Kan nog geen update geven. Infuus prikken was weer rampzalig Verwachting is dat ik pas tegen 5 vanmiddag iets hoor. Maar zodra ik nieuws heb dan meld ik me
CecileDV
Geplaatst: 15-05-17 15:16
Heel veel sterkte Alice, de operatie zit er inmiddels op als het goed is, maar daar houdt 't natuurlijk niet meteen op... In m'n hoofd brandt een kaarsje voor je (want op kantoor gaan ze niet zo grappig vinden)
esje01
Geplaatst: 15-05-17 15:41
Eerder dan verwacht kan ik zeggen dat de chirurg tevreden is. Alice is terug van de OK en op de recovery Bas is nu naar haar toe.
PanamaD
Geplaatst: 15-05-17 16:01
esje01 schreef:
Eerder dan verwacht kan ik zeggen dat de chirurg tevreden is. Alice is terug van de OK en op de recovery Bas is nu naar haar toe.
Dank je Esje voor de update(s)! Super dat het op zich allemaal goed gelukt is, nu maar duimen dat alles goed werkt!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-17 17:21
En ik meld me ook even.
Operatie is goed gegaan. Na OK ging t eigenlijk meteen heel goed, weinig pijn. Tot pijnstillers uitgewerkt waren, haha.
Ze waren wel even bang dat mn nieren t niet meer goed deden, maar dat lijkt redelijk oké te zijn. Drain loopt vrijwel continue.
Nu wel behoorlijk wat pijn, vooral van de wonden en de schedel. Maar zit wel al overeind, mag bed alleen nog niet uit. De wonden zijn wel best groot. Wordt toch een muts...