Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:38

Area51 schreef:
Oh zo'n pizza wil ik ook nog een X maken! Wat is dat insanity? :o

dit :))

Lotus83

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:51

Ik heb een rotbui en wil het liefst nu een broodje kroket...

maar mijn lijstje voor vandaag...

ontbijt: special flakes met melk
tussendoor banaan en wortels (als de hele dag)
nu 125 gram frambozen

voor straks staan er aardbeien + komkommer/tomaten op het menu

dit zou mijn volledig rauwe dag zijn alleen wilde ik toch iets meer als ontbijt...

45 minuten pittige les gehad met paard en verder weinig vandaag

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:59

Ik ben nog steeds van mening dat de ene dag jezelf uithongeren met alleen rauwkost en dan weer een paar dagen normaal eten geen gezonde manier is :)
Moet je helemaal zelf weten, daar is dit topic immers voor: alle manieren, je eigen manier. Maar ik raad je toch aan om je levensstijl en eetstijl om te gooien.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:15

EskeGirl schreef:
Ik ben nog steeds van mening dat de ene dag jezelf uithongeren met alleen rauwkost en dan weer een paar dagen normaal eten geen gezonde manier is :)
Moet je helemaal zelf weten, daar is dit topic immers voor: alle manieren, je eigen manier. Maar ik raad je toch aan om je levensstijl en eetstijl om te gooien.

is ook zo en daarom heb ik vanmorgen ontbeten zoals ik altijd doe..
echter honger ik mezelf vandaag niet uit.., nu eet ik ook weer... alleen rauw.. ja...

mogelijk dat ik zo nog wel 1 of 2 gekookte eieren eet omdat ik toch wel erg intensief bezig ben geweest met rijden.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:06

Ja die proteine kan je wel gebruiken op zo'n fruit dag :))

Heeft iemand hier wel eens van die Quest bars op? Heb net een pak meebesteld op B&F, ben benieuwd :'D

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:28

Ja ik heb de cookies and cream maar vind ze droog. Vind de oh yeah low carb bars lekkerder :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:33

Oh die heb ik ook besteld :+ Volgende keer die oh yeah dingen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:34

Ik heb de S'Mores, die vind ik heel lekker! Cookies & Cream vond ik vies.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:37

Iemand bekend met moet en chandon champagne? Als ik volgende week me scriptie in 1x haal mag ik een fles uitzoeken maar welke?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:45

Ik heb braaf een bord vol komkommer met tomaten en 2 eieren gegeten zometeen als toetje aardbeien zonder toevoegingen (lees slagroom/suiker ;( )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:45

Ik heb cookies & Cream ook gehad en vond hem niet lekker :n

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 20:46

Nette lijstjes!

Ik ben het eens met EskeGirl :j

Ik heb geen verstand van bovenstaande producten :o

Mijn lijstje:
O: 2 vk boterhammen en een glas halfvolle melk
L: 3 kwart van een half meergranen stokbrood met bieslook light, komkommer, kipfilet en ei
A: halve aardappel, veel bloemkool, beetje saus en een kipcrocantschnitzel
T: nachos :o
B: wezen hardlopen

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:46

fiets ik had het moeten vragen voordat ik bestelde _O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:58

Lotus83 schreef:
EskeGirl schreef:

is ook zo en daarom heb ik vanmorgen ontbeten zoals ik altijd doe..
echter honger ik mezelf vandaag niet uit.., nu eet ik ook weer... alleen rauw.. ja...

mogelijk dat ik zo nog wel 1 of 2 gekookte eieren eet omdat ik toch wel erg intensief bezig ben geweest met rijden.

Een ei levert iets van 13 gram eiwitten per 100 gram geloof ik.
Je moet toch minstens 1-1.5gram per kg lichaamsgewicht hebben. Kan je niet iets van kipfilet, noten of peulvruchten eten?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:13

Uhm kan wel, maar dat heb ik nu niet in huis, nu een bak aardbeien aan het wegwerken en dat was het dan voor vandaag...

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:18

Mag ik mij hier ook melden? :o
Afgelopen twee jaar +- 10 kilo aangekomen door gewoon slecht te eten.. Ik sport wel vrij veel nml.

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:48

Mag ik me hier melden :)?

Ik ben volgens mij een beetje het 'standaard' pakket :D
Student, eet dus niet heel gezond want er moet gestudeerd worden dus alles moet snel snel snel (lees: pasta, pizza, af en toe snel eens wat gebakken aardappeltjes, maar vooral makkelijk!)

Nu deze zomer weer drie maanden thuis en het roer moet om! Ik wil sowieso wel wat kilo's kwijt.. zo'n 7 kilo mag er wel af. Ik kan niet hardlopen ivm slechte knieen en paardrijden hangt een beetje af van wanneer de eigenaresse van 't paard niet kan en ik dus kan rijden ;) Het andere paard die ik vast rij staat nog even op rust ivm veulen. Ik skate wel graag! Dat wil ik dus ook echt 4 keer in de week gaan doen.

