[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:00

@mondy: had uiteindelijk prim van cp erbij. Lekker over the top. Valt nogal donker.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:13

Jodie_ schreef:
Als je niet met je hoofd onder water gaat maar er komt wel af en toe water in je gezicht, of zoals in regen enzo houdt ie perfect. Echt zwemmen zou ik eerder voor wunderbrow gaan.

Oh jammer, ik zoek echt een pomade waarmee je onderwater kan gaan. Ik had al gekeken bij Noelani Cosmetics, de "forever brow" maar die heeft geen Blonde versie dus dat is erg jammer.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:59

Schijnt dat die wunderbrow wel heel fijn is. Moet zeggen de freedom brow pomade ook wel. Valt me wel tegen hoe snel hij droog wordt in het potje

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:55

Je kan er wel mee onder water als je er niet aan gaat zitten..

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 00:50

Avelienvd schreef:
Schijnt dat die wunderbrow wel heel fijn is. Moet zeggen de freedom brow pomade ook wel. Valt me wel tegen hoe snel hij droog wordt in het potje

Dat hij droog word heb ik idd ook last van, maar ik ga denk ik sparen voor de Anastasia en ga dan even kijken hoe die mij bevalt.
Het nadeel bij mijn wenkbrauwen is gewoon dat ze letterlijk maar half zijn, dus na de "kromming" zie je geen haartjes meer waardoor het er heel raar uitziet als een deel van je wenkbrauw weg is na het zwemmen :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 07:19

Dat heb ik ook fairytale, maar maak me er gewoon niet zo druk om. Niemand anders die het wat boeit :')

Bewarne jullie het potje op de kop? Zouden ze langer goed moeten blijven.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:51

Ik heb voor m'n pomade inglot druppels om hem af en toe weer wat vloeibaarder te krijgen. Aqua priming spray op je kwast sprayen voordat je de pomade gebruikt werkt voor mij ook goed als hij droog is. :)

@Fairytale: dan is de wunderbrow dus een goede optie, die is echt waterproof :j

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 16:57

Heeft hier iemand ervaring met de NYX micro brow pencil vs de brow wiz van ABH?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:31

Ja ik heb de nyx geprobeerd, de urban decay geprobeerd, colourpop en nog meer dupes, de Anastasia is imo de enige echte.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:37

_Friemel schreef:
Ja ik heb de nyx geprobeerd, de urban decay geprobeerd, colourpop en nog meer dupes, de Anastasia is imo de enige echte.

Dit inderdaad!

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:58

met de mascara van dior / diorshow kun je wel zwemmen, ook met de niet waterproof variant. Alleen met heet water gaat ie smetten zeg maar. (en verder heb je een beitel en pikhouweel nodig om hem eraf te krijgen, maar hij is wel echt brilliant). ;)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:07

Heb bij de TKmaxx een palette van Too Faced gekocht. Echt heel random want had niet verwacht dat ze überhaupt spullen zouden hebben van Too Faced, maar wel grappig!

Too Faced Cat Eyes palette :)

Afbeelding

Afbeelding

Dierenprintjes. <3

Afbeelding
De highlight shades

Afbeelding
En de rest

Gezien de swatches verwacht ik niet dat dit een hoogstandje is van Too Faced. := :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:39

Bij de TK in Ehv Niniane?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:52

Ja. :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 19:01

De swatches van mijn Heat zijn ook meh, maar eenmaal op t oog... en heb zo vaak andersom ook gehad, swatches op je arm wauw en op je oog meh :')

Verpakking is wel cute <3

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:48

Phoya schreef:
Ik ben jaloers Fioon, wil ik ook! Mooie look en lippen! Mis alleen wat foundation coverage :P

Normaal draag ik mac foundation, maar die is nu even te licht :P

Leuk dat je daar zomaar tegenaan liep Niniane. Ik vind die rood bruin achtige Swatch mooi :)) ben benieuwd hoe hij je bevalt met een look.

Ik gebruik altijd een wenkbrauwpotlood, misschien moet ik ook eens zo'n pommade proberen. Heb nu een potlood van mac, heel fijn ding, maar doe er nog geen 2 maanden mee en dan is hij alweer op :/

Ik had van de week liquid lipstick van urban decay gekocht, en ik ben fan!! Vandaag eind van de middag opgedaan, ik heb er uitgebreid mee gegeten en gedronken (zelfs spareribs!) en hij zat nog als een huis nu ik naar bed ga, wat een top ding.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 00:38

_Friemel schreef:

Daar was ik al bang voor haha dankjewel!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:30

Net het Cat Eyes gebruikt en verder niet super bijzonder qua pigmentatie maar er valt met de bruine kleuren in ieder geval beter mee te werken dan ik van te voren had gedacht. Het is alleen wel erg subtiel en dat ben je tegenwoordig niet meer gewend haha.

Heb nog geen goede lookfoto kunnen maken. :)

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 20:35

Ik heb zojuist mijn Power of make-up pakketje van Nikkietutorials binnen! Ik weet dat het laat is en dat deze niet meer verkocht wordt. Maar ik heb hem nieuw via marktplaats op de kop weten te tikken! :) Ik weet dat er veel controversie over deze collab is geweest maar ik weet ook dat Nikkie haar hart en ziel in dit palette heeft gestopt en dat de fout vooral bij Too Faced of hun producent ligt. Ik ga palette uitproberen/gebruiken en reviewen op mijn blog. Ook al wordt hij niet meer verkocht. Ik vond het het waard om hem alsnog te kopen ondanks de slechte reviews en wil er mijn eerlijke mening over geven en ook eventueel ook te kunnen bewijzen dat niet elk Power of make-up palette slecht van kwaliteit is maar dat er verschillende batches uit zijn gegaan met verschillende kwaliteit.
Ben er in ieder geval heel blij mee, wat de kwaliteit ook is. Voor mij heeft dit palette symbolische waarde omdat Nikkie er hard aan heeft gewerkt en haar creativiteit en passie erin zit. :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 13:24

Juviaaaaaa <3 wat is het toch een geweldig merk.

Magic Palette:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Saharan Palette:
Afbeelding
Afbeelding

Er zijn zoveel mooie kleuren dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen :))

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 14:52

Ik had een paar dagen terug wat gevraagd over een wenkbrauw pomade, nu wilde ik even wat foto's plaatsen van hoe mijn wenkbrauwen zijn zonder de pomade, en met, en ik zou graag jullie eerlijke (!) mening willen over vorm en kleur/tint.
Zonder pomade (deze foto is weliswaar 2/3 jaar terug maar mijn wenkbrauwen zijn nog hetzelfde):

Afbeelding

Met pomade:

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 17:59

Wat een verschil. Ik houd wel van duidelijke wenkbrauwen.

Zie net de ciate glitter flip. Lijkt me wel een hele gave lipstick.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:35

Vind met ook mooier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:51

Met is mooier :j geeft je gezicht veel meer vorm

Dat pigment, zo mooi die Juvia <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:11

Juvia's <3 Nog even en ik heb die Nubian 2. Wou 'em nu eigenlijk al deze maand, maar bij mijn nieuwe bijbaan is mijn payday ineens niet meer einde van de maand haha.