[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:19

Winner91 schreef:
Zo dames, wat eten we vandaag? :Y)

geeeeeeeuuuun idee...
dat ligt volledig aan mijn ouders,
maar ik hoop op rijst met kip in kerriesaus...heb ik al een jaar neit meer gehad :(

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:24

denk dat het een bakje yoghurt met granola gaat worden. ga laat in de middag naar mijn verzorgpony en om 20.00u weer richting manege om te gaan paardrijden......weet dus niet hoelaat ik thuis ben van verzorgpony en geen zin om dan te gaan stressen en haasten met koken. Bakje yoghurt met granola vult ook goed!
Mijn spruitjes bewaar ik voor morgen. die gaan met een uitje en een gekookt aardappeltje of wat gekookte rijst in de wok!

Anoniem

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:27

(wit) vis is echt heerlijk. Ik zelf vind het het lekkerste met enkel wat zout en peper, maar je hebt bij de albert heijn ook hele lekkere kruiden vind ik, Mexicaanse of zo, vind dat echt heel erg lekker over kabeljauw of tilapia of pangasius of heilbot of noem het maar op. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:37

Zout mag ik niet hebben, dus dat valt af :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:39

Hey hey,

Ik heb er weer een kilo af, ben erg blij. :) Het gaat langzaam, maar ik sta niet stil gelukkig.
Wat ik vandaag eet/ga eten? Beschuitjes met 48+ kaas, citroenkwark, mandarijnen, een banaan, en het avondeten weet ik nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:41

Oh, vervelend zeg! Met alleen peper is het ook goed te eten denk ik :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:55

Winner91 schreef:

2 broodjes met halvajam , shake en vanavond lekker wraps met veel sla en tomaat en magere rundergehakt!.

En wat eet jij vandaag??

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:56

Lekker hannaapje weer een kilo er af!.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:01

Hmmm, wraps. :P

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:05

Ik eet vanavond gekookte witlof, met droge aardappels en een stukje mager vlees. Ik kijk er zo niet naar uit :') :+

joda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:09

hier is het vandaag droge aardappels met bietjes en een cordon bleu..verder vandaag 5 crackers met kaas gegeten

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:11

Hier vandaag 5 broodjes met sandwichspread, filet american, appelstroop, salami en eiersalade.
2 appels en een klein biscuitje.
Vanavond macaroni.

Wat ik eet ik veel in vergelijking met jullie :=

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:18

Bieflapje, salade en aardappeltjes uit de oven.

Vis kruid ik ook met AH kruiden, erg lekker!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:39

Ik kijk wel uit naar het avondeten, we gaan een soort salade eten die mn oma heeft gemaakt. Erg lekker. :P Van die naturel pasta sliertjes alleen dan heel kleine stukjes, stukjes salami, stukjes ham, stukjes paprika, etc.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:44

Malima, ik vind jou eetpatroon juist netjes klinken :)

Super Bonjoy dat je zo lekker gaat! :) Zou vast weer even wennen zijn nu je meer mag hebben :)

Ik eet sperziebonen, slavlinkje en gekookte aardappels :)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:47

Ik eet runder tartaar, een visstick en sperziebonen :)

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:20

Winner91 schreef:

Vanochtend 2 boterhammen met rookvlees
Tussendoor beker magere yoghurt met muesli fruit.
Lunch 2 boterhammen met 20+ smeerkaas + komkommer en een beker magere yoghurt met muesli fruit
Tussendoor: /
Avondeten: Broccoli + kipfilet.

