Vandaag klein 20 min gelopen denk ik , veel interval gedaan en loop nu elke week 1 keer ivm het weer en snel donker .. Conditie is beter als verwacht en hopelijk tegen de lente weer wat meer lopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarja, op de stenen lopen is dacht ik slecht voor je gewrichten? Lastig..
Lastig dat je zo'n last hebt, kan me voorstellen dat de zin in lopen dan flink minder wordt..

Ik wil dus eerst de 30min helemaal uit kunnen lopen, dan m'n tempo verhogen en dan pas de duur vergroten. Iemand misschien tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? M'n rondje iets kleiner maken en tempo verhogen, of m'n 30min rondje blijven lopen en tempo verhogen?
Ik woon redelijk dichtbij de start. En heb gedeeltes van de route al veel vaker dan dat gelopen. Was wel de eerste keer dat ik écht de loop mee deed.
Was echt super gaaf! Zo onwijs veel mensen! Maar kon wel lekker lopen! Vond het niet te druk. Had geen hele beste tijd, 1:32:58. Alleen gaf mijn eigen gps 1:31:05 aan. Dus snap het niet helemaal.
Volgend jaar maar gaan voor een snellere tijd dus. 
En de halve marathon in Den Haag (City-pier-City). Misschien dat ik ook voor de oefening de halve van egmond ga lopen, maar ik vrees voor zwaar rot weer!
Loop ook nog niet zo lang (afgelopen maart weer begonnen), dus dat speelt ook nog mee.
Waar is dat? En wanneer? * heb al even gegoogelt. Aalsmeer is wel ver weg voor mij.
Halve marathon is ook gaaf! Heb je doeltijden?
Vorig jaar met m'n werk gelopen, misschien dit jaar weer. 
Hoe zien je tussentijden eruit? Telkens ongeveer een half uur?
Dus gewoon doen dejavu