Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ik vind die verpakking van de Chado ook wel zo ontzettend lelijk dat ik er vanuit ga dat het een 1 april grap is van de bijenkorf. Mocht het hem onverwacht tóch zijn voorzie ik een goedkope zomer.
Alwiene schreef:Nou echt hoor Banyu, serieus, de huismerken van tegenwoordig zien er mooier en verzorgder uit. Ligt ie morgen al in de winkels dan? Ik had begrepen pas rond 4 april, maar kan het mis hebben. Maar als dit hem echt zo is en dit is de voorkant van de verpakking komt ie mooi niet in mijn badkamer en ga ik mijn oude voorraad opmaken deze zomer. (En misschien wat extra karma).
Matheno schreef:Nee dit is 'm. Ook op websites in de UK is het al te verkrijgen. Inclusief garden candle ook. Dit is geen oude limited, ik ken ze allemaal..
Alwiene schreef:DideH schreef:Je ziet op de facebook van rituals steeds dingen voorbij komen met steen / watervallen, kan die link niet helemaal leggen met een theeceremonie![]()
We gaan t zien
Ik vrees dat het toch zo is. Zag net dit op FB.
[ [url=m/lC4zgP.png]Afbeelding[/url] ]
Alwiene schreef:@Matheno heb je linkje toevallig, probeerde te zoeken maar kan het niet vinden en ben wel benieuwd eigenlijk