[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:47

Whaaaaaa Jodie.... jij bent echt de bom hoor! Black velvet rocks!!!!!!!!!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:47

wauw jodie, gaaf :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:49

Jodie je kan zó goed wegkomen met black velvet! Als t niet zo was had ik het ook gezegd maar oeh la la!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:51

_Friemel schreef:
Die geur van The Balm liquids!! Ik word er gewoon kots en kots misselijk van!!

Duidelijk dat ik ze dus niet moet hebben. Van de lichtste geur ga ik al over mijn nek of krijg ik koppijn. :+

De swatch van Charmed en Manhattan <3 <3 New Orleans is heftiger dan normaal, vind dat juist heeel gaaf bij je! Vind die van The Balm ook niet veel voor je doen verder.

_Friemel schreef:
Zie je het al voor je bij de ici paris ofzo

"Kan ik u ergens mee helpen?"

Ja, ik wil graag de Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Shocking 01 Noir Profond mascara astublieft"

:j :))

Zie mezelf al staan, struikelend over m'n woorden en die lap tong in m'n bek. :+ De naam doet me echt aan Fall Out Boy liedjes denken, die namen zijn ook zo ellendig lang. _O-

Blingh wat gaaaaaf!!! Wanneer ga je?!

Jodie, wat ben je toch een knappe meid. <3 En Black Velvet vind ik bij jou zoo gaaf!!!

1 van m'n Colourpops is verzonden vanuit LA, de ander wordt nog klaargemaakt. En m'n Jeffrees zijn ook onderweg. *\o/*

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:57

Wauw Jodie!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:58

Jodie_ schreef:
Ohhh New York, zo gaaf! Ik ben er in Oktober geweest maar toen was ik nog totaal niet met makeup bezig, en nu baal ik zo erg! Achteraf was daar oa Anastasia echt een stuk goedkoper, en er is zoveel meer verkrijgbaar. Echt een make-up shopping paradijs! Wanneer ga je?

Friem, ik ben nog steeds erg blij met m'n Charlotte Tilbury Legendary Lashes! Ik doe eigenlijk alleen nog die andere op die jij nu ook hebt, als ik echt even heel zeker waterproof wil blijven. Maar in principe met m'n fixing spray blijft ie zitten als een huis hoor, vlekt ook niet bij mij niks.
Die YSL ziet er ook wel fijn uit! Misschien probeer ik die ook wel een keer :j

Irritant als lipsticks zo stinken joh, ik vind de LC velvetines ook best wel meuren, een beetje zo'n denneboompje-wat-je-in-een-auto hangt geur, en laat ik dat nou net echt heel goor vinden. :') Maar als ze zijn opgedroogd ruik ik het niet meer, vooral aan het flesje zelf, bleh!

Charmed en Manhattan zijn echt mijn favorieten trouwens, hebbennnn! Ben zelf niet zo van het paars maar ook New Orleans staat je heel goed! De Balm vind ik er ook echt minder uitzien op de foto's, nogal patchy ogen ze ofzo. Zonde, zeker voor €15!

Heb net om te soggen weer eens full face gedaan, inclusief falsies, contour, allesssss. Zo jammer alleen dat op de foto altijd alles weg lijkt te vallen, vooral de oogschaduw. Doe ik eens oogschaduw, zie je 't amper. -O-

[ [url=m/HEbJ2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uh en ik had al 1 wenkbrauw gedaan toen ik me bedacht dat ik wel eens een voor foto kon maken, en ik maak me altijd op met dat belachelijke roze ding om haha.

En ik moest 'm gewoon even proberen, Black Velvet. Totaal niet dagelijks draagbaar, of in ieder geval niet voor mij, maar I'm digging ittttt <3

[ [url=m/r7CsAm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je goed hoor!
Enige wat me een beetje stoort zijn je wenkbrauwen, ik vind ze persoonlijk te ver naar binnen getekend (te dicht bij elkaar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:00

Ik had echt niet gek opgekeken als je die laatste wel had gedragen, staat je echt heel goed!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:00

Ik vind ze juist mooi zo, ze heeft hele grote ogen, ik denk dat ze anders te kort worden om eerlijk te zijn als ik zo kijk naar het totaal plaatje :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:05

Wauw wat is Black Velvet gaaf! Niet voor overdag nee, maar voor een festival of feest kan het makkelijk. :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:07

Wauw jij komt daar zo goed mee weg jodie! Je kan m gewoon overdag op.. damn your hot!

New york.. Zucht.. Ik wil terug het is daar zo geweldig!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:35

Jodie.. Kan je geen cursus komen geven ofzo.. Iets met wenkbrauwen en oogschaduw :Y)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:51

Wauw Jodie zo mooi! <3

Ik ga pas eind februari dus duurt nog wel een hele poos :') Kan ik ondertussen weer sparen om daar te kunnen shoppen hahah :j Nu al super veel zin in *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:29

Ahhh thanks guys, zit hier serieus te blozen achter m'n scherm :') al lijkt dat door de blush natuurlijk permanent zo haha.

oliebol Fenrir nu kijk ik zelf ineens heel raar naar m'n wenkbrauwen hahaha. Nu zie ik het zelf ook. Damn! Ooit heb ik ze met die 3 punten gedaan met waar die moet beginnen en eindigen, maar op de foto vind ik ze nu zelf ook te dicht bij elkaar. Verdorie!