En uiteraard heel veel water en thee! :)

joda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:01

zo eten op en les 2 van start to run zit er weer op. Nu lekker de beentjes hoog en voor de tv. Straks nog even lekker een mineola eten!!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:11

Joda, neem je wel de rustdagen in acht met het rennen? Is heel erg belangrijk in de opbouwfase, zeker omdat jeej spieren, pezen en gewrichten op een nieuwe manier belast. En met wat extra kilootjes (niet banketstaaf bedoeld), is die belasting nog een tikkeltje groter. Gister heb je les 1 gedaan, vandaag les 2......laat er alsjeblieft een rustdag tussen! Dit om blessures te voorkomen!

joda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:16

danseresje..dank je wel..heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht maar je hebt gelijk. Morgen en misschien overmorgen even rusten.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:21

joda schreef:
danseresje..dank je wel..heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht maar je hebt gelijk. Morgen en misschien overmorgen even rusten.

Probeer anders voor jezelf vaste dagen af te spreken waarop je gaat lopen. Voor mij is da bijv. op woensdag, vrijdag en zondag. De andere dagen zijn rust van het hardlopen en maandag+dinsdag is altijd een dubbele rustdag. Ten ik evy volgde was dat ook de grens tussen de verschillende lesweken, dus op woensdag begon ik altijd met een nieuwe week. Het zit nu helemaal in mijn systeem. Soms wil ik nog wel eens een dag schuiven, bijvoorbeeld van zondag naar maandag, omdat het dan net even wat lekkerder uitkomt. En probeer ook met je andere activiteiten rekening te houden. Op dinsdag rijd ik paard, dus ga ik ip niet hardlopen!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:31

Goedenavond!

Afgelopen twee dagen gaan goed voor mij.
Zondag gezond gegeten, gesport en 6 uur lang gelopen op werk.
Maandag gezond gegeten en gesport.
Vandaag gezond gegeten, als avond eten heb ik gewokt. Lekker snel en heerlijk! Kipfilet, wokgroenten, woknoedels en soja saus. Vanavond even niet sporten, heb enorme spierpijn.
Tevens een enorm lange dag op school gehad, van negen uur tot half zes. :z

Hoe gaat het hier met iedereen? Ik lees positieve verhalen, maar ook mensen die in een dipje zitten.
Tevens lees ik dat veel mensen elke dag wegen en daar depressief van worden, mijn vraag:
Waarom dan elke dag wegen? Dan ben je toch obsessief bezig of zie ik dit verkeerd? :)

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:45

Hallo allemaal,

Ook ik wil mij hier aanmelden als ik welkom ben :P
Ik weeg 62 kg en wil naar de 58 kg, ik ben niet te dik heb kleding maat 36 maar ik heb wel teveel vetjes haha, alles is niet zo strak.. voornamelijk mijn buik :o , mijn BMI is 22,2 dus goed, alleen ik wil er paar kilo af en wat strakker worden, het meer vet hebben komt denk ik ook omdat ik niet meer paard rij de laatste 2 jaar niet intensief daarvoor reed ik 7dagen in de week 1 a 2 paarden per dag.
Nu is alles beetje gaan blubberen, en ook mijn buikje is pas gekomen sinds mijn 18e ik was altijd graatmager 52 kg bij 1.66mtr. en ineens werd ik dik begon heel veel aan te komen en woog in half jaar tijd ineens 65kg! Nu hangt het altijd tussen de 61 en 62 kg.

Mijn doel is naar 58 kg en strakker in mijn vel komen, volgende week begin ik weer met paardrijden zo 3 dagen in de week 2 paarden per dag en wil ik er weer op gaan letten dat ik niet meer dan 1250 calorieen eet per dag, dus gewoon 3 gezonde maaltijden en niet teveel snoepen, iemand nog goede tips :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:48

Krachttraining! :) Dat zorgt ervoor dat de boel wat strakker wordt, helemaal omdat je niet persé overgewicht hebt. Maar welkom!

Mijn broek van vandaag, heb er maar even een riem bij om gedaan, omdat 'ie anders van mijn kont zakt :')

Afbeelding

Morgen weer voor het eerst paardrijden! Een van mijn doelen waar ik voor aan het afvallen ben! :D

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:54

Super bonjoy! En veel plezier morgen!

Welkom ssenna, krachttraining innd en misschien 30day shred van jilian michaels eens proberen?