[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:50

Ik heb twee paracetamol genomen van te voren en appelsap gedronken.
Geen idee of het geholpen heeft,het deed alsnog erg pijn.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:05

Als ik hier die prachtige creaties voorbij zie komen, dan begint het echt te kriebelen.. Helaas moet ik nog wel even wachten, maar ik heb al 3 ideeën, waarvan 2 al exact uitgedacht. De eerste wil ik op de binnenkant van mijn linkerbovenarm. De 2de wil ik graag op mijn kuiten, en als 3de wil ik graag een underboob tattoo. Die heb ik nog niet helemaal uitgedacht.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:26

Okee, ik ben er eindelijk uit wat ik voor tattoo wil. Wel een kleintje, aangezien het de eerste is.
Ik ben nu op zoek naar een tattoo shop die heel strak kan werken en niet moeilijk doet om kleine tattoo's. :')
Het wordt een beetje zoals deze afbeelding, maar dan met twee dezelfde takken en dan op de binnenkant van mijn onderarm (iets lager dan op de foto). Ook wil ik hem naar mij toe gedraaid hebben. Ik wil hem ongeveer dezelfde afmetingen als de foto.

Afbeelding

Wie raden jullie aan? Ik kom zelf uit Groningen en ben best bereid een eindje te reizen. (Student-OV) Maar helemaal naar zuid Limburg voor zo'n kleine tattoo vind ik dan wel weer wat te haha. :))

Alvast bedankt!!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:32

corine1981 schreef:
Gaaf visibre! Ben heel benieuwd hoe die wordt, komt nog kleur bij ook denk ik?

Lijkt me ook een zéér pijnlijke plek je ribben.
Ik heb een kleintje bij lies, maar dat voelde ik amper, scheelt dat ze daar geen uren mee bezig geweest zijn. Dinsdag staat er twee uur gepland, daar zie ik klein beetje tegenop.
Zijn er hier ook mensen die vtv pijnstilling innemen? Vriendinnetje had paracetamol ingenomen bij haar tweede en derde tattoo. Haalt de scherpe kantje eraf volgens haar.

Ja hij word full colour :) staan nog 2 sessies geplanned :)

Ik had van te voren ibu en appelsap. Appelsap werkte wel, amper bloed :y)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:41

Als ze op,de juiste diepte tatoeëren hoor je sowieso praktisch geen bloed te hebben.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:53

Ik ga binnenkort voor mijn tweede tattoo. Na jaren zoeken heb ik eindelijk het ontwerp gevonden dat ik mooi vind dus nu maar eens een afspraak gaan maken. Hij wordt op mijn voet gezet dus dat zal wel even zeer gaan doen. Iemand ervaringen met tattoo's op je voet?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:54

Plus dat je een behoorlijke hoeveelheid appelsap weg moet werken om je bloed te verdikken :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:00

En vervolgens tijdens de sessie heel de tijd moeten plassen.... ;)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:06

Ik had een beetje bloed.
Meer wondvocht eigenlijk.
Heb ook geen liters gedronken hoor.
De vorige avond twee glaasjes en de ochtend van de tattoo 1 glas,dus dat viel mee.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:09

auk schreef:
Ik ga binnenkort voor mijn tweede tattoo. Na jaren zoeken heb ik eindelijk het ontwerp gevonden dat ik mooi vind dus nu maar eens een afspraak gaan maken. Hij wordt op mijn voet gezet dus dat zal wel even zeer gaan doen. Iemand ervaringen met tattoo's op je voet?

Jep, prepare for torture :')
Ik wil je niet bang maken maar bij mij was het echt wel meer dan een beetje irritante pijn.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:09

De mijne staat nu 2 maanden en ik wil echt al een nieuwe :') Weet alleen nog niet wat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:18

Ik ben best benieuwd: bot doet onwijs pijn om over te tattoeren maar wat is het fijnst? : spieren of vet?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:29

Vet.

Bot is gruwelijk ja.
Mijn elleboog heeft een flinke klap gehad. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:31

Vet vind ik ook het prettigst, al vond ik de spier op mijn onderarm ook heel erg meevallen.