Haha cursus geven :') zou hilarisch zijn. "Oké stap 1, oogschaduw: doe maar gewoon wat en als het niet leuk is haal ik het er 30 keer af tot ik het wel leuk vind." :j Wenkies word ik wel steeds handiger in vind ik zelf *\o/*

Ik ga morgen voor het eerst iemand anders opmaken, vind het best wel spannend haha. Hebben jullie nog tips & tricks om het bij iemand anders te doen? Bij mezelf vind ik veel al moeilijk, maar bij iemand anders lijkt me echt lastig. Hebben 4 uur voor d'r feest afgesproken onder het mom 'als het niet lukt kunnen we het nog 2 keer proberen of het eraf halen' :') Ik word echt mega zenuwachtig van dit soort dingen.

Ohh wat chill U_Blingh! Dan kan je echt ziek sparen, je kan zooo goed shoppen daar. Waar zit je straks ergens? Ik was echt blut toen ik daarheen ging, zo zonde. Wil terug alleen al voor het shoppen, mennnnn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:31

Themakeupspot heeft een limited edition Real Techniques face set maar twijfel of 'ie het waard gaat zijn. Nu afgeprijsd naar €25, zit de expert face brush, de bb en een concealer brush in die nieuw is... hmmz

Succes Jodie!! Heb geen tips, weet er zelf ook geen drol van. :D :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:43

wauw jodie!!! Goeie skills en die zwarte. You know i love black <3
Leuk, zo'n voor en na foto.
Tip is; gewoon doen en kijken wat mooi uitpakt. Niet meteen teveel/donker willen doen. Meer kan altijd, make up minder maken is lastiger!

Afbeelding
Afbeelding
Deel 1 zit er op! In begin augustus verder :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:44

Jodie_ schreef:
Ohh wat chill U_Blingh! Dan kan je echt ziek sparen, je kan zooo goed shoppen daar. Waar zit je straks ergens? Ik was echt blut toen ik daarheen ging, zo zonde. Wil terug alleen al voor het shoppen, mennnnn.

Ik vind je wenkies juist mooi :) Wou dat ik zulke skills had hahah!

Ja, dus ik moet minder dit topic gaan volgen zodat ik minder hebberig word van alles hahah.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar ik straks zit, ik slaap een paar dagen bij een vriend daar en no clue waar hij leeft en hotel/hostel/couch moet ik nog verder regelen :o Maar eerst sparen omdat weer te kunnen betalen hihi was een beetje een out of the blue aankoop... :o :o :') :):)

Oh elke wat een mooie tattoo <3
Laatst bijgewerkt door xU_Blinghx op 01-07-16 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:44

Ik moet morgen mijn stiefzusje wat bijwerken :') die draagt enkel mascara dus gaan we even een mooie ooglook creëren.. Geloof dat me dat makkelijker afgaat dan bij mezelf :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:50

Wauw Elke! Gave tattoo!!

Vind het ook echt wat voor jou, zelfs wat liefjes haha zie jou echt als zo'n kick ass wijffie 8-)

Oh.. Wijffie is een beetje een tik voor me trouwens :o , kom boven uit noordholland, n echte neppe westfries haha
Laatst bijgewerkt door Yltje op 01-07-16 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:51

Jodie zo mooi die zwarte lipstick! Vraag me altijd af wie dat nou goed zou staan, nou jou dus!

Elke wat stoer die tattoo. Vind het echt bij je passen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:56

Hij is zo gaaf Elke! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:07

OH MY GOD Elke een make-up tattoo!! <3 Hoe vet!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 01:03

Elke JAAAAAAAA <3 Vind hem zo mooi geworden, echt prachtig ontwerp.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 07:45

Haha jaa make up is mijn leven. Letterlijk :')

Edit; dat is juist beetje de style die ik wilde.

Simpel: al mijn inks zijn een oldschool style met hier en daar een moderne twist
Lieflijk: ondanks mijn lompe overkomen qua praten en uiterlijk, ben ik ook heel zachtgekookt ei en een beautylover.
Vintage: alle artikelen zijn van vroeger, maar nog steeds enorm belangrijk voor de beautybranch
En die beauty heeft mijn leven veranderd :D qua baan, zelfvertrouwen, zelfwaardering/andere waarderen en creativiteit. Je stopt nooit met leren
Maar ik neem vooral tattoages omdat ik het gewoon echt mooi vind :j

Hij is zo gemaakt, dat het in de toekomst een sleeve kan worden trouwens. Het is 1 plaatje, maar her zouden ook losse plaatjes kunnen zijn. Daarom is er niks express op maat van elkaar

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:21

Jodie staat je super mooi, heel krachtige look!
Oohh elke heel gaaf! Hoe ging het?

Ik ga me vandaag weer een keer fullface opmaken, zal ook proberen foto's te maken maar indd zoals Jodie zegt, het valt zo vaak weg op foto's..

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:28

BelleTessa schreef:
Jodie staat je super mooi, heel krachtige look!
Oohh elke heel gaaf! Hoe ging het?

Ik ga me vandaag weer een keer fullface opmaken, zal ook proberen foto's te maken maar indd zoals Jodie zegt, het valt zo vaak weg op foto's..

De arm doet totaal geen pijn, dus was vooral gewoon gezellig buurten. Ik ga al 10 jaar naar die artist, echt een hele fijne man. Hij was in 2 uurtjes klaar al, met dit deel :)

Foto's zijn bijna verplicht bij fullface, dat weet je wel he 8-)