar daarna weer aangekomen.... wss iets met vocht, nu wel weer aant zakken gelukkig. Probeer het echt deze week weer goed op te pakken..... gisteren ook weer gesport na 1.5 week, was weer lekker :)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:24

Oeh Hagelslag is echt mijn guilty pleasure!

Ahh nieuwe auto! Wat voor auto?

Wij wachten ook op de levering van de nieuwe auto.

Afgelopen vrijdag met worstelen mijn grote rugspier verrekt. Pff dat is knap lastig.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:30

Yonker: lekker gesport weer, fijn is dat he :)

RS: een nieuwe citroen c1 :D En jij? wachten duurt zo lang altijd.. ik ben ook gewoon heel ongeduldig.
Balen van je rugspier zeg.. wel rustig aan doen hoor :(:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:32

Oei riddershow dat is niet niks, rustig aan doen idd :(:)

Ja echt lekker om weer te sporten!! Vind ook echt leuk wat ik nu doe dat scheelt een hoop. Morgen weer :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:16

Yonker schreef:
Leuk nieuwe auto frummels!!

Ik was eerst ook afgevallen na carnaval inney maar daarna weer aangekomen.... wss iets met vocht, nu wel weer aant zakken gelukkig. Probeer het echt deze week weer goed op te pakken..... gisteren ook weer gesport na 1.5 week, was weer lekker :)

Gelukkig is het er nog af haha, maar ik heb natuurlijk wel heel anders gegeten toen. Dus ben benieuwd! Leuk carnaval gehad?

Nog steeds niet helemaal opgeknapt, maar rustig aan weer opbouwen. Conditie is meteen 0.0

Riddershow: Au, wat pijnlijk zeg. Al bij de fysio geweest?

Oeh frummels, een nieuwe auto. Lekker hoor. Fietsen kan lekker zijn, maar als het moet vind ik het gelijk een stuk minder leuk haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:29

Inney: Ja in het weekend als ik verder geen afspraken heb, vind ik het echt heerlijk om een stuk te fietsen. Maar doordeweeks als ik uit kantoor kom en in de avond nog wil sporten, vind ik het wat minder om eerst op de fiets naar stal te racen haha. :')

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:55

Oeh, das wel een leuk autootje. Ook met contrasterende kleuren?

Wij hebben de Ford Tourneo gekocht. Moeten onze trekauto vervangen.

Ik ga niet gelijk naar de fysio. Manlief heeft me (mis)behandeld en de spier gemasseerd. En kijken of het uit zichzelf over gaat.

Vroeger fietste ik heel veel, maar sinds ik Duitsland woon is dat eigenlijk 0,0. Momenteel is onze fiets niet eens thuis, want manlief heeft hem op school staan. Wil er wel nog eentje kopen, want dochtertje wil ook wel eens van school naar huis fietsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:07

Hallo allemaal :wave: ik heb het hier een tijdje heel erg verwaarloosd, maar ook even een moeilijke periode gehad met alles bijhouden en sporten. Flinke griep ook gehad en bezig met revalidatie wat ook aardig energie vraagt :\

Ben daarom ook niet goed bijgelezen (excuses :o ), maar ik heb wel veel mooie berichten gezien, maar ook minder mooie waarvoor ik een :(:) wil geven.

En ik lees over nieuwe auto's, leuk!

Riddershow sterkte met je rugspier! Hopelijk trekt het snel weg.

Wat voor sport doe je Yonker?

Voor mij is vandaag eigenlijk weer een verse start na alle ellende. Vanavond naar de sportschool en vandaag ook eindelijk begonnen met het bijhouden van mijn foodlog in een boekje.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-02-18 15:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:07

RS: donkerblauw metallic (smalt blue) met zilver/alluminium contrast in de buitenspiegels en details :D
De Ford ziet er uit als een fijne auto! Zeker als het om te trekken is.
Mijne hoeft niets te trekken. Dat zou ook wel lastig zijn denk ik, haha.

Ik vind fietsen heerlijk, maar alleen als ik de tijd heb. In het weekend naar stal vind ik heel fijn, maar dat is ook een mooie route, langs bossen en de duinen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:15

Ja hoor carnaval was heel leuk!!

Ik heb geen auto en fiets alles, vind t wel lekker behalve als t regent _O-

Ik doe kickfun, beetje rammen tegen een bokspaal. Heerlijk. Heb ook spierpijn van gisteren :+

Welkom terug Jans :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:28

Ik ben echt dol op m'n auto, mis dat ding ook echt hier _O- Niet dat ik er gigantische afstanden mee rijd maar ik vind het fijn dat ik niet afhankelijk ben van het OV als ik 's avonds laat nog even naar m'n vriend wil rijden en niet hoef te fietsen door de regen als ik naar de stad wil of boodschappen moet doen. Echt een beetje een luxepaardje dus :))

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:43

Hihi, de stad is voor ons 2 haltes met de tram, 4 minuten fietsen of 10 min lopen. Er zitten 3 supermarkten om de hoek (AH, Hoogvliet en Ekoplaza) en naar mijn werk fiets ik (5 a 6 km). Gebruik de auto alleen elke dag om naar stal te gaan (echt totaal onbereikbaar met het OV) en ik vind het gewoon makkelijk om er eentje te hebben. Voor naar vrienden, familie, even naar de IKEA, en we gaan een paar keer per jaar naar Texel en dan gaat poes dus mee. Dat is iets makkelijker in de auto dan met het OV. :+

Kan me voorstellen dat je je auto mist daar Em! Hoe is het daar? Al een beetje meer gewend nu? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:47

Gelijk heb je hoor, ook midden in de stad kan een auto gewoon veel voordelen hebben. Mijn vader woont op minstens een uur rijden en zonder auto was ik daar echt niet vaak genoeg heen gegaan :=

Ja wennen gaat prima! M'n lessen zijn ondertussen begonnen en het geeft wel veel rust dat ik nu een wat betere indeling van mijn dag heb :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:53

Klopt! Maar omdat we toch in de stad wonen en met het oog op het gebruiksdoel lekker een kleintje gekozen. Makkelijk met parkeren in de stad :D
Deel van mijn familie woont in Zeeland en dan is een auto ook wel handig. Vriend zijn fam in Friesland :')

Fijn dat het wennen goed gaat! Kan me voorstellen dat het prettiger is als je gewoon een dagindeling en een ritme krijgt :D Lekker genieten ook he daar!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:40

Leuk een nieuwe auto Frummels!
C1 is ook een leuk formaat :)

Ik kan echt niet meer zonder auto :+
Woon ook echt in een gat zonder OV, dus zonder auto is het bijna niet te doen..
Wil eigenlijk wel wat vaker weer gaan fietsen, maar werk is echt te ver :(

Kickfun lijkt me leuk om te doen Yonker!
Zoiets hebben ze bij mijn sportschool ook, binnenkort ook maar een keer een lesje gaan meepakken denk :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 17:25

Zeker doen!! Ik vind het echt heerlijk, beetje rammen en schoppen :D
Doe dat nu 2 keer per week, als ze t vaker aanboden zou ik t miss wel 3 keer doen :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:30

Ik ben verliefd op mijn auto, zo'n fijn ding <3