[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 00:40

Mijn eerste helix was blijkbaar uitzonderlijk. Zetten deed niet veel pijn en het genezen ging enorm snel.
Mijn tweede daarentegen.. wat een kreng :+. Die ging wel ontsteken en duurde enorm lang om te helen. Toen was hij geheeld (dacht ik) en verwisselde ik hem met een ringetje. Dag erna ontstoken.. De oudste ontsteekt nooit, die is echt perfect. Maar ik ben wel blij met de 2e want ik vind het heel mooi staan

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 01:00

Mijn helixen zijn jaren vervelend geweest, maargoed daar is qua zetten en nazorg ook zo’n beetje álles verkeerd mee gegaan. Heb ze laten schieten bij Lucardi,veel te kort knopje erin, moest er maar dagelijks mee wiebelen, sterilon erop en na 6 weken kon er wel wat anders in. Mén wat een pijn en ellende heb ik ermee gehad, jaren lang :=

Aight

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:56

Vandaag conch laten zetten! Heel lang getwijfeld over helix of conch, en nu toch allebei :) hopelijk gaat het een beetje goed met genezen
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:05

Gefeliciteerd met je nieuwe piercing. :)

Ben er nog steeds niet over uit wat ik van je helix vind. Voor mijn gevoel zit ie toch vrij ver naar achteren.

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:11

Aight schreef:
Vandaag conch laten zetten! Heel lang getwijfeld over helix of conch, en nu toch allebei :) hopelijk gaat het een beetje goed met genezen
[ [url=m/uNQRrI.jpg]Afbeelding[/url] ]

mooi!! veel plezier ermee en veel sterkte met de genezing :j :') Door al de nieuwe piercings van iedereen hier word ik zo hebberig :P ... ik wil ook graag een helix en een tragus, maar heb zo veel last gehad met alleen al mijn derde oorgaatjes dat ik het eigenlijk niet meer aandurf :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:55

Iris82 schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe piercing. :)

Ben er nog steeds niet over uit wat ik van je helix vind. Voor mijn gevoel zit ie toch vrij ver naar achteren.

Dankje! Wat bedoel je met vrij ver naar achteren? Teveel richting de binnenkant van m'n oor? Of te ver er vandaan?

Ik ben heel benieuwd hoe de conch eruit gaat zien met een ringetje over een half jaar ofzo. Moet nog wel echt even wennen dat m'n oor wat voller is haha

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 22:15

Het is me ineens spontaan opgevallen dat mijn septum niet helemaal recht zit -O-
Kan dat enigszins kwaad? Als ik het opzoek op Google staat er overal advies om ‘m eruit te halen en opnieuw te laten zetten, maar nergens kan ik vinden waarom dus vraag ik me af of het echt voor de genezing oid is of alleen voor de ‘mooi’
Links:
Spoiler:
Afbeelding

Rechts:
Spoiler:
Afbeelding

Onder:
Spoiler:
Afbeelding

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:15

Ooh hij oogt idd wel een beetje scheer.
Maar naast dat, ik vind hem ook best laag zitten? Weet niet of dat in het echt zo is, maar zo ziet het er uit op de foto iig.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:30

Hij zit aan de linkerkant vrij laag geloof ik? Loop eens binnen bij een andere piercingshop en kijk wat zij ervan zeggen misschien?

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:14

Na een daith en smiley, twijfel ik over een rook. Piercings zijn zo verslavend :')

Afbeelding

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:16

That’s me :')
Heb er atm 10 (en 2 die eruit zijn) maar wil er nog zo veel meer! <3

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:34

Haha dat heb ik dus ook :') Wil echt nog van alles maar wil niet dat het te druk word, dus ga nog even na denken hoe en wat ik wil :D

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:58

Geniale foto :')

Ik heb voor as zondag weer een afspraak bij QoR. Ze hebben dan de Valentijnsactie 2e piercing gratis
Ik ga samen met een vriendin. We laten allebei een tragus zetten :)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:29

Het kriebelt bij mij ook al om weer terug te gaan naar QoR. Heb begin januari mijn tweede oorbellen laten piercen en daarmee was mijn kaartje vol. Nu mag ik er eentje gratis laten zetten. Dat kaartje brand echt in mijn zak hahah. Weet al wat ik wil hebben, maar vind eigenlijk dat ik mezelf nog even moet beheersen :')

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 01:07

Femjo: _/-\o_ :')

Pluisje1998: Aah super verleidelijk! Woon alleen niet in de buurt en ben inmiddels toch nog 7 weken in Schotland :')

Wat vinden jullie van 2 oren met piercings?