De eerste keer heb ik wel een pakje appelsap gedronken voordat ik ging liggen en nou van de week gewoon water en een flesje cola bij de hand. Ik val nogal snel flauw dus moest weeeeer helemaal plat gaan liggen omdat ik dacht dat ik out ging := Ik heb trouwens bij allebei m'n tattoo's helemaal niet gebloed, maar over het algemeen is het ook niet zo'n goed teken als je gaat bloeden toch?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:33

Aranel schreef:
auk schreef:

Jep, prepare for torture :')
Ik wil je niet bang maken maar bij mij was het echt wel meer dan een beetje irritante pijn.

Oh jippie... -O- Nou ja ik wil het al een jaar of 7 dus ik ga er dan toch maar aan geloven. Mijn andere tattoo zit bij mijn heup en daar was het ook niet heel tof. Manlief zei al: neem een houtje mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:37

Ohkee :) dan ga ik komende tijd minder armspieren trainen @ the gym.haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:56

Vet is inderdaad het meest draaglijke, vind ik. Ik heb er één op mijn ribben waarvan deel op mijn ribben staat en deel op mijn buik. Het stukje op m'n buik voelde ik niets van maar op mijn ribben was afschuwelijk. Zoals VisibreTeam zegt, je voelt je bot meetrillen en dat is echt een heel vies gevoel :')

Toen ik die op mijn voet liet zetten zei de artiest dat het veel pijn zou doen, en ik zeg nog erg dapper "dat kan ik wel aan, ik heb er al één op mijn ribben". En toen antwoordde hij "oh, voet doet nog véél meer pijn hoor. Ik heb bij mijn tattoo op de plaats die jij wil gejankt." Bemoedigend _O-

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:15

Mijn dochter heeft rozen op haar voet.
Ze zegt dat ze nu nooit meer iets op haar voet laat zetten .

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:13

pimaude schreef:
Ik ben best benieuwd: bot doet onwijs pijn om over te tattoeren maar wat is het fijnst? : spieren of vet?

vet heeft geen belang.. het bot of al de rest ;-)
pijnlijkst zijn de lichaamsplooien.. binnenkant elleboog, enkel, pols overgaan schouder arm en de voeten..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:55

Zeg lieve bokkers....ik moet hem nog laten zetten op mijn voet.... :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:09

Oke, ik heb het idee voor mijn tweede tattoo gevonden :')
Drie onwijs gave tattoeages gevonden, totaal verschillend maar oh zo gaaf!

Nu moet ik sowieso van mezelf eerst een jaar wachten, de plek nog bedenken en geld hebben, maar wat wil ik een van deze graag hebben!

https://www.pinterest.com/pin/575827502326476266/

Afbeelding

http://www.vintagetattoo.nl/tattoos_andy/index.html#
Deze alleen dan heel, zonder de vogels..

Waarom een veer.. Nou heel simpel :') Ik heet Veerle, maar dat wordt altijd Veer _O-

Deze wil ik denk ik nog onder mijn andere tattoo laten zetten <3
https://www.pinterest.com/pin/44473115046613943/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:40

auk schreef:
Zeg lieve bokkers....ik moet hem nog laten zetten op mijn voet.... :D

.....idem :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:57

Het hangt er ook vanaf wat je laat zetten hoor. Lijnen zetten viel mij erg mee, het was het inkleuren wat ik hell vond.

Nu hoop ik niet dat jullie een tattoo nemen met veel inkleur -of schaduw werk anders is deze post ook niet echt hoopgevend :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:26

Dit is erg ehhh confronterend haha.

Ik ga dit jaar ook eentje op m'n voet laten zetten. Veel schaduw :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:31

Aranel schreef:
Het hangt er ook vanaf wat je laat zetten hoor. Lijnen zetten viel mij erg mee, het was het inkleuren wat ik hell vond.

Nu hoop ik niet dat jullie een tattoo nemen met veel inkleur -of schaduw werk anders is deze post ook niet echt hoopgevend :')

You're only making it worse! :')

Haha nee, tis maar pijn... Tijdelijk dus.