Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corine1981 schreef:Gaaf visibre! Ben heel benieuwd hoe die wordt, komt nog kleur bij ook denk ik?
Lijkt me ook een zéér pijnlijke plek je ribben.
Ik heb een kleintje bij lies, maar dat voelde ik amper, scheelt dat ze daar geen uren mee bezig geweest zijn. Dinsdag staat er twee uur gepland, daar zie ik klein beetje tegenop.
Zijn er hier ook mensen die vtv pijnstilling innemen? Vriendinnetje had paracetamol ingenomen bij haar tweede en derde tattoo. Haalt de scherpe kantje eraf volgens haar.
auk schreef:Ik ga binnenkort voor mijn tweede tattoo. Na jaren zoeken heb ik eindelijk het ontwerp gevonden dat ik mooi vind dus nu maar eens een afspraak gaan maken. Hij wordt op mijn voet gezet dus dat zal wel even zeer gaan doen. Iemand ervaringen met tattoo's op je voet?
Aranel schreef:auk schreef:Ik ga binnenkort voor mijn tweede tattoo. Na jaren zoeken heb ik eindelijk het ontwerp gevonden dat ik mooi vind dus nu maar eens een afspraak gaan maken. Hij wordt op mijn voet gezet dus dat zal wel even zeer gaan doen. Iemand ervaringen met tattoo's op je voet?
Jep, prepare for torture![]()
Ik wil je niet bang maken maar bij mij was het echt wel meer dan een beetje irritante pijn.
Aranel schreef:Het hangt er ook vanaf wat je laat zetten hoor. Lijnen zetten viel mij erg mee, het was het inkleuren wat ik hell vond.
Nu hoop ik niet dat jullie een tattoo nemen met veel inkleur -of schaduw werk anders is deze post ook niet echt hoopgevend