Area51 schreef:Oh zo'n pizza wil ik ook nog een X maken! Wat is dat insanity?
dit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EskeGirl schreef:Ik ben nog steeds van mening dat de ene dag jezelf uithongeren met alleen rauwkost en dan weer een paar dagen normaal eten geen gezonde manier is
Moet je helemaal zelf weten, daar is dit topic immers voor: alle manieren, je eigen manier. Maar ik raad je toch aan om je levensstijl en eetstijl om te gooien.
Lotus83 schreef:EskeGirl schreef:Ik ben nog steeds van mening dat de ene dag jezelf uithongeren met alleen rauwkost en dan weer een paar dagen normaal eten geen gezonde manier is
Moet je helemaal zelf weten, daar is dit topic immers voor: alle manieren, je eigen manier. Maar ik raad je toch aan om je levensstijl en eetstijl om te gooien.
is ook zo en daarom heb ik vanmorgen ontbeten zoals ik altijd doe..
echter honger ik mezelf vandaag niet uit.., nu eet ik ook weer... alleen rauw.. ja...
mogelijk dat ik zo nog wel 1 of 2 gekookte eieren eet omdat ik toch wel erg intensief bezig ben geweest met rijden.
xNavatu schreef:Ja die proteine kan je wel gebruiken op zo'n fruit dag![]()
Heeft iemand hier wel eens van die Quest bars op? Heb net een pak meebesteld op B&F, ben benieuwd :'D
PreciousViva schreef:Edit: Ik ga sowieso mijn voedingsschema binnenkort omgooien ivm migraine. Ik heb gelezen dat geraffineerde (?) suikers ook boosdoener kunnen zijn dus daar gaan we maar even mee experimenteren. Nog een lastige: lactose-intolerantie en soya-producten vind ik dus echt niet te vreten! Behalve die met een smaakje maarja die zitten bomvol suikers..