Ik heb nu een daith en helix in mijn ene oor (+2 oorbel gaatjes) en vind de combi rook en conch echt zó gaaf <3 maar dan niet bij mijn helix en daith..

Aan de ene kant vind ik het ook wel mooi dat maar 1 oor "vol" is en de andere zonder piercings :o zit al 1 jaar in dubio haha

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:49

Haha, sinds mijn daith in mijn ene oor vind ik mijn andere oor zo leeg en denk ik er ook aan om daar nog een rook in te laten steken, of een extra helix :+

xTiffani, ik heb beide oren piercings. Net zoals tattoo's, wil ik beide helften van mijn lichaam een beetje evenwichtig vertegenwoordigd hebben :P ik ben dus voor het evenwicht ipv het contrast.

In mijn linkeroor zitten er 4 juweeltjes: een hoge helix, een daith en dan 2 gaatjes in mijn oorlel. In mijn rechteroor zitten er 3 juweeltjes: 1 gaatje in mijn oorlel, zit er een lage helix en een tragus. Die vind ik nu dus aan de lege kant. Ik twijfel een beetje tss een rook of knal boven de lage helix nog eentje er bij.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:18

Ook heel gaaf <3 heb je foto's?

Het speelt ook mee dat beide piercings na 1 jaar nog een beetje korstjes gaan vormen en af en toe eens poedersuiker met vochtbultjes.

Edit:

Hoe slapen jullie met een rook of conch? (Of beide) mijn helix was erg poedersuiker maar mijn daith was geweldig, nooit geen last gehad met slapen. Maar de rook en conch zitten toch net wat meer naar buiten.

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:20

Ik slaap gewoon op mijn oor waar de conch in zit en heb er nooit last van eigenlijk *\o/*

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:39

Bij m'n conch was het de eerste twee weken even gevoelig maar daarna kon ik er ook prima op slapen. Op m'n anti-rook (flat net daarboven) kon ik eigenlijk direct al slapen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:39

xTiffani schreef:
Ook heel gaaf <3 heb je foto's?

Het speelt ook mee dat beide piercings na 1 jaar nog een beetje korstjes gaan vormen en af en toe eens poedersuiker met vochtbultjes.

Edit:

Hoe slapen jullie met een rook of conch? (Of beide) mijn helix was erg poedersuiker maar mijn daith was geweldig, nooit geen last gehad met slapen. Maar de rook en conch zitten toch net wat meer naar buiten.

In t begin heb ik op zacht kussen geslapen, daar een kuil in gedrukt en daarin lag ik in met mn oor. Evt handdoek oprollen en in C vorm leggen kan ook prima of een reiskussentje.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:41

Bedankt voor jullie reacties :D neig nu toch naar wel laten zetten :Y)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:50

Ik heb denk ik gewoon vet mazzel gehad. Ik kon meteen op al mijn kraakbeenpiercings slapen. :')

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 00:31

Op m'n daith kon ik na een week of 2 met gemak slapen. Foto van m'n oor met daith staat hier een beetje terug (eind december), maar van m'n andere oor vind ik niet direct een foto hmmm

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 11:51

Ik heb nu in mijn rechteroor twee gaatjes, een inner conch en tragus. Mijn linker voelt nu heel kaal met maar 1 gaatje. Daar komt sowieso nog een tweede bij maar waarschijnlijk ook nog wel en piercing, dus piercings in twee oren kan prima!

Mijn vochtbultje bij mijn inner conch gaat maar niet weg, zeezouten moet ik nog proberen maar ik laat hem nu eerst even met rust na een periode tea tree-en. Ik ben alleen een beetje bang aan het worden of het geen wildvlees is, maar het is wel echt en bultje :+
Hoe lang kan zoiets blijven zitten?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 15:45

Ik heb net afscheid genomen van mijn helix. ;(