[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 14:51

Nou wil ik de discussie niet oplaaien, maar je zegt toch echt zelf dat je liever niet geopereerd word door een chirurg met onbedekte tattoo's?
Dat is dan toch echt je eigen mening.
(mag je hebben hoor,maar dan moet je een paar posts later niet zeggen dat het niet jou mening is)

Sheran schreef:
Aan de ene kant vind ik tattoos soms mooi en aan de andere kant word ik inderdaad liever niet geopereerd door een chirurg met onbedekte tattoos (slaat helemaal nergens op, ik weet het). Of zou ik in het onderwijs iemand aannemen met een sleeve. Puur vooroordelen denk ik. Maar als er voor jou 40 anderen zijn moet je je keuze toch ergens op baseren.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:02

Het sloeg op het feit (de mening dus) dat mensen met tattoos ongure mensen zijn Tinkerloos :) of onhygienisch ofzo.

Ik wilde ook geen discussie oplaaien ofzo. Iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:14

Sheran schreef:
Aan de ene kant vind ik tattoos soms mooi en aan de andere kant word ik inderdaad liever niet geopereerd door een chirurg met onbedekte tattoos (slaat helemaal nergens op, ik weet het). Of zou ik in het onderwijs iemand aannemen met een sleeve. Puur vooroordelen denk ik. Maar als er voor jou 40 anderen zijn moet je je keuze toch ergens op baseren.

Je zegt dat het niet jouw mening is, maar je praat hier toch echt in de ik-vorm.

Edit; zie net dat Tinkerloos precies hetzelfde zegt :))

_Ilsee_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:26

Volgende week is het al zover!
Ik wou hem eigenlijk altijd op mijn bovenarm maar nu slaan ineens de twijfels toe, misschien toch op mn ribben mmmmm.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:31

Mandy heeft een plekje vrij donderdag!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:36

__Sannne schreef:
Sheran schreef:

Je zegt dat het niet jouw mening is, maar je praat hier toch echt in de ik-vorm.

Zie ook mijn antwoord op Tinkerloos :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:42

Sheran schreef:
__Sannne schreef:

Zie ook mijn antwoord op Tinkerloos :)

Vind persoonlijk niet dat jouw bericht nou echt een "antwoord" is op wat Tinkerloos en ik benoemde.

Maar goed, ik laat het hier verder bij. Kortzichtig denkende mensen zullen er altijd zijn.

@ tinkerloos, hoe gaat het met de genezing van je sleeve? Jeukt het al?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:44

Wat reageren jullie allemaal weer lekker kinderachtig en op de teentjes getrapt zeg. :')
Als zij dat vindt (misschien niet en heeft ze het inderdaad wat onhandig geschreven) dan mag dat toch haar mening zijn? :+ Jullie lijken wel een stelletje strontvliegen die op een drol afvliegen zodra iemand een andere mening of kijk op bepaalde zaken heeft.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:46

Waarbij je volgens mij nu net het vooroordeel aan het bevestigen bent. :P
Ik wil best uitleg geven, maar je kunt ook gewoon van mij aannemen dat ik niks heb tegen mensen met tattoos maar dat er wel veel beelden daarbij leven in de maatschappij waarbij jullie misschien niet direct stilstaan maar die wel van invloed kunnen zijn bij een sollicitatie.

Maar goed, onhandig formuleren kan idd altijd, het blijft bokt he.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:55

Captain schreef:
Wat reageren jullie allemaal weer lekker kinderachtig en op de teentjes getrapt zeg. :')
Als zij dat vindt (misschien niet en heeft ze het inderdaad wat onhandig geschreven) dan mag dat toch haar mening zijn? :+ Jullie lijken wel een stelletje strontvliegen die op een drol afvliegen zodra iemand een andere mening of kijk op bepaalde zaken heeft.

Wauw. Uhm, oké.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:59

Nou ja, dat is best te verwachten als je in een TATTOOtopic komt ziften over tattoo's die asociaal zouden zijn toch? Hier zitten allemaal mensen die tattoo's op z'n minst mooi vinden :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 16:01

Sheran schreef:
Waarbij je volgens mij nu net het vooroordeel aan het bevestigen bent. :P
Ik wil best uitleg geven, maar je kunt ook gewoon van mij aannemen dat ik niks heb tegen mensen met tattoos maar dat er wel veel beelden daarbij leven in de maatschappij waarbij jullie misschien niet direct stilstaan maar die wel van invloed kunnen zijn bij een sollicitatie.

Maar goed, onhandig formuleren kan idd altijd, het blijft bokt he.

Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen, excuses daarvoor. Maar dit is dan inderdaad ook heel anders geformuleerd dan; ik zou geen chirurg met tattoo's willen (of iets in die trant)

En inderdaad, er zijn helaas nog veel mensen die anderen veroordelen op basis van tattoo's/huidskleur/afkomst etc. Nou ben ik zelf van mening dat iemand daardoor niet afgewezen zou moeten worden voor een baan etc. maar ik kan er wel inkomen dat ze je vragen het te verbergen.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 16:02

ach weet je wat het is, ik laat mijn tattoo ook bedekt op het werk ( dat betekend alleen lange rokken en broeken met mooi weer.
Voor mij heeft dit te maken met het niet eerst willen overwinnen van een Barrière omdat er toch nog altijd vooroordelen bestaan over tatoeages, hoe je het ook went of keert, zeker bij de oudere generatie.\
en ja ik vind het verspilde energie als ik eerst moet bewijzen dat er onder die tattoo gewoon een aardige, nette en behulpzame werker zit.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 16:06

hobbelheks schreef:
ach weet je wat het is, ik laat mijn tattoo ook bedekt op het werk ( dat betekend alleen lange rokken en broeken met mooi weer.
Voor mij heeft dit te maken met het niet eerst willen overwinnen van een Barrière omdat er toch nog altijd vooroordelen bestaan over tatoeages, hoe je het ook went of keert, zeker bij de oudere generatie.\
en ja ik vind het verspilde energie als ik eerst moet bewijzen dat er onder die tattoo gewoon een aardige, nette en behulpzame werker zit.

Kan ik helemaal begrijpen. Toen ik in een zakenhotel in Londen werkte, dekte de werkkleding zelf al mijn tattoo af, maar anders had ik hem zelf ook bedekt. Gewoon weg omdat het de nodige blikken etc. scheelt.

Nu ik in een backpackershostel werk zijn en laat ik mijn tattoo's gewoon zichtbaar. Je staat daar toch achter de receptie in een shirtje en jeans. Sterker nog, het halve personeel zit onder de tattoo's. Daar boeit het niemand iets. Nou moet ik zeggen dat die mentaliteit in Nieuw-Zeeland ook heel anders is dan hier in Nederland/Europa.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 19:48

__Sannne schreef:
@ tinkerloos, hoe gaat het met de genezing van je sleeve? Jeukt het al?
Jeuk was minimaal,velletjes zijn al weg.
Is alleen nog erg droog zeg maar,dus smeren smeren smeren.
Dat helpt. ;)

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:02

Courses schreef:
Mandy heeft een plekje vrij donderdag!

Ik had die klaproos wel gewild!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:09

Ik moet mijn 2 tattoos op mijn onderarm bedekken op mijn werk, staat in de Cao. Zelf voor gekozen en geen enkel probleem mee en wist ik van te voren.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:19

Hallo,

Kan het kwaad dat je een blauwe plek hebt waar de tattoo gezet wordt?

Woensdag heb ik mijn afspraak staan, maar nu heb ik me gisteren gestoten waardoor er een blauwe plek zit.. Kan dit kwaad?

Sorry voor de misschien stomme vraag

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:52

Ik kom na mee lezen ook weer binnen vallen. Tijd voor een 3e tattoo!

Mijn opa en oma zijn korte tijd achter elkaar overleden. Bijnaam was beide altijd opa en oma uil. Nu heb ik van de bevriende uilen houdster een aantal veren gekregen, en zou graag 1 veer laten tatoeëren. Uiteraard zo realistisch mogelijk.. Jullie tips voor een artiest? :)

Mooie tattoo's komen hier weer voorbij overigens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:54

Ik heb mijn tattoo plannen doorgesproken met mijn man.. ik ga nu door een hele moeilijke periode (mentaal en lichamelijk) en als ik hier doorheen kom laat ik een personage uit het filmpje wat mij heel goed helpt op mijn arm zetten. (Boven of onderkant pols). Mijn man staat hier ook volledig achter en begrijpt het 100%.

Afbeelding
Dan de outline, en het gezichte. Volledig inkleuren weet ik nog niet.

Ik heb hetzelfde wolkje ook in een lijstje naast mn bed staan.

_nfcd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:11

Hay iedereen, hier kruipt een stiekeme meelezers onder een steen vandaan.
Ik ga morgen mijn tweede en derde tattoo laten zetten! <<)
Maar wou eerst mijn eerste en ook meeste belangrijke laten zien.
Heb hem zelf getekend en er zit een erg bijzonder verhaal aan verbonden :j

Het gaat namelijk over mijn aller aller aller eerste eigen paardje. Wij waren letterlijk twee handen op 1 buik en konden dan samen ook heel de wereld aan! Mijn opa heeft haar zelf als veulen gefokt en kreeg haar terug toen ze 18 was. Toen was ze heel de wereld al over geweest en ook al heel veel 1.60m parcoursen gesprongen onder zowel Albert Voorn als Angelique Hoorn. Nog 5 jaar heel veel plezier van mijn alles gehad. En heb haar daarna toch moeten laten gaan...... Dus heb ik haar laten vereeuwigen op mijn binnenkant van mijn bovenarm. |( Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:13

Erg mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:30

Niekj_Jente schreef:
Hallo,

Woensdag heb ik mijn afspraak staan, maar nu heb ik me gisteren gestoten waardoor er een blauwe plek zit.. Kan dit kwaad?

Ik ben erg gecharmeerd van Mircea van Fearless als het om realistische tattoos gaat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:48

eefj33 schreef:
Niekj_Jente schreef:
Hallo,

Ik ben erg gecharmeerd van Mircea van Fearless als het om realistische tattoos gaat :)

Hij is inderdaad onwijs goed! Alleen wel een wachttijd tot maart 2017 ongeveer.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:58

Liever iets langer wachten en dan perfect er op, dan volgende week prikken en toch niet helemaal tevreden :))

In mijn ervaring hebben de meeste goede artiesten een flinke wachttijd.