morgen ga ik zwemmen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamflower schreef:Tot nu toe viel ik dat af, maar op het moment, ook met de warmte te maken, heb ik weinig energie om actief te zijn naast mijn werk en heb ik het gevoel dat er weinig gebeurt in mijn lijf.. Wellicht ook een stukje psychisch dat ik stagneer...
croyslover schreef:ik ben op advies van jullie meer en gezonder gaan eten, ik kwam continu aanmaarrrr ik val nu eindelijk weer af (ben nu weer op 63 neigend naar 62, vandaag ga ik zwemmen
) dus het gaat de goede kant op!
IMANDRA schreef:croyslover schreef:ik ben op advies van jullie meer en gezonder gaan eten, ik kwam continu aanmaarrrr ik val nu eindelijk weer af (ben nu weer op 63 neigend naar 62, vandaag ga ik zwemmen
) dus het gaat de goede kant op!
Zoals al word gezegd, binnen welke termijn?
Vind t ook heel frappant want kcal zijn leidend. Als jij onder je energiebehoefte eet en dus een negatieve energiebalans creëert, dan val je af. Punt. Wat wel kan is dat je toevallig wat meer vocht vast hield. Maar dat trekt ook vanzelf weer weg.
Hoevaak weeg je jezelf nu? Of hoe vaak check je je omtrek? En hoeveel kcal eet je nu, let je op je macro's, weeg je alles precies af en vul je het in in een app zoals MyFitnessPal?
Want hoe je voorheen at was gewoon ongezond en zo verpest je je lichaam helemaal.
croyslover schreef:IMANDRA schreef:
Zoals al word gezegd, binnen welke termijn?
Vind t ook heel frappant want kcal zijn leidend. Als jij onder je energiebehoefte eet en dus een negatieve energiebalans creëert, dan val je af. Punt. Wat wel kan is dat je toevallig wat meer vocht vast hield. Maar dat trekt ook vanzelf weer weg.
Hoevaak weeg je jezelf nu? Of hoe vaak check je je omtrek? En hoeveel kcal eet je nu, let je op je macro's, weeg je alles precies af en vul je het in in een app zoals MyFitnessPal?
Want hoe je voorheen at was gewoon ongezond en zo verpest je je lichaam helemaal.
voor mijn doen was het normaal wat ik at
ik weeg mij een keer in de week
binnen welke termijn, een week
hoevaak check ik mijn omtrek, nou niet
geen idee hoeveel kcal ik nu eet
ik gebruik geen app
ik denk dat ik het gewoon weer bij wilt gaan houden in een schriftje
vandaag heb ik 5 uur gezwommen en een uur gewandeld
maar daarintegen was het een bewuste cheatdagheb best wel veel op ben benieuwd wat de schade is (ondanks het zwemmen en lopen)