Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:40

Ik vond ripped saaier en idd minder effectief dan shred.
Doe nu 6w6p i.c.m. shred. Was vorige week alweer bij level 2 van shred en vandaag voor het eerst 6w6p L2.. Bij de warming up schoot het alweer in mn knie.. :( Ik vond het ook meer cardio dan buikspieroefeningen.. hoe is jullie resultaat naar Level 2 van 6w6p? Vinden jullie L1 effectiever?

@jacky; L2 staat niet op youtube meen ik, ik heb ze gedownload.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:55

@ Jotoma, ahh okee, ik ga van de week maar even kijken welke ik dan ga doen. Wellicht shred wel opnieuw.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:35

Ik denk dat het wel te verklaren is dat mensen minder resultaat zien met Ripped ipv de Shred, als je Ripped erna doet. Verandering is het begin altijd het grootste, daarna moet je gewoon harder aan de bak voor minder. Je hebt de snelste kilo's/centimeter/kracht dan al met de Shred gedaan. Ik vind Ripped in ieder geval leuker om te doen, meer afwisseling!

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:11

nee ik weet dat cruesli niet het beste is om te eten.. maar na het sporten heb ik altijd trek en yoghurt met cruesli voelt goed voor een aantal uur. Als ik een cracker met kaas ofzo zou pakken heb ik na 4 van die crackers nog honger gevoel haha. Heb nu ook kwark mee gebracht, dat is misschien nog beter na het sporten, zonder cruesli dan.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:40

Vraagje tussendoor... Waar kan ik shred enz downloaden??

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:48

youtube! :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:54

Eeeehhhhmmmm... Je kan toch alleen kijken op youtube?? :o? Dus geen flauw idee hoe dat werkt...

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:30

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:02

Ik vind level 2 van de shred trouwens echt niet leuk :+ Al die oefeningen in de plank positie

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:10

Suuskipje schreef:
Ik vind level 2 van de shred trouwens echt niet leuk :+ Al die oefeningen in de plank positie

Ik heb 2 maar 4x gedaan en toen naar lvl 3 gegaan.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:17

Ja alleen ik heb het filmpje voor level 3 gezien en daar ben ik eeeecht nog niet aan toe :Y)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:36

MD_Triumph schreef:

Het afspelen lukt wel, maar als ik op vakantie ga heb ik geen i-net. Dus vandaar mijn vraag of ik het ergens kan downloaden. Dan kan ik het op een stick zetten en in de voortent op de camping doen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 15:36

Hoi allemaal!

Ik wil graag weer een beetje afvallen en daarbij sporten. Omdat dit iets is wat je elke dag gewoon thuis kan doen wil ik hier (weer) mee beginnen. Buiten vind ik het namelijk véél te warm, ik kan niet zo goed tegen die hitte helaas. :Y)

Hebben jullie tips waarmee ik kan beginnen? Wat effectief is?

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:58

30 day shred is bij mij erg effectief aan het zijn :Y) spierballen en heb me na 10 dagen al stiekempjes gemeten en op de meeste plaatsen al wel 1 a 2 cm kwijt. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:07

Echt? Werkt het toch wel? :D Ik heb meestal het gevoel van niet. Buikspieroefeningen kan ik niet zo goed, en het is niet zo dat ik echt spierpijn heb of zweet bij die allereerste.. Dus ik twijfelde heel erg. :Y)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:14

Natuurlijk werkt het, dit topic staat vol getuigenissen en voor en na foto's... Als je de oefeningen niet voelt, doe je ze niet diep/hard/snel genoeg en zijn je gewichten te klein.

Goed zo sicayes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:23

Ik heb niet het hele topic topic doorgelezen, sorry. :o Van verschillende mensen hoorde ik verschillende meningen.. Maar dan ga ik er zeker weer mee aan de slag! Want dat zou echt top zijn. :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:29

In de OP staat heel wat interessants, misschien die ook even doornemen. Je kan het zelf zo makkelijk en zo moeilijk maken als je wil, door meer reps te doen of vb. meteen met 2 kg gewichtjes aan de slag te gaan.

De shred is er op gebaseerd dat je hem wel volledig doet, en ook elke dag dus, daar is hij voor gemaakt. En zoals met elke sport geldt dat je ook op je voedingspatroon moet letten. Abs are made in the kitchen :)

Ik denk dat de meningen in dit topic vrij unaniem zijn. Toen ik er mee gestart ben in januari vorig jaar, heeft op 1 persoon na echt iedereen resultaten geboekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:44

Dat zal ik zeker eventjes doen. :j Ben voor mezelf nog aan het kijken hoe en wat, ook qua voeding. Probeer hier echt op te letten. Heb mezelf er al flink in verdiept, maar ik moet nu nog bekijken hoe, wat en wanneer zeg maar.

Dan volg ik dit topic eventjes mee! Bedankt voor je antwoord. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:04

Graag gedaan :) Veel plezier!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 06:48

OMG, gisteren voor het eerst no more trouble zones gedaan... Ik dacht dat ik na 30 day shred en ripped in 30 toch wel aardig wat had opgebouwd, maar het was me toch een partij zwaar!!! Ik heb nu echt zwaar spierpijn in mijn bovenbenen, lang niet meer zo gehad :=
Sinds een paar weken ook begonnen met 4 a 5 keer in de week zwemmen, ik ga dat straks maar eens even doen, even de spierpijn eruit zwemmen.

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:55

Deetjeeuh schreef:
Echt? Werkt het toch wel? :D Ik heb meestal het gevoel van niet. Buikspieroefeningen kan ik niet zo goed, en het is niet zo dat ik echt spierpijn heb of zweet bij die allereerste.. Dus ik twijfelde heel erg. :Y)

Ja het werkt zeker! ik was vorige keer na de 30 dagen zeker aantal kilo's afgevallen, strakker en broek maat minder!

daarom ben ik er nu ook weer mee bezig omdat het vorige keer zo goed werkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:31

MD_Triumph schreef:
Deetjeeuh schreef:

Ja het werkt zeker! ik was vorige keer na de 30 dagen zeker aantal kilo's afgevallen, strakker en broek maat minder!

daarom ben ik er nu ook weer mee bezig omdat het vorige keer zo goed werkte.

Top! :D Ben er ook weer mee aan de slag gedaan en merk dat het nu wel echt hard werken is. :')
Maar het gevoel daarna is echt heerlijk. Welk level ben jij nu? 1?

Wat ik me afvraag, ik ga over 3 weken een weekje op kamp. Dan wil ik er al strakker uitzien. Kan ik dan per level 7 dagen doen ipv 10? Het zal wel minder effectief zijn, maar goed, ik wil het wel een beetje hebben afgerond. :)

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:56

Ha allen! Leuk topic.. Ben benieuwd ga morgen beginnen! Tijdje geleden bijna 10 kilo kwijt geraakt maar nu zit de klad er in dus ga weer aan de slag! Dit was
Met name door koolhydraten arm eten maar dat moet je hier dus juist niet doen dat zal wennen worden..Ga beginnen met de shred.. Wil dit dan in de ochtend doen en daarna ontbijten is dit aan te raden of juist andersom?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:09

Dat hangt af van het feit of je goed kan sporten na je ontbijt Mandy :) Zelf heb ik er geen problemen mee om meteen na het ontbijten te sporten, of op de nuchtere maag; aan beide manieren kan je gewoon wennen :)

Veel plezier! Niet vergeten foto's te nemen hoor :)