Water vind ik echt niet lekker om zo te drinken.. wel na het sporten enzo maar ik ben daarvoor teveel een zoetebek denk ik :/ Iemand daarvoor tips? Ik drink nu teveel cola (en redbull om wakker te blijven tijdens het studeren. 8)7 )

Edit: Ik ga sowieso mijn voedingsschema binnenkort omgooien ivm migraine. Ik heb gelezen dat geraffineerde (?) suikers ook boosdoener kunnen zijn dus daar gaan we maar even mee experimenteren. Nog een lastige: lactose-intolerantie en soya-producten vind ik dus echt niet te vreten! Behalve die met een smaakje maarja die zitten bomvol suikers..

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 22:36

xNavatu schreef:
Ja die proteine kan je wel gebruiken op zo'n fruit dag :))

Heeft iemand hier wel eens van die Quest bars op? Heb net een pak meebesteld op B&F, ben benieuwd :'D

Kom even binnenvallen hoor, lees zo nu en dan mee, vind ik interessant.
Ik hou van de Questbars. Ik vind de structuur juist erg lekker, vooral de Cookies&Cream en Chocolate Chip Cookie Dough :9 Ik vind ze lekkerder dan de Smartbars en OYeahbars maar ieder z'n smaak.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 22:46

Pff ik heb een slecht eet weekend achter de rug helaas.
Een weekend weg met de schoonfamilie en eten wat de pot schaft maar toch mijn best gedaan met sla en rijsttafels etc.

Gelukkig niet aangekomen maar ook niet afgevallen.
Morgen weer hard aan het werk dus. Iemand nog tips voor een gezonde crash/balans dag?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 22:53

Ik heb net ook smartbars binnen gekregen in de smaak cookie and cream :'). Naja hopen dat ik ze wel lekker vind haha, morgen even proeven.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 23:03

Die smartbars vind ik dan weer niet te kanen :') Perfection bars iets beter maar ook nog niet echt.. doe daar in ieder geval heel lang mee :+

@BelleTessa; Yay! Nu heb ik weer een beetje hoop dat ze misschien toch wel lekker zijn haha :))

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 23:04

Waarom wil iedereen ineens crashen? :?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 23:11

PreciousViva schreef:
Edit: Ik ga sowieso mijn voedingsschema binnenkort omgooien ivm migraine. Ik heb gelezen dat geraffineerde (?) suikers ook boosdoener kunnen zijn dus daar gaan we maar even mee experimenteren. Nog een lastige: lactose-intolerantie en soya-producten vind ik dus echt niet te vreten! Behalve die met een smaakje maarja die zitten bomvol suikers..

Mijn moeder had ook altijd heel erg last van migraine, zij eet nu volgens Amber Albarda (hier over is eerder iets in het topic gezet) en heeft er vrijwel nooit meer last van! alleen wanneer zij iets eet wat haar lichaam niet meer gewend is :j

Mijn lijstje voor vandaag:
O/L: smootie van yoghurt, banaan, kaneel en walnoten.
A: pasta met kip, roomsaus, en champignons (happy italy) niet volgens het dieet, maar ging gezellig met paps wat eten :)

Verder niks gegeten, was ook pas rond half 2 wakker na mijn nachtdienst

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 23:48

Crashen is naar mijn mening niet goed voor je lichaam. Maar als jij het idee hebt dat je door een dag crashen beter in je vel zit zeg ik waarom niet! Soms kan het wel helpen tegen een opgeblazen gevoel oid!
Ik doe het niet omdat ik het idee heb dat je lichaam dan in spaarstand gaat zegmaar.

Mijn lijstje van vandaag is niet heel denderend. Afgezien van vrijdag avond is mijn weekend wel oke geweest. Gister wat weinig gegeten ivm last van mn buik. Vandaag ingewerkt op mijn stage (officieel als bijbaan) dat houdt in 7 uur beginnen. 6 uur op, half 7 weg. Deze tijden ben ik niet gewend dus krijg dan echt geen eten weg..
Lijstje:
O:
Bij aankomst een mueslireep naar binnen gepropt om tijdens het werk niet om te vallen! Rond half 9 een banaan en rond 10 uur 2 vk sneetjes brood met kaas.
L: 2 sneetjes vk brood waarvan een met een stukje omelet en een met pure chocopasta + glas melk
T: stukje citroen appeltaart (die ik gister geweigerd had ivm buikpijn haha)
A: pitabroodje met shoarma sla en een beetje knoflooksaus en een klein beetje rijst.
T: vk cracker met heksenkaas
B: hele ochtend gewerkt (in de zorg) veel lopen. En met cliënten buiten gewandeld (rolstoel duwen) ong half uur!

Ik zit nog onder de kcal die ik mag maar tis niet een heel net lijstje.
Ik moet nog een beetje een weg vinden met dat ontbijten zo vroeg. Ze ontbijten daar rond 9 uur met de cliënten. Vandaag wat later.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 23:52

Nou dames. Iedereen heeft gelijk. Zo'n dag als vandaag ga ik niet meer doen.. ik heb hoofdpijn en voel me als een vaatdoek leuk geprobeerd voor 1 dag alleen naar rauw maar dat doe ik niet